بررسی بخاری گازی آبسال

بخاری گازی آبسال، بررسی و معرفی

لیلا عبدالهی ۱۱ دی ۱۴۰۲ 4 ماه پیش

شرکت آبسال به عنوان اولین تولید کننده بخاری های گازی و به خصوص انواع بدون دودکش و هوشمند در ایران شناخته می شود.

با سرد شدن هوا به فکر تهیه یک وسیله گرمایشی ایمن و البته با قیمتی مناسب خواهید افتاد. چنانچه به دنبال خرید بخاری آبسال پیشرفته و با کمترین مصرف سوخت “گاز” و بهترین گرما و حرارت هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا بررسی محصولات این شرکت را از دست ندهید.

در ادامه به بررسی بیشتر بخاری گازی آبسال میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

بخاری آبسال

بخاری گازی آبسال

بی تردید همه شما با برند آبسال آشنایی دارید. آغاز فعالیت تولید بخاری آبسال عظیم و معتبر به سال ۱۳۳۵ و تحت نام “شرکت سهامی لعاب ایران” باز می گردد.

شاید در ابتدا وجود محصولات گرمایشی مختلف از انواع شرکت ها کار انتخاب و خرید را برایتان مشکل سازد. اما در این بین قیمت بخاری آبسال بر اساس سطح بودجه و قدرت خرید مشتریان عزیز قیمت گذاری شده تا تمامی هموطنان این مرز و بوم بتوانند از محصولات گرمایشی استاندارد بهره گیرند.

انواع بخاری گازی آبسال

شرکت آبسال انواع مختلف از مدل های بخاری را در میان گذاشته هست و این موضوع باعث آسودگی کاربران در انتخاب این محصولات شده است. و همه میتوانند با توحه به نیاز های خود محصول مورد علاقه را پیدا کنند.

بخاری آبسان کپسولی

اگر به دنبال خرید وسیله گرمایشی همچون بخاری بدون دودکش هستید پیشنهاد ما به شما خرید بخاری کپسولی است. برند آبسال جزو صد برند برتر ایران است و محصولات آن مناسب با نیازهای مصرف‌کنندگان ایرانی تولید می شود.

اما از مهمترین مشخصه این وسیله عدم نیاز به استفاده از دودکش و از همه مهمتر حمل و نقل آسان با قابلیت حمل کپسول گاز مایع و امکان انتقال حرارت به دو طریق تابشی و جابجایی است.

سنگ بخاری آبسان

بخاری سنگی از انواع دیگر تولیدات گرمایشی این برند می باشد که به صورت زمینی و یا نصب روی دیوار قابل استفاده است. شما می توانید از این وسیله گرمایشی برای استفاده در منزل، دفتر کار و غیره و با استفاده از گاز شهری بهره ببرید.

مجهز بودن به سیستم کنترل اکسیژن “ODS” و نیز دارای شعله قابل تنظیم از قابلیت های مهم آن بوده که استفاده ای آسان و ایمن را برایتان فراهم می سازد.

بخاری آبسال مدل 405

اگر به دنبال انواع پیشرفته و هوشمند از وسیله های گرمایشی بدون دودکش هستید بهتر است تا از محصول بخاری آبسال مدل 405 غافل نشوید. این وسیله از جمله بخاری های هوشمند تابشی و بدون نیاز به دودکش می باشد

بخاری گازی آبسان دودکش دار و بدون دودکش

اشکال بدون دودکش این برند با امکانات پیشرفته و متناسب با استانداردهای جهانی تولید. و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود بخاری های دودکش دار نیز از دیرباز مورد استفاده افراد قرار می گرفته است.

با این وجود توجه به ایمن و استاندارد سازی آن ها از اهمیت فراوانی برخوردار است.

بخاری گازی آبسال

نکات مهم در انتخاب بخاری

بیشترین خطرات استفاده از بخاری گازی به خصوص انواع غیراستاندارد این محصولات، کاهش سطح اکسیژن اتاق و پر شدن آن از گازهای خطرناک سمی است.

یکی از مهمترین ویژگی های محصولات این برند، وجود سنسور اکسیژن بخاری آبسال است که مطمئن ترین و امن ترین گزینه برای بخاری های دودکش دار و بدون دودکش می باشد.

در واقع این پیلوت هوشمند در صورت کاهش اکسیژن لازم برای احتراق که موجب بدسوزی و تولید منوکسید کربن می شود. سریعا عکس العمل نشان داده و با قطع شعله از خطرات ناشی از کمبود اکسیژن جلوگیری می کند.

چکیده

پیشرفت ها و کیفیت بخاری های شرکت آبسان باعث حرکت سریع این برند در پله های ترقی سرعت زیادی بگیرد.

همچنین با توجه به ویژگی ها کیفیت و قیمت و البته تنوع محصولات شرکت آبسان باعث شده. کاربران خیلی راحت تر به محصول مورد نظر خود برسند.

برچسب ها: بخاری گازی
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *