مایکروویو

نکات نگهداری از مایکروویو

لیلا عبدالهی ۰۱ آبان ۱۴۰۲ 7 ماه پیش

نگهداری خوب از لوازم خانگی با توجه به قیمت های فضایی روز خیلی مهم است و نکات خیلی ریزی دارد. نگهداری از مایکروویو نیز نکات به ویژه ای دارد.

مایکروفر یکی از محصولات خوب است که با استفاده از آن میتوانید مواد غذایی را به راحتی گرم کنید. همچنین انواع غذاها را یخ زدایی کرده و برای پخت کیک، پیتزا، سبزیجات و … نیز از این دستگاه استفاده کنید. با توجه به وظایف زیادی که در آشپزخانه دارد میتواند به زودی کثیف شود. این مشکل علاوه بر اینکه عمر خود مایکروفر را کاهش میدهد باعث آلودگی مواد غذایی دیگر نیز میشود. با استفاده بهینه از مایکروفر، میتوانید طول عمر آن را 5 تا 10 سال افزایش دهید و از خرابی زودهنگام آن جلوگیری کنید.

در ادامه به بررسی نکات مهم در نگهداری مایکروفر میپردازیم. برای بررسی محصولات و برند های متنوع به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

نکات نگهداری از مایکروفر

توصیه هایی که در این مطلب میخوانید برای افزایش عمر مفید مایکروفر میباشد. با رعایت این توصیه ها از هزینه های اضافی برای تعمیر مایکروفر خود جلوگیری میکنید.

محل قرار گیری مایکروویو

محل قرار گیری مایکروفر برای افزایش طول عمر محصول به شدت مهم میباشد. مایکروویو باید در سطحی کاملا صاف قرار گیرد. بهتر است این محصول را کنار سینک ظرفشویی قرار ندهید تا با آب تماس زیادی نداشته باشد. مایکروفر ها به دلیل سایز جمع و جور خود میتواند مناسب بیشتر فضاها باشد.

تمیز کردن منظم

تمیز کردن چرخشی مایکروویو بستگی به مقدار استفاده از آن را دارد. اگر طول ماه زیاد از مایکروفر استفاده میکنید و بیشتر مواقع غذاهای پر چربی را میپزید باید ماهی دوبار آن را تمیز کنید تا چربی زیاد باعث آلودگی غدای شما نشود.

و یا اگر شما به ندرت یا بیشتر برای گرم کردن غذا از آن استفاده میکنید میتوانید ماهی یک بار یا هر دوماه یک بار آن را تمیز کنید و با آسودگی خاطر به استفاده ان ادامه دهید.

ظروف مخصوص مایکروویر

استفاده از ظروف مخصوص مایکروویر نیز تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر این محصول دارد. در صورت استفاده از ظروف مخصوص مایکروفر، جلوی کثیف شدن بیش از حد محوطه داخلی مایکروویو را میگیرید.

حفاظت الکتریکی

برای جلوگیری از هر گونه اتصال و مشکلات الکتیریکی دیگر بهتر است مایکروویو خود را به محافظ الکتریکی وصل کنید.

خرید مایکروفر

اگر تمایل به خرید مایکروویو دارید و مایلید از قیمت برند های متنوع آگاهی داشته باشید. از مایکروویوهای سایت انتخاب سنتر دیدن کنید و مایکروویو ها را با قیمت ها و برند ها را بررسی کنید.

مایکروفر

حرف آخر

ساده‌ترین راه برای افزایش عمر مفید مایکروفر، تمیز کردن منظم دستگاه است. تمیز نگه داشتن مایکروفر نه تنها برای ایمنی مواد غذایی اهمیت دارد، بلکه موجب عملکرد بهینه دستگاه خواهد شد.

برچسب ها: مایکروویو
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *