بخارشوی نوینترین وسیله شستوشو

بخارشوی نوینترین وسیله شستوشو

لیلا عبدالهی ۱۸ آبان ۱۴۰۲ 9 ماه پیش

برای تمیز کردن زمین مخصوصا سرامیک یا پارکت ها روش های متداولی وجود دارد. بخارشوی نوینترین وسیله شستوشو ی زمین میباشد که اخیرا به طور گسترده ای از آن استفاده میشود.

از جمله ویژگی های مهم این دستگاه امکان ضد عفونی سطح های مختلف بوده و حتی روکش های چرب و سطوح با بوی نامطبوع هست.

با استفاده این دستگاه دیگر نیازی به کشیدن دستمال در انتهای کار ندارد. و رطوبت محیط به دلیل استفاده از میزان پایین آب، پس از مدت کوتاهی خشک خواهد شد.

در ادامه به بررسی بخارشوی نوینترین وسیله شستوشو میپردازیم. برای بررسی محصولات و برندهای بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

بخارشوی

کارایی بخارشوی ها

بخار شوی دستگاهی است. که بدون نیاز به اضافه نمودن هرگونه مواد شوینده امکان شستشو و ضد عفونی محیط را به کمک ایجاد فشار در بخار آب برای کاربر فراهم می آورد. این دستگاه با فشار زیادی بخار را به سطح دلخواه شما وارد میکند. و با مکش قدرتمند خود تمامی آلودگی های سطح را از بین میبرد. همچنین به دلیل استفاده از بخار سطح مورد نظر ضد عفونی نی میشود.

بخارشوی یکی از نوین ترین وسایل شستشو بوده و جایگزین مناسبی برای پاک کننده های شیمیایی در نظافت کف، کاشی، آشپزخانه و سرویس بهداشتی است که سطح را عاری از هرگونه جرم و آلودگی می نماید.

انواع بخارشوی

بخارشوی در انواع گسترده با ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند. و هر یک مزایا و امکانات مخصوص به خود را دارند. برخی از بخار شوی ها به همراه دسته های بلند طراحی شده. و می توان مانند تی یا جاروبرقی برای نظافت سطوح کف مورد استفاده قرار گیرد.

از دسته های کوچک و سری های مختلف نیز می توان برای نظافت و ضد عفونی قسمت های باریک و غیر قابل دسترس متناسب با کاربری تجهیزات جانبی استفاده نمود.

انواع بخار شوی از لحاظ مکانیزم استفاده به دو دسته بخارشوی صنعتی، بخارشوی خانگی تقسیم میشود. که هر دو ویژگی های متنوعی دارند.

بخارشوی

بخارشوی های صنعتی

بخار شوی صنعتی برای ضد عفوونی و نظافت محیط هایی با متراژ بزرگ طراحی شده اند. از جمله این مکان ها میتوان به هتل ها، بیمارستان ها، آشپزخانه رستوران و مراکز تجاری اشاره کرد.

در طراحی این بخار شوی از موتور مکنده به همراه قابلیت پاشش مواد شوینده استفاده شده است. که می تواند به صورت مجزا یا همزمان با خروج آب استفاده گردد. همچنین در بخار شوی صنعتی از مخزن بزرگ ذخیره آب استفاده شده و در بعضی از مدل ها به دمنده باد نیز مجهز است.

بخارشوی های خانگی

بخار شوی های خانگی برای نظافت محیط هایی با متراژ کم طراحی شده اند. و بیشتر در خانه قابل استفاده هستند. با این دستگاه میتوانید به ضدعفونی و نظافت منزل و چربی زدایی آشپزخانه همچنین محیط هایی همچو سرویس بهداشتی و … بپردازید.

علاوه بر این کار ها این با استفاده از این دستگاه میتوانید. به شستشوی و ضد عفونی پرده، مبل و موکت همچنین شیشه و پنجره ها نیز کمک بگیرید.

بخارشوی

چکیده

خرید بخار شوی متناسب با متراژ عملیاتی، باعث صرفه جویی در زمان نظافت و افزایش کیفیت نهایی کار خواهد شد. و همچنین در طولانی مدت، بر روی هزینه های اقتصادی نیز تاثیر گذار است.

با توجه به ویژگی ها و کارایی ها به جرعت میتوان گفت. این دستگاه قابلیت پاسخگویی به تمام نیاز های کاربران را دارد.

برچسب ها: بخارشوی
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *