کاربردی ترین گجت های خانه

کاربردی ترین گجت های خانه

لیلا عبدالهی ۱۳ آبان ۱۴۰۲ 9 ماه پیش

مدت هاست ابزار های جدید و شگفت انگیزی روانه باز میشود. این ابزار ها به طور چشم گیری ساده در عین حال کاربردی هستند. گجت های خانه به ابزارات فوق العاده ای تبدیل شده اند.

هر ساله، صدها دستگاه هوشمند در سطح بازار عرضه می‌شود و بسیاری از افراد تا جایی که فضای خانه گنجایش داشته باشد، دستگاه‌ و گجت‌های الکترونیکی متعددی را می‌خرند. چرا که این گجت ها زندگی و کار های روزمره را خیلی آسان تر و حتی باحال تر میکند.

احتمالا در اطراف خود یا در فیلم ها دیده اید که افراد دارای خانه های هوشمند هستند. شاید فکر کنید برای داشتن یک خانه هوشمند نیازمند دارید چندین گجت گران قیمت را تهیه کنید ولی اینگونه نیست. بنابراین اگر بودجه‌‌ ی زیاد برای خرج کردن ندارید، به هیچ عنوان نا امید نشوید حق انتخاب های زیادی پیش رو دارید.

گجت های مقرون به صرفه و کاربردی

در ادامه گجت هایی که کاربری خیلی ساده دارند و پیدا کردن آن ها مانند آب خوردن میماند ولی خانه شما را چند لول بالاتر میبرد.

اسپیکر های شارژی هوشمند

ساده ترین چیزی که باید برای یک منزل هوشمند تهیه کنید، یک اسپیکر هوشمند است. تا دستیار صوتی خوبی برای اجرای فرامین شما باشد. به همین دلیل، خرید یک اسپیکر هوشمند باید اولویت گزینه‌های پیشِ روی شما باشد. علاوه بر کاربرد زیاد دارای قیمت های مناسبی نیز میباشد.

اسپیکر های شارژی هوشمند به شما کمک می‌کند تا سایر دستگاه‌های هوشمند را تنها از طریق صدا یا گوشی هوشمندتان کنترل کنید.

از طرفی بیشتر اسپیکر های هوشمند این ویژگی وصل شدن به ایستگاه رادیویی را دارند. پش شما میتوانید به کانال مورد علاقه خود گوش کنید

پریز هوشمند

پریزهای هوشمند دقیقا شبیه به پریزهای معمولی است اما این وسیله قابلیت اتصال به اینترنت منزل را دارد. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا دستگاه را از طریق اپلیکیشن‌های همراهی که دارد در هر زمان و مکان بتوانید کنترل کنید.

اگر بخواهیم یک نمونه ساده و قابل فهمی در مورد کاربرد پریز های هوشمند ارائه بدهیم می‌توان به این مورد اشاره کرد که برای مثال شما می‌ توانید به طور خودکار توستر خود را هر روز در یک زمان مقرر روشن کنید. بنابراین، شما به محض بیدار شدن از خواب در صبح می‌ توانید نان تست گرم و خوشمزه‌ ای را بدون معطلی اتلاف وقت میل کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این پریز این است که برخی از دستگاه‌ها که شما به راحتی یادتان می‌رود تا آنها را از برق بیرون بکشید مثل اتوی لباس یا فن‌های برقی، پریز هوشمند می‌تواند برق این دستگاه‌ها را از پریز قطع کند. حتی اگر شما خارج از منزل باشید، شما از طریق گوشی هوشمند خود می‌توانید با خیال راحت دستگاه‌های مورد نظرتان را خاموش کنید.

دستگاه پخش استریم

دستگاه‌های پخش استریم، دستگاه‌هایی به عنوان واسطه به شمار می‌روند تا تلویزیون‌ها را از حالت معمولی به هوشمند تبدیل کند.

این گجت‌ها به آسانی به داخل پورت HDMI تلویزیون شما وصل شده و تلویزیون را به شبکه‌ی اینترنت منزل متصل می‌کند. در نهایت شما قادر خواهید بود تا به طور خودکار به سرویس‌های استریم متنوعی اتصال پیدا کنید.

همانطور که میدانید امروزه کانال های زیادی همانند نتفیلیکس، دیزنی پلاس در مجراهای اینترنتی وجود دارند. با توجه به قیمت های زیاد تلویزیون های هوشمند این گجت یکی از بهترین انتخاب ها برای شما هست.

گجت های دیگر

گجت های الکتریکی یا ساده دیگری نیز وجود دارد که همه آنها دارای کاربرد های به ویژه ای هستند و توانایی های زیادی دارند. که در مطالب دیگر در بلاگ انتخاب سنتر به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

گجت های خانه

چکیده

گجت هایی که برای آسانتر کردن زندگی ما هر روزه روانه بازار میشوند و با بکار گیزی آن ها به خانه های هوشمند مدنظرمان نزدیکتر میشویم.

هوشمند سازی خانه هایتان با استفاده از چند گجت ساده و مقرون بصرفه! شاید اول کار غیر ممکن به نظر برسد ولی این کار شدنی است و شما با این گجت ها خانه هوشمند رویاهای خود را میسازید.

برچسب ها: گجت
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *