ماشین لباسشویی دوقلو

بررسی ویژگی ماشین لباسشویی دوقلو

لیلا عبدالهی ۱۶ آبان ۱۴۰۲ 6 ماه پیش

ماشین لباسشوی دوقلو از جمله بهترین و اقتصادی ترین لباسشویی های موجود در بازار هستند. این لباسشویی ها با ظرفیت زیاد و مصرف کن میتوانند انتخاب مناسبی باشند.

ماشین لباسشویی دوقلو می‌تواند مصرف مواد شوینده و آب را تا 40 درصد کاهش دهد و تمامی لباس‌های افراد خانواده را با یک‌بار شست‌وشو تمیز کند.

این لباسشویی در ظرفیت های مختلف ۷، ۹.۶ و ۱۵.۵ کیلوگرمی در بازار عرضه می شوند. همچنین با کمترین مقدار لرزش و صدا و در عین حال دو موتور قدرتمند شستشو و خشک کن هست که این مدل ها را از جمله بهترین های بازار کرده است.

در ادامه به ارائه ویژگی های مهم و کاربردی ماشین لباسشویی های دوقلو میپردازیم. برای بررسی محصولات و برند های بیشتر به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

لباسشویی دوقلو

قابلیت های لباسشویی های دوقلو

ماشین لباسشویی های دوقلو به کمک سیستم ایرجت که آب را با فشار هرچه بیشتر بر روی الیاف لباس ها اسپری میکند و به کمک پروانه های تعبیه شده در داخل قسمت شستشو که وظیفه حباب سازی برای آنزیم های شستشو را دارند یک شستشوی تمام عیار را برای مصرف کننده رقم میزند.

همچنین این مدل ها از روش معلق شدن برای شستشوی لباسها استفاده می کند. این نوع ماشین لباسشویی ها ظرفیت محدودی دارند به همین علت آب کمتری استفاده می کنند و با سرعت بالایی می چرخند و با تولید کف کمتر و استفاده مفید و بازدهی بالا از مواد شوینده کار می کنند.

همانطور که گفته شد این ماشین لباسشویی ها از جمله بهترین و اقتصادی ترین ماشین لباسشویی های موجود بازار میباشد. با توجه به قیمت خوب و دیگر ویژگی های کاربردی این مدل ها معایبی نیز دارد.

مزایای محصول

یکی از مزیت های ماشین لباسشویی دوقلو ظرفیت بالای آنهاست که در برخی مدل ها به 9 کیلوگرم می رسد و در کل این مدل ها شستشوی بهتری دارند.

استفاده از خشک کن قدرتمند و پرسرعت زمان خشک کردن لباس ها را کاهش می دهد. و البته دیگر نیاز به فضایی برای خشک کردن لباسها هم نیست.

معایب محصول

یکی از معایب ماشین لباسشویی دوقلو این است که به دلیل سرعت چرخش زیاد باعث چروک شدن لباس ها و پف کردن آن در ماشین لباسشویی می شود.

همچنین به دلیل ابعاد نسبتا بزرگ ممکن هست نتوانید این لباسشویی را در آشپزخانه قرار دهید. پس برای صحولت در استفاده باید آن را در جای مناسبتری قرار دهید.

نکات مهم در انتخاب ماشین لباسشویی دوقلو

ظرفیت لباسشویی یکی از مهم ترین نکته قابل توجه کاربران میباشد. اگر لباس های زیادی را در ماشین لباسشویی قرار دهید، ماشین لباسشویی نامتعادل می شود و فرآیند شستشو متوقف می شود. با این حال، اگر ماشین لباسشویی خود را کم بار کنید، به مرور زمان با مشکلات جدی از جمله لرزش و سر و صدای زیاد مواجه می شود.

مثلا اگر در خانه کم جمعیت هستید و هر روز از ماشین لباسشویی برای شستن لباس استفاده می کنید، انتخاب ماشین لباسشویی 5 کیلویی برای شما مناسب است.

یا اگر خانواده ای 4-5 نفره دارید و هر روز لباس می شویید، ماشین لباسشویی با ظرفیت 6-7 کیلوگرم یا بیشتر مناسب شما خواهد بود.

همانطور که میدانید نصب لباسشویی یک سری استاندارد دارد و لازم است بدانید که وقتی لباسشویی را نصب میکنید، باید یک فضایی در پشت آن خالی باشد.

همچنین اگر انتخاب شما لباسشویی درب از بالا است، بالای لباسشویی به اندازه باز کردن درب لباسشویی خالی باشد یا اگر انتخاب شما خرید لباسشویی درب از جلو است باید در نظر داشته باشید که هنگام نصب اگر لباسشویی در کنار دیوار باشد و درب آن به سمت دیوار باز شود. تا هنگام داخل یا خارج کردن لباس به مشکل نخورید.

لباسشویی دوقلو

چکیده

استفاده از لباسشویی های دوقلو برای خانه های کوچیک یا خانه هایی که امکان خشک کردن لباس در هوای باز و … وجود ندارد. انتخاب خیلی خوبی هست و پاسخگوی بیشتر نیاز های کاربران می‌شود.

البته با توجه به ویژگی ها و امکانات موجود این مدل لباسشویی برای استفاده بیشتر کاربران مناسب هست. و شست‌وشوی اقتصادی را به شماها هدیه مکند.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *