انتخاب بهترین آب سرد کن

انتخاب بهترین آب سرد کن

لیلا عبدالهی ۰۲ آذر ۱۴۰۲ 6 ماه پیش

برای داشتن آب خنک در فصل تابستان که دمای هوا بالا می رود ما نیاز به یک دستگاه آب سرد کن داریم که بتواند در سریع ترین زمان آب را برای ما سرد کند.

هیچ نوشیدنی در دنیا به اندازه یک لیوان آب خنک نمی تواند ما را سرحال کند آب از اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده بدن ما انسان ها می باشد.

حدود ۷۰ درصد بدن ما را آب تشکیل می دهد. کمبود آب در بدن ما انسان ها باعث مشکلات زیادی می شود. و نوشیدن آب یکی ازضروریات زندگی ما انسان ها می باشد استفاده روزانه آبی که برای بدن واجب است ۸ لیوان ثبت شده است. و ما باید طول شبانه روز ۸ لیوان آب میل کنیم تا دمای بدنمان پایین نیاید‌. این اصل در تابستان اهمیت به ویژه ای دارد‌.

آبسردکن ها دارای دو مدل ایستاده و رومیزی هستند که مدل های رومیزی به دلیل اندازه کوچک فضای کمی را اشغال می کنند و نوع ایستاده دارای مدل های مختلفی هستند و به دلیل اندازه های بزرگ نیاز به فضای های بیشتری دارند.

در ادامه به بررسی بیشتر دستگاه آب سرد کن میپردازیم و مشخصات شاخص آن را بیان میکنیم. برای بررسی محصولات و مطالب بیشتر نیز میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

اب سردکن

انواع آب سرد کن

آب سردکن ها نیز انواع مختلفی دارند. تفاوت این دستگاه ها معمولا در مخزن و طریقه کار کردن آنها است که در ا انه به همه این بخش ها اشاره خواهد شد.

  • انواع آب سردکن
    • آب سردکن دارای مخزن بالا
    • آب سردکن داری مخزن پایین
    • آب سرد کن وصل شده. به آب شهری

آب سردکن دارای مخزن بالا

این نوع مدل دستگاه دارای یک مخزن در بالای دستگاه می باشد این مدل آبسردکن دارای مدل های مختلفی از نظر مخزن می باشند و شما می توانید بر اساس میزان مصرف خود گنجایش مخزن را تغییر دهید.

آب سردکن داری مخزن پایین

این مدل دستگاه نیز دارای مخزنی در پایین دستگاه است و دارای ساختاری زیبا و همچنین امکان تعویض آسان مخزن آب می باشد و فقط در مدل های ایستاده تولید و به بازار عرضه می شوند.

آب سرد کن وصل شده به آب شهری

این مدل آبسردکن هیچ مخزنی برای پر کردن آب ندارد و بصورت مستقیم به آب شهری متصل می شود. و شما دیگر نیازی به پر کردن مخزن و تعویض آن نخواهید داشت و همیشه به آب خنک دسترسی خواهید داشت.

نکات مهم در انتخاب آب سرد کن

بهتر است در هنگام خرید به توان مصرفی یا همان وات دستگاه توجه کنیدو و آب سردکنی را انتخاب کنید. که دارای توان بالا و مصرف انرژِی مناسبی باشد. هر چقدر توان دستگاه بیشتر باشد. و میزان خروجی آب سرد و گرم تولید شده بیشتر خواهد بود.
دارا بودن سینی چکه گیر یکی از ویژگی های آب سردکن است. این سینی در زیر خروجی شیر آب قرار می گیرد و از ریخته شدن آب به کف زمین جلوگیری می کند. و شما می توانید سینی را از دستگاه جدا کرده و شست شو دهید.

در نظر داشته باشید که بهتر است در مدل هایی که دارای مخزن می باشند از مخزن هایی استفاده کنید که دارای فیلتر هستند. همچنین در این مدل ها به جنس مخزن نیز توجه کنید. در مدل هایی که بدون مخزن هستند و مستقیم به آب شهری متصل هستند می توانید از فیلتر در ورودی شیر آب استفاده نمایید‌.

آب سردکن

چکیده

همانطور که میدانید دستگاه آب سرد کن را میتوانید در نقاط مخطلف استفاده کنید. مثلا میتوانید در خانه خود استفاده کنید. و مخصوصا در مهمانی ها نجات دهنده شما خواهد بود. و یا در روزمرگی داشتن این دستگاه باعث میشود شما و افراد خانه دیگر برای نوشیدن آب طفره نمیروند و مقدار آب لازم را میخورند.

همچنین اگر دفتر یا آفیس دارید این دستگاه می‌تواند پاسخگوی نیاز های شما باشد. و می‌توانید مدت های طولانی از آن استفاده کنید.

برچسب ها: آب سردکن
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *