اجاق گاز صفحه ای تاکنوگلد

بررسی اجاق گاز صفحه ای تاکنوگلد

لیلا عبدالهی ۱۲ آبان ۱۴۰۲ 6 ماه پیش

یکی از بهترین ها در انتخاب اجاق گاز، اجاق گاز صفحه ای تاکنوگلد میباشد. این مدل با ارائه طراحی و کیفیت جذاب توانسته در بازار برای خود جایی مشخص کند.

اجاق گاز های صفحه ای به دلیل اندازه مناسب جای خیلی کمی را اشغال میکند. اگر شما هم از اجاق گاز های صفحه ای استفاده کنید میتوانید از فضای آشپزخانه خود نهایت استفاده را ببرید.

برند تاکنوگلد محصولاتی با کیفیت همچون: اجاق گاز صفحه ای ، فر توکار و همچنین هود آشپزخانه می باشد که شما را در تسهیل انجام امور روزانه آشپزخانه یاری می رساند.اجاق گاز صفحه ای تاکنوگلد با قیمت های مقرون به صرفه و مناسب در حال عرضه به مشتریان عزیز ایرانی می باشد.

در ادامه به بررسی دقیق اجاق گاز صفحه ای تاگنوگلد میپردازیم. برای بررسی محصولات و برند های بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

ویژگی های مهم

اجاق گاز های صفحه ای تاکنوگلد با مدل و رنگ های متفاوتی روانه بازار میشوند. علاوه بر رنگ و مدل دارای شعله های متعددی نیز هستند. بنابراین شما میتوانید با توجه به نیاز خود تعداد شعله اجاق گازتان را مشخص کنید.

با توجه به تعداد شعله های متعددی که اجاق گاز های این برند دارد پنج شعله های تاکنوگلد طرفدار های بیشتری دارد. یکی از دلیل پر طرفدار بودن پنج شعله های تاکنوگلد وجود شعله پلوپز میباشد. این شعله ها نسبت به دیگر شعله ها بزرگ میباشد و این موصوع باعث صحولت در زمانهایی که عجله داریم و به شعله پر قدرت تری نیاز دارم میشود.

جنس این اجاق از چدن لعاب کاری شده مخصوص میباشد که مقاومت دوام ویژه ای را به ارمغان می آورد. البته این اجاق ها در جنس بدنه متفاوتی نیز مانند شیشه و.. نیز موجودند. در این مدل ها معمولا از شیشه نشکن و کناره مات استفاده میشود. که ظاهری بسیار جذابی دارد. البته این اجاق ها دارای سپر با جنس چدن نیر هستند.

مانند بیشتر اجاق ها این اجاق گاز نیز دارای جرقه زن اتوماتیک هست. ولوم اجاق گازهای صفحه ای تکنوگلد از جنس فلزی و نشکن میباشند.

همانطور که میدانید اجاق گاز های صفحه ای را میتوانید در هر مکانی که دسترسی به گاز دارد استفاده کنید. با توجه به این جای خیلی کمی را اشغال میکنند به راحتی میتوانید در آشپزخانه های کوچک یا بزرگ استفاده کنید. شعله های این اجاق گازها با شدت کاملا استانداردی کار میکنند و میتوانند تمامی انتظارات شما را براورده کنند.

نکات مهم در انتخاب

مانند همه محصولات موجود در بازار انتخاب اجاق گاز نیز دارای نکات مهمی میباشد که توجه به این نکات اهمیت زیادی دارد و در انتخاب بهترین و مناسب ترین محصول برای خود کمک به ویژه ای میکند.

همانطور که گفته شد این اجاق ها در جنس های مختلفی روانه بازار میشوند از جمله استیل ضد زنگ و متحمل حرارت، شیشه ای که شیشه آنها تا 300 درجه حرارت را میتواند متحمل باشد. سرامیکی که به دلیل مصرف بالای برق مورد توجه قرار نگرفته است.

مزایای اجاق گاز های صفحه ای

  • اشغال فضای کمتر و قابل نصب در اکثر آشپزخانه ها
  • هماهنگی بالا بین کابینت و زیبایی بیشتر در طراحی و چینش
  • انواع رنگ و قابلیت ست شدن با بقیه لوازم
  • تنوع بسیار بالای سایز از 30 تا 120 سانت
  • امکان طراحی صفحه چدن با ظاهر های متفاوت از یک تا پنج تکه
  • سرعت عمل بالاتر در هنگام نظافت
  • امکان استفاده از فضای زیر اجاق گاز
  • امکان استفاده از گاز صفحه‌ای در نقاط مختلف آشپزخانه را خواهید داشت حتی به صورت جزیره

معایب اجاق گاز های صفحه ای

  • نداشته فر متصل بر روی دستگاه
  • مشکل کمبود فشار گاز خروجی در صورت استفاده هم زمان از ۴ یا ۵ شعله
  • عدم امکان استفاده برای ظروف خیلی بزرگ و سنگین
اجاق گاز صفحه ای

چکیده

با توجه به شرایط فعلی خانه های شهری با فضای کمتر استفاده مفید از تمامی قسمت های خانه از اهمیت به ویژه ای برخوردار است. استفاده از اجاق گاز صفحه ای یکی از الزامات آشپزخانه میباشد. و با این انتخاب میتوانید از تمامی فضای آشپزخانه بهره مند شوید.

این اجاق گاز ها خیلی بهتر از اجاق های مبله و دیگر اجاق ها که فضای زیادی را اشغال میکند هست و میتواند پاسخگوی تمامی انتظارات شما باشد.

برچسب ها: اجاق گاز
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *