لباسشویی اسنوا

بررسی لباسشویی اسنوا

لیلا عبدالهی ۳۰ مهر ۱۴۰۲ 7 ماه پیش

یکی از برترین برند های موجود در بازار که محصولات متفاوتی نیز ارائه میدهد برند اسنوا میباشد. یکی از محصولات با کیفیت این شرکت لباسشویی اسنوا ،است.

لباسشویی محصولی برای سالهای طولانی است و انتظار میرود سالهای طولانی دوام داشته باشد. اسنوا توانشته محصولاتی با کیفیت و دوام بیشتر و البته قیمت های متفاوت روانه باز کند.

این برند لباسشویی های با کیفیت و با قابلیت های متفاوتی را روانه بازار کرده است. اسنوا لباسشویی هایی در ظرفیت های 7-8-9 کیلویی را در مدل های مختلف همچو هارمونی، اکتا، اکتاپلاس، واش این واش تولید و روانه بازار میکند. در ادامه به بررسی بیشتر این محصولات میپردازیم. برای بررسی محصولات و برند های بیشتر به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

قابلیت انواع مدل های ماشین لباسشویی اسنوا

لباسشوی اسنوا

ماشین لباسشویی هارمونی

شستنِ لباس افرادی که پوست حساسی دارند با ماشین لباسشویی ممکنه باعث ایجاد آلرژی بشه. ماشین لباسشویی هارمونی با تکنولوژی نوآورانه‌ ی شستشو با بخار این مشکل رو برطرف کرده.

بخار خاصیت ضدعفونی‌کنندگی داره و بهتره لباس این افراد با بخار شسته بشه. چون حرارت بخار چند برابر آب داغ است و باکتری هارا ریشه کن میکند. مواد شوینده راحت تر توی بخار حل میشود. قدرت نفوز بخار به قدری زیاد است که توانایی نابود کردن ریزترین قطعه گرد و غبار را دارد. تماس با بخار لباس هارا نرم و لطیف میکند.

ماشین لباسشویی اسنوا اکتا

لباسشویی اکتا با اسپری مستقیم آب و مواد شوینده در حسن شستشو,باعث افزایش کیفیت شستشو حتی با استفاده از آب سرد میگردد.

با استفاده از این سیستم و مجموعه ای از فناوری های دیگر,لباسشویی اکتا در مصرف برق , آب و زمان نهایت صرفه جویی را مینماید.

از مزایای این تکنولوژی میتوان به صدا و لرزش کمتر , مصرف انرژی پایین تر ، تراز مصرف انرژی بهتر ، کاهش اصطکاک قطعات لباسشویی ، عمر بیشتر و بطور کلی عملکرد بهینه دستگاه به مدت طولانی اشاره کرد.

ماشین لباسشویی اسنوا اکتا پلاس

اگر برای پاکی لباس بعد چرخه شستشو خودتان لباسا را آبکشی می‌کنید، آبکشی شرعی ماشین لباسشویی اکتاپلاس خودش این کار را براتون انجام می‌دهد و با آب جاری، لباس ها را آبکشی می‌کند و پاک پاک بهتون تحویل می‌دهد.

همچنین با صفحه نمایشگر لمسی، تنظیمات ماشین لباسشویی کار راحتیه و با وجود موتور دایرکت درایو، همه‌ی مراحل شستشو در آرامش کامل انجام می‌شود چون نه سروصدا دارد نه لرزش.

ماشین لباسشویی اسنوا واش این واش

بیشتر مواقع بعد از روشن کردن لباسشویی چشممان به لباسی جا مانده میخورد، یا بعد روشن کردن لباسشویی یکی از اعضای خانواده با لباس کثیف وارد خانه میشود.

این جور مواقع دیگر لازم نیست منتظر اتمام کار لباسشویی باشید. در سوم ماشین لباسشویی واش این واش همیشه برای لباسهای جا مانده باز است و میتوانید از در سوم لباسهای خود را بدون معطلی روانه شست و شو کنید.

جزئیات ماشین لباسشویی اسنوا

همانطور که گفته شد این ماشین لباسشویی های اسنوا در اندازه های 7،8 و 9 کیلویی موجود میباشند و شما میتوانید با توجه به میزان نیاز خود گنجایش مناسبی را انتخاب کنید.

لباسشوی اسنوا

چکیده

ماشین لباسشویی اسنوا در صورت انتخاب درست و طبقه بندی شده میتواند تمام انتظارات شما را براورده کند و یک تجربه عالی را به ارمغان بیاورد.

برچسب ها: اسنوا لباسشویی
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *