آبمیوه گیری

آبمیوه گیری و نکات انتخاب آن

لیلا عبدالهی ۰۴ آبان ۱۴۰۲ 7 ماه پیش

امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از آبمیوه گیری های مدرن به بازار عرضه شده است. و این صنعت همچنان در حال پیشرفت می‌باشد. این دستگاه پرکاربرد جزو وسایلی است که در هر خانه‌ای یافت می‌شود.

هیچ چیز جای یک آبمیوه طبیعی را نخواهد گرفت. اگر به سلامتی خود اهمیت می‌دهید. نوشیدن یک لیوان آبمیوه طبیعی را در برنامه روزانه خود قرار دهید. تا از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی آن‌ها بهرمند شوید.

اگر قصد خرید آبمیوه گیری چند کاره را داشته باشید حتما با این سوال مواجه خواهید شد که پر فروش‌ترین مارک آبمیوه گیری چیه؟

بهترین برند های آبمیوه گیری

  • آبمیوه گیری بوش
  • آبمیوه گیری فیلیپس
  • آبمیوه گیری مولینکس
  • آبمیوه گیری پارس خزر

این برند های دارای کیفیت خیلی بالایی هستند. پارس خزر هم یک نمونه از برند های ایرانی با کیفیت هست و پاسخگوی تمامی نیاز های شما میباشد.

آبمیوه گیر

آبمیوه گیری برقی

دستگاه که به آن آبمیوه گیری خانگی گفته می‌شود. با نیروی گریز از مرکز کار می‌کند. به این صورت که از یک دیسک تیغه و صافی اطراف آن تشکیل شده تا مراحل له کردن میوه و آبگیری آن توسط صافی به خوبی انجام گیرد.

بدنه این دستگاه معمولاً از جنس فلز یا پلاستیک فشرده می‌باشد. تا از مقاومت مناسبی در برابر ضربات احتمالی برخوردار باشد. آبمیوه گیری‌ها می‌توانند جزو وسایل چند کاره به حساب بیایند. برخی برند‌ها قطعه‌ی ابمیوه گیری را قابل جداسازی از موتور ساختند تا علاوه بر آن قطعات دیگری روی آن قرار گیرند.

ویژگی های شاخص

توان مصرفی یکی از مهمترین ویژگی‌آبمیوه گیری‌ها می‌باشد که معمولا بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ وات متغیر است. این عدد هرچه بیشتر شود شاهد افزایش مصرف برق و همچنین بالارفتن قدرت موتورهستیم.

آبمیوه گیری‌های خانگی دارای یک دهانه ورودی و خروجی می‌باشد که دهانه ورودی در نسل جدید آبمیوه گیری‌ها از‌اند ازه نسبتاً بزرگی برخوردار است تا به روند آبگیری میوه‌ها سرعت بخشد .

این محصولات دارای جنس‌های بدنه متفاوت می‌باشند که در وزن آنها تاثیرگذار است.

اکثر آبمیوه گیری‌ها دارای مخزن تفاله می‌باشند. تا برای گرفتن آبمیوه راحت باشید.

نکات مهم در انتخاب آبمیوه گیری

برای راحتی کار در آب گیری سراغ محصولاتی بروید که از دهانه ورودی بزرگی برخوردارند. هرچه دهانه ورودی ابمیوه گیری بزرگتر باشد، میوه‌ها با برش‌های کمتری وارد آن می‌شوند. حین خرید ابمیوه گیری دقت کنید که دستگاهی با کمترین لرزش و سر و صدا را انتخاب نمایید.

سیستم ضد چکه دراین محصولات ویژگی مهمی است. که از ریختن قطرات آبمیوه روی سطوح جلوگیری می‌کند.

برای یک آبمیوه گیری مناسب توان مصرفی اهمیت ویژه‌ای دارد. در این محصولات توان 700 وات به بالا برای مصارف خانگی مناسب است.

ظرفیت مخزن تفاله گیر و همچنین قابلیت جداشدن آن، از ویژگی‌های مهم برای خرید یک دستگاه ابمیوه گیری است. مخزن تفاله با ظرفیت 1.5 لیتر برای مصارف خانگی مناسب است. و برای استفاده‌ی حرفه‌ای‌تر می‌توانید ظرفیت 3 لیتر را انتخاب نمایید.

راهنمای نصب و راه‌اندازی ابمیوه گیری

قبل راه‌اندازی دستگاه از سالم بودن قطعات و سیم آن مطمئن شوید. ولتاژ شهری محل سکونتتان را بررسی کنید تا با ولتاژ دستگاه مغایرت نداشته باشد. اگر برای اولین بار از ابمیوه گیری استفاده می‌کنید بهتر است قطعات قابل جدا شدن آن را بشورید و پس از خشک شدن در جای خود قرار دهید.

خرید

این محصول مانند بیشتر محصولات دارای قیمت متفاوتی میباشد. بهتر است قبل از خرید بودجه‌ای را برای خرید ابمیوه گیری مشخص نمایید تا بهترین دستگاه را متناسب با بودجه خودتان انتخاب کنید. بررسی قیمت آبمیوه گیری های برقی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ابمیوه گیر

چکیده

برای سلامتی خود و خانواده باید هر روز ویتامین هایی را دریافت کنید. یکی از ساده ترین روش های دریافت ویتامین نوشیدن ابمیوه هست. نمیتوانیم از این موضوع دریغ کنیم. فقط باید یک محصول مناسبی را انتخاب کرده و با خیال راحت از آن استفاده کنیم.

برای بررسی محصولات و برند های بیشتر به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و امکانات محصولات داشته باشید.

برچسب ها: آبمیوه گیری
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *