نکات مهم در خرید گوشت کوب برقی

نکات مهم در خرید گوشت کوب برقی

لیلا عبدالهی ۲۱ دی ۱۴۰۲ 4 ماه پیش

خرید گوشت کوب برقی با وجود محصولات متنوع موجود در بازار نیاز به کسب اطلاعات کافی دارد. اگر بخواهید یک گوشت کوب خوب را متناسب با نیاز خود تهیه کنید، لازم است قبل از هر چیزی معیارهای خرید گوشت کوب را در نظر بگیرید تا در میان تنوع زیاد محصولات سردرگم نشوید.

گوشت کوب برقی وسیله ای است که برای میکس و له کردن مواد غذایی مختلف ، تهیه انواع غذاها، دسرها و اسموتی ها به کار می رود. از این وسیله می توان برای هم زدن مواد داغ نیز استفاده کرد و کاری را که گوشت کوب های دستی در مدت زمانی طولانی انجام می دانند. در چند دقیقه برای شما انجام می دهد.

در ادامه به بررسی نکات مهم در خرید گوشت کوب برقی میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

گوشت کوب برقی

خرید گوشت کوب برقی

گوشت کوب برقی در دو حالت متفاوت روانه بازار شده است. که هر دو دارای ویژگی های متفاوتی هستند. شما میتوانید با بررسی این ویژگی ها محصولی را انتخاب کنید که کاملا پاسخگوی نیازهای شما باشد.

گوشت کوب برقی تک کاره

گوشت کوب برقی تک کاره دستگاهی است که فقط کار گوشت کوب را انجام می دهد و اقلام دیگری به همراه آن نیست.

اگر فقط یک وسیله برای هم زدن ، میکس کردن، له و خمیری کردن مواد نیاز دارید ، بهترین انتخاب برای شما گوشت کوب برقی تک کاره است. این دستگاه قیمت مناسب تری دارد و اغلب گوشت کوب های تک کاره قدرت بالاتری برای رفع نیاز شما دارند.

گوشت کوب برقی چندکاره

مدل های جدیدتری از گوشت کوب تولید شده است که علاوه بر قابلیت گوشتکوب ، قابلیت های دیگری مثل خردکن ، رنده برقی و سالاد ساز ، مخلوط کن و همزن برقی نیز دارند. این دستگاه چندکاره که با نام گوشت کوب چندکاره شناخته می شود، چند نیاز اساسی شما در آشپزخانه را رفع می کند.

قیمت گوشت کوب برقی چندکاره معمولا بالاتر از تک کاره است. اما برخی گوشت کوب تک کاره مارک های معتبر که قدرت و کیفیت بالاتری دارند از چندکاره های کیفیت پایین تر موجود در بازار گران تر هستند. بنابراین در حین خرید گوشت کوب برقی همه مشخصات را باید در نظر بگیرید و با هم مقایسه کنید تا بتوانید بهترین دستگاه را انتخاب کنید. فقط به تک کاره یا چندکاره بودن دستگاه توجه نکنید.

گوشت کوب تک کاره یا چند کاره؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاد، که گوشت کوب تک کاره بهتر است یا چندکاره؟ کدام ارزش خرید بالاتری دارد؟ در جواب این سوال به جرعت میتوانیم بگوییم که انتخلب بهترین محصول به شما و نیاز اصلی شما بستگی دارد.

اگر فقط گوشت کوب تک کاره می تواند نیاز شما را در آشپزی رفع کند، این دستگاه ها می توانند انتخاب بهتری باشند. در گوشت کوب های چندکاره معمولا چند دستگاه روی یک موتور اصلی سوار می شوند. در این زمان مقداری ریسک خرید بالاتر می رود چرا که اگر موتور دستگاه قدرتمند نباشد و آسیب ببیند، همه دستگاه های جانبی همراه گوشت کوب اصلی بی فایده می مانند.

اگر به اقلام همراه گوشت کوب مثل خردکن ، غذاساز، همزن یا رنده برقی نیازی ندارید، دستگاه تک کاره اولویت شما باشد. اما اگر به سایر دستگاه ها نیاز دارید و نمی خواهید برای تک تک آنها هزینه زیادی پرداخت کنید، خرید دستگاه های چندکاره برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.

خرید گوشت کوب برقی

نکات مهم در خرید گوشت کوب برقی

نکات ریزی وجود دارد که بهتر است هنگام انتخاب محصول خود به آن نکات توجه کنید.

قدرت موتور دستگاه

اولین معیار در خرید گوشتکوب برقی ، توان و قدرت موتور گوشتکوب است. هر چقدر قدرت موتور گوشت کوب بالاتر باشد، دستگاه با قدرت و سرعت بیشتری مواد را له می کند. در عین حال طول عمر بالاتری خواهد داشت و موتور آن سالم تر می ماند.

قدرت دستگاه در گوشت کوب تک کاره و چندکاره بسیار مهم است. یک موتور ضعیف دستگاه خوبی را به شما نمی دهد. قدرت گوشت کوب های برقی بهتر است از 500 وات بالاتر باشد.

جنس بدنه دستگاه

گوشت کوب های برقی موجود در بازار یا فلزی هستند. و یا از پلاستیک فشرده تهیه شده اند. بهتر است قسمت اصلی گوشت کوب فلزی باشد تا استحکام کافی برای هم زدن و له کردن مواد را داشته باشد. گوشت کوب های فلزی کمی سنگین تر از گوشت کوب های پلاستیکی هستند و همین مساله ممکن است باعث خسته شدن دست در حین کار با آنها شود. بنابراین حتما به جنسب بدنه گوشت کوب دقت کنید

ظروف شیشه ای بهترین انتخاب هستند اما باید در حین کار بیشتر مراقب آنها باشید. چون احتمال شکستن آنها بیشتر است. ظروف پلاستیک فشرده گاهی کدر و مات هستند. و نمی توانید داخل دستگاه را به خوبی ببینید. بنابراین اگر گوشت کوب برقی چندکاره تهیه می کنید جنس بدنه تمام اقلام را باید بررسی کنید.

چکیده

گوشت کوب های برقی تک کاره اغلب از مدل های چندکاره ارزان تر است. این گوشت کوب ها در رنج متفاوتی به فروش می رسند. سعی کنید قیمت گوشت کوب را با توجه به کیفیت و مشخصاتی که دارد سبک و سنگین کنید.

قیمت مدل های مختلف گوشت کوب برقی تک کاره در بازار مشابه تمام کالاهای برقی دیگر، نوسان دارد و نمی توان قیمت ثابتی را برای هر مدل در نظر گرفت. بنابراین برای دریافت قیمت روزانه هر محصول می تونید با مشاورین فروشگاه ژینال تماس بگیرید.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *