بهترین لباسشویی برند ایرانی

بهترین لباسشویی برند ایرانی

لیلا عبدالهی ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ 3 ماه پیش

بهترین لباسشویی برند ایرانی به چند شرکت تعلق دارد که عبارتند از پاکشوما، امرسان، اسنوا و آبسال که در رنگ و ظرفیتهای گوناگون با امکانات مختلف تولید می شود.

ایران بعد از جنگ پیشرفت چشمگیری در لوازم خانگی داشت و توانست با امکانات روز آشنا شده و محصولات بهتری ارائه کند. همانطور که میدانید چندین برند مختلف در این زمینه فعلالیت میکنند و هر کدام ویژگی های خوب و بدی دارند. در ادامه به بررسی بهترین و با کیفیت ترین لباسشویی های ایرانی میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

بهترین لباسشویی برند ایرانی

لباسشوییهای برند ایرانی با تکنولوژی جدیدی ک به کار میبرند کیفیت بسیار خوبی را ارائه داده اند. محصولات خانگی در ایران هر چقدر دارای ضعف باشد و مورد اعتماد مردم نباشد دارای لباسشویی و ظرفشویی باکیفیت است. دلیل آن وارد کردن ماشین آلات جدید و استفاده از قطعاتی که دارای استاندارد اروپا هستند می باشد. بهترین مارکهایی که در بازار ایران فعال هستند عبارتند از:

  • پاکشوما
  • زیرووات ایتالیا
  • امرسان
  • کنوود ایران
  • اسنوا
  • کندی
  • جنرال آدمیرال
  • آبسال
  • پارس

در بین برند های مذکور آبسال و پارس لباسشویی های با کیفیتی تولید می کنند اما با ظاهر خیلی قدیمی که اغلب مردم در زمان حال آن را نمی پسندند اما نمی دانیم چرا این دو برند تغییراتی در ظاهر لباسشویی های انجام نمی دهند و نمی خواهند هزینه کنند و به مصرف کننده گان احترام بگذارنند.

لباسشویی برند ایرانی

لباسشویی پاکشوما

مارک پاکشوما از سال 1350 در حال تولید لباسشویی است. ساختار و بدنه تولیدی این شرکت چنا قدرتمند است که حتی لباسشویی های lg نیز در این شرکت مونتاژ می شد به همین جهت از لحاظ کیفیت ساخت جزو بهترین لباسشویی های ایرانی است.

لباسشویی پاکشوما دارای یک خط تولیدی تمام رباتیک است که دست انسان را از تولید تا 60% خارج کرده است. رباتها بالاترین دقت را دارنند و می توانند بدون اشتباه کارهای محوله را انجام دهند. شرکت پاکشوما با بکارگیری موتورهای و قطعات حساس خارجی باکیفیت توانسته تا برخی قطعات را تا 12 سال وارانتی نماید.

از جمله بهترین مدلهای لباسشویی که هم از لحاظ کارایی جزو بهترین های ایران و پاکشوما هستند عبارتند از:

  • لباسشویی 8 کیلویی اینورتر جدید BLDC بدون صدا و لرزش
  • لباسشویی 9 کیلویی اینورتر جدید BLDC بدون صدا و لرزش 40907 و 40918 و 40901 و 40902 و 40904
  • لباسشویی 7 کیلویی موتور تسمه ای با 12 سال گارانتی مدل 40701 و 40704

لباسشویی امرسان

برند امرسان را می تون جزء قدیمی ترین برندهای پس از انقلاب دانست، این برند در سال 1360 در بینابین جنگ ایران و عراق تاسیس شد. امرسان در ابتدا تنها به تولید فریزر های خانگی مشغول بود اما پس از مدتی تصمیم به تولید یخچال های کوچک 16 فوتی گرفت، با توجه به شرایط جنگ امرسان با جسارت زیادی که داشت توانس در دهه 60 رشدی فوق العاده داشته باشد و در میان مردم بسیار محبوب شود. ماشین لباسشویی های امرسان امکانات خیلی خوبی دارد از جمله این امکانات میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قفل کودک لباسشویی برای حفظ امنیت خانواده.
  • استفاده از موتور های اینورتر برای جلوگیری از سوختن دستگاه به علت نوسان برق.
  • پایین بودن سطح صدا و لرزش.
  • استفاده از نمایشگر های ال ای دی.
  • طراحی زیبا و مناسب.
  • دارای امکان افزودن لباس در حین کار دستگاه.
  • استفاده از ورودی های آب سرد و گرم به صورت جداگانه.
  • خشک کن های کار بردی با قابلیت ایجاد کمترین چروک روی لباس.
  • پایین آوردن سطح انرژی.

ماشین لباسشویی های اسنوا

لباسشویی های اسنوا علاوه بر کیف دارای ظاهری شیک و همه پسندی نیز هستند. که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. یکی از بهترین ماشین لباسشویی اسنوا یکی از پرفروش‌ترین محصولات در بازار است. این ماشین لباسشویی دارای صفحه نمایش لمسی، فناوری هوشمند و قابلیت اتصال به اینترنت است.

همچنین، با قابلیت شستشوی لباس‌های حساس، تنظیمات مختلف برای برنامه‌های شستشو و قابلیت تنظیم زمان شستشو، بهترین گزینه برای خانواده‌هایی است که به دنبال یک ماشین لباسشویی با کیفیت و عملکرد بالا هستند.

ماشین لباسشویی آبسال

در حال حاضر شرکت آبسال مالک شبکه‌ای از ۳۴۸ شعبه در سراسر ایران بوده و نمایندگی فروش لباسشویی آبسال مسئولیت فروش و خدمات پس از آن را برعهده دارد. از جمله مزایا و معایب لباسشویی های آبسال میتوان به نکات زیر اشاره کرد.

تمامی لباسشویی های این برند از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. شرکت آبسال به خدمات پس از فروش خود اهمیت داده و تمامی محصولاتش را با گارانتی و ضمانتنامه معتبر روانه بازار می کند .
این دستگاه از طراحی جذاب ایتالیایی برخوردار می باشد. وجود قطعات یدکی اورجینال در بازار داخلی با قیمت مناسب نیز از دیگر ویژگی اش می باشد.

اغلب قطعات برقی و حساس آن ساخت اروپا است. قیمت تمام شده مناسب نیز از دیگر مزایای این دستگاه است.
تنوع فراوانی در انواع مدل و ظرفیت برای آن وجود دارد که شما براساس نیاز و بودجه خود دست به انتخاب آن ها می زنید.

معایب چندانی را نمی توان برای این دستگاه در نظر گرفت. عده ای افراد از وجود سر و صدا نسبت به انواع برندهای خارجی آن شکایت کردند که چندان قابل توجه نمی باشد. باید در نظر گرفت مبلغی که برای خرید یک برند خارجی صرف می کنیم چندین برای لباسشویی آبسال است. در کل می توانید پس از تحقیق بسیار از رضایت اکثریت خریداران آن اطمینان پیدا کنید.

لباسشویی ایرانی

چکیده

با توجه به قیمت های روز برند های خارجی کاربرانی که دنبال محصولی مقرون بصرفه تری هستن لباسشویی برند ایرانی بهترین انتحاب برای آنها خواهد بود چرا که این برند ها با کیفیت خود توانایی رقابت در بازار های جهانی را دارند.

علاوه بر کیفیت و ویژگی ها قیمت لباسشویی های ایرانی نیز نسب به محصولات خارجی خیلی بهتر بوده و بیشتر کاربران توانایی تهیه ی این محصولات هستند. پس اگر هم میخواد محصول مورد نظرتان هم عمری طولانی داشته و هم قیمت مناسبی داشته باشد لباسشویی های ایرانی میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد‌.

برچسب ها: لباسشویی
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *