ویژگی های سشوار مسافرتی

ویژگی های سشوار مسافرتی

لیلا عبدالهی ۰۸ آبان ۱۴۰۲ 9 ماه پیش

وجود سشوار مسافرتی در هر لیست سفری ضروری هست. به ویژه به دلیل عملکرد ضعیف سشوار هایی که در اتاق های هتل ارائه میشود.

سشوار از جمله وسیله هایی است که هم مورد استفاده خانم ها و آقایان قرار میگیرد. پس باید در انتخاب آن خیلی دقیق تر باشیم. در غیر این صورت آسیب های جبران ناپذیری به موهایتان وارد میشود.

سشوار مسافرتی در هر لیست سفری ضروری است، به ویژه به این دلیل که سشوارهای ارائه شده در اتاق های هتل اغلب موهای شما را خشک و شکننده می کنند. و برای خشک کردن موها تایم زیادی را از شما میگیرد.

در ادامه به بررسی سشوار های مسافرتی از بلاگ انتخاب سنتر میپردازیم. در حال حاضر تعداد زیادی سشوار مسافرتی با تکنولوژی بالا در بازار وجود دارد که موهای شما را با سرعت و دقت خشک می‌کنند تا بتوانید از تعطیلات خود نهایت لذت را ببرید.

ویژگی های سشوار مسافرتی

بیشتر سشوار های مسافرتی دارای فناوری یونی وات و تنظیات خنک هستند که ما در سشوار های استاندارد نیز دنبال همین ویژگی ها هستیم. با این تفاوت که سشوار های مسافرتی در اندازه های نسبتا کوچکتر و سبکتری طراحی میشود.

اگر برای کار یا تفریح زیاد سفر می کنید. باید در نظر بگیرید که کجا می روید. همه کشورها سیستم های ولتاژ متفاوتی دارند. بنابراین خرید یک سشوار مسافرتی که دارای دو یا سه تنظیم مختلف ولتاژ است، ایده خوبی است. سشوارهای مسافرتی معمولاً دارای یک سوئیچ ولتاژ دوگانه هستند. که امکان تغییر بین 250 ولت و 125 ولت را می دهند. بنابراین می توانید از سشوار خود در هر کجای دنیا با عملکرد خوبی استفاده کنید.

همانطور که ذکر شد هیچ نیازی ندارد شما یک سشوار بزرگ و حجیمی را با خود به مسافرت ببرید و کلی فضای خود را اشکال کنید. شما به چیزی کوچک اما قدرتمند نیاز دارید تا بتواند با یک خشک کردن عالی را به شما ارائه دهد.

همچنین اگر موهای بسیار غیرقابل کنترل، وز یا فر دارید، به یک سشوار کوچک با قدرت زیاد نیاز دارید. هیچ فایده ای ندارد که اولین سشوار قابل حملی را که می بینید بخرید. بنابراین شما باید یک سشوار قدرتمند و سریع در خشک کردن موها داشته باشید تا بتوانید موهای خود را در کنترل نگه دارید در غیر این صورت موهایتان ژولیده و وز دار خواهد بود. که این موضوع در تعطیلات غیر قابل قبول هست.

نکات مهم در انتخاب

یکی از مهمترین نکاتی که انتخاب سشوار های مناسب مسافرت باید مد نظر داشت حجم و کوچک بودن آن می باشد. همین موضوع باعث شده بهترین سشوارهای مسافرتی دارای دسته تاشو باشند. تا فضای زیادی را در چمدان شما نگیرد.

تنظیمات سردی

تنظیمات سرد به شما کمک می‌کند تا بعد از خشک شدن موهایتان را صاف کنید. این ویژگی مخصوصا در آب و هوای گرم سیری خیلی مفید است.

تنظیمات گرما

بهتر است سشواری را انتخاب کنید که قابلیت تنظیم گرما داشته باشد. درجه پایین برای موهای معمولی و خشک و درجه بالا برای موهای پرپشت و ضخیم. با این امکان می توان به راحتی درجه سشوار رو متناسب به موهای خود تنظیم کنید.

وات

هرچقدر وات سشوار شما زیاد باشد سشوار قادر میشود سریعتر موهای شما را خشک کند. نا گفته نماند وات بالاتر معمولا منجر به سنگینی و بزرگی سشوار میشود که همیشه مناسب مسافرت نیست.

سشوار مسافرتی

چکیده

با توجه به اینکه سشوار های مسافرتی نسبتا سبک تر هستند. خیلی هم کاربردی واقع شده اند. در حدی که شما میتوانید این سشوارها را در خانه نیز استفاده کنید. به دلیل کیفیت خوب و تنظیمات بیشتری که دارند عملکرد فوق العاده ای خواهند داشت.

البته اگر علاقه به استفاده این سشوار در زندگی روزمره را نیز دارید باید به ولتاژ آن بیشتر توجه کنید.

برچسب ها: سشوار
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *