تستر نان

یک نان گرم با استفاده از توستر نان

لیلا عبدالهی ۱۷ آبان ۱۴۰۲ 6 ماه پیش

برای گرم کردن نان راه های متفاوتی وجود دارد. اما گرم کردن نان با دستگاه توستر نان نتیجه خیلی بهتری را به همراه دارد و صبحانه لذت بخشی را به شما هدیه میکند.

همانطور که میدانید صبحانه یک وعده خیلی مهم هست. ولی بیشتر ما حس چندانی به صبحانه نداریم و بیشتر مواقع صبحانه را حذف میکنیم که این کار کاملا اشتباه است. برای اینکه این وعده مهم را حذف نکنیم باید راه های متفاوتی پیدا کنیم.

یکی از روش هایی که صبحانه را برای ما لذت بخش میکند نان گرم و حس خوب آن هست. با توجه به اینکه همیشه نمیتوانیم نان تازه میل کنیم باید دنبال راه هایی برای گرم کردن نان باشیم.

راه های زیادی برای گرم کردن نان وجود دارد. همانند استفاده از مایکروفر یا توستر نان. هر دوی این روش ها کاملا جواب هست و میتوانند نتیجه دلخواهتان را به شما بدن. در گرم کردن نان با مایکروفر نان را داخل ظرفی میفرستیم به مایکروفر و مدتی بهش گرما میدهیم. درسته که این روش هم کاملا جوابه ولی استفاده از توستر نان برای این کار خیلی بهتره و نتیجه مناسب تری نیز دارد.

در ادامه نکات گرم کردن نان با توستر نان را ارائه خواهیم داد. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

تسترنان

یک نان گرم با توستر نان

به طور کلی می ‌توان دستگاه توستر نان که معمولاً با نام نان برشته کن نیز شناخته می شود را از جمله وسایل کارآمد و ساده آشپزخانه دانست. کارایی توستر نان معمولاً برای گرم کردن یا حتی برشته کردن نان خواهد بود. درست است که دستگاه توستر نان از جمله وسایل ساده آشپزخانه می باشد و شاید تصور کنید که کار کردن با آن بسیار ساده است، اما به هر حال این دستگاه توسط برندهای داخلی و خارجی متنوع طراحی و تولید می گردد که استفاده از هر یک آن ها نیاز به رعایت نکات ظریفی دارد.

با توجه به اینکه جدیدا نان تستی خواهان زیادی پیدا کرده. دستگاه توستر نان نیز طرفداران زیادی دارد و برند های متفاوتی مدل های متنوعی را ارائه داده اند.

طراحی توسترنان به گونه ای انجام شده است که گرم شدن نان با استفاده از تابش مستقیم گرمایی انجام می شود. یعنی این که حرارت آن همچون حرارت زغال خواهد بود. بنابراین نمی ‌توان کارایی توستر نان را همچون کارایی ساندویچ ساز یا آون توستر دانست.

همچنین جالب است بدانید دستگاه توسترنان برای نان تست طراحی و تولید شده است. اما مدل های جدید در کشور ما به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید از آن ها برای گرم و برشته نمودن نان های ایرانی نیز استفاده کنید.

استفاده از توستر نان

به طور کلی شما می توانید برای استفاده از دستگاه توسترنان ابتدا درجه حرارت دستگاه را مشخص کنید. این کار معمولا با استفاده از ولوم چرخشی که در توستر قرار دارد انجام می شود. پس از آن که درجه حرارت مورد نظر شما مشخص شد دستگاه شروع به گرم شدن خواهد کرد.

در مرحله بعدی نان را درون محفظه های دستگاه توستر قرار دهید و پس از آن اهرم مربوطه را به سمت پایین فشار دهید، تا نان ها درون دستگاه جای بگیرند. دقت داشته باشید زمانی که نان به اندازه کافی گرم شد اهرم بالا آمده و دستگاه به صورت اتوماتیک نان داغ را به شما تحویل می دهد.

نکته

بهتر است زمان برشته کردن نان کمتر از ۲ دقیقه باشد. زیرا در غیر این صورت ممکن است نان بسوزد و نتوانید از نان برشته و گرم برای صبحانه استفاده کنید.

تسترنان

چکیده

در کل اصلی ‌ترین و مهم ‌ترین مزیت استفاده از دستگاه توسترنان را می توان افزایش میل افراد به مصرف صبحانه بیان کرد. البته دستگاه توستر نان مزایای دیگری نیز دارد.

از جمله این مزایا می ‌توان به ساده بودن استفاده از آن، کنترل میزان گرما و همین طور گرم کردن نان در مدت زمان بسیار کوتاه اشاره نمود.

برچسب ها: تستر نان
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *