معرفی یخچال ساید بای ساید اسنوا سری هایپر

معرفی یخچال ساید بای ساید اسنوا سری هایپر

لیلا عبدالهی ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2 ماه پیش

اگر دیر به دیر به خرید میروید و همیشه نگران این هستید ک شاید توی یخچال جا نشود یخچال ساید بای ساید اسنوا سری هایپر دقیقا برای شما طراحی شده است.

ساید بای ساید اسنوا بسیار جادار بوده و قابلیت تازه نگه داشتن مواد غذایی شمارا دارد. به این دلیل این مدل از ساید بای ساید اسنوا طرفدارای زیادی دارد و بیشتر کاربرانی که از این محصول استفاده میکنند از کارکرد آن راضی هستند.

در ادامه به بررسی ساید بای ساید اسنوا سری هایپر میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

چرا یخچال ساید بای ساید اسنوا سری هایپر بخرم؟

معرفی ساید اسنوا سری هایپر

این سری هایپر اسنوا دارای قابلیت های بسیار جذابی هست که در ادامه این ویژگی ها را مطالعه میکنید.

حتی اگه دیر به دیر برید خرید و با دست پر برگردین، با آغوش باز همه‌ی خریدهاتون رو می‌پذیره؛ چون هایپر همیشه یه جای خالی برای خریدهای بعدی، نگه می‌داره!

اگه نوشیدنی پای ثابت خریدهاتونه و کشوها و کابینت‌های آشپزخونه‌تون پر از بطری‌های نوشیدنی شده، دیگه وقتشه که از بار خانگی یخچال هایپر استفاده کنید تا همیشه نوشیدنی سرد و خنک در دسترستون باشه.

با تابش فرکانس نور سبز، میوه و سبزیجات، تازگی و طراوتشون رو حفظ می‌کنن و برای مدت طولانی‌تری سرحال و شاداب باقی می‌مونن. مجیک‌لایت مثل یه باغ کوچیک و سبز در دل یخچال هایپر شماست که میوه‌ها و سبزیجات رو تازه و باکیفیت نگه می‌داره و ماندگاری‌شون رو افزایش می‌ده.

نگهداری مواد پروتئینی (chiller zone)

گوشت رو تازه خریدین و می‌خواین به جای اینکه بره توی فریزر و منجمد بشه یه غذای گوشتی خوشمزه باهاش درست کنین؟ محفظه‌ی نگهداری گوشت با دمای ثابت ۴ درجه، گوشت رو تا زمان مصرف تازه و سالم نگه می‌داره.

یخچال ساید بای ساید اسنوا نگهداری مواد پروتئینی

بازتابش سرما (Metal Cooling)

با این فناوری شما می‌تونین مطمئن باشین که نوشیدنی‌هایی که توی بار خانگی یخچال منتظر ایستادن، سردِ سرد در اختیارتون قرار می‌گیره.

سرمایش هوشمند (Smart Cooling)

برای رسیدن به یه سرمای پایدار و یکسان، شش حسگر هوشمند تشخیص دما مدام دمای یخچال رو اندازه می‌گیرن تا مواد غذایی در سرمای مطلوب و همیشگی، تازه و خنک باقی بمونن.

چند مدل ساید بای ساید اسنوا سری هایپر

در ادامه به بررسی چند مدل محبوب ساید بای ساید اسنوا میپردازیم تا شما بتوانید آسانتر محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید و اطلاعات

یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت اسنوا مدل S8-2322GW

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322GW از گروه یخچال‌ و فریزرهای سایدبای‌ساید بسیار محبوب شرکت «اسنوا» (Snowa) است. این محصول علاوه بر طراحی زیبا از امکانات خوبی هم بهره می‌برد.

بار خانگی یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322GW یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه آن است که برای دسترسی آسان و سریع به نوشیدنی‌ها بدون باز کردن درب یخچال طراحی شده است. برای این محصول صفحه‌نمایش لمسی شکیلی در نظر گرفته شده است. گنجایش یخچال برابر با 494 لیتر و گنجایش فریزر آن برابر با 277 لیتر است. داخل یخچال، کشو و طبقات متعدد در نظر گرفته ‌شده است تا مواد غذایی و ظروف مرتب چیده شوند. این طبقات از استحکام بالایی برخوردارند و در برابر وزن مواد غذایی مقاومت زیادی دارند.

شرکت اسنوا برای این محصول خود یک محفظه ویژه (Chiller Zone) برای نگهداری مواد پروتئینی در نظر گرفته است. همچنین این محصول دارای قابلیت Smart Cooling به همراه دارای سیستم‌های سرمایش هوشمند، فناوری سرمایش سریع، سرمایش فلزی و سیستم حفظ سرمایش VIP است که با کمک 6 حسگر سرمایش یکنواخت و پایداری را داخل یخچال فراهم می‌کند تا مواد غذایی در دمای مطلوب، تازه و سالم حفظ شوند.

مصرف انرژی برای دستگاه‌هایی مانند یخچال و فریزر که به‌صورت شبانه‌روزی یا 24 ساعته در حال کار هستند، اهمیت زیادی دارد. مصرف انرژی این دستگاه +A است که آن را در گروه دستگاه‌های کم‌مصرف قرار می‌دهد.

ویژگی های شاخص

  • گنجایش یخچال: 494 لیتر
  • امکانات یخچال: نمایشگر
  • تعداد طبقات یخچال: 5
  • تعداد طبقات درب یخچال: 6
  • تعداد کشو: 2 عدد
ساید بای ساید اسنوا سری هایپر

یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت اسنوا مدل SN8-2032SS

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032SS یکی از پرطرفدارترین مدل های ساید بای ساید اسنوا با گنجایش 32 فوت می باشد. این محصول دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال است که نسبت به کمپرسورهای دیگر کم مصرف تر است و مهم تر از همه بازدهی بسیار بالاتری دارد. این یخچال با وجود کمپرسور اینورتر نیز کمترین صدا را دارد. همچنین با دارا بودن رتبه مصرف انرژی +A جزو محصولات کم مصرف است.

سیستم سرمایش هوشمند Smart Cooling از امکانات پیشرفته ساید 32 فوت اسنوا می باشد. این سیستم دارای حسگرهای هوشمند تشخیص دما است که همواره دمای یخچال را اندازه گرفته تا مواد غذایی تازه و خنک باقی بمانند. فیلتر هوای بکار رفته در این محصول از نوع سه لایه کریستال می باشد که با جذب باکتری ها و بوهای ناخوشایند، باعث می شود تا عطر و مزه واقعی مواد غذایی کاملا حفظ شود و خیالتان را از سالم بودن مواد غذایی درون یخچال راحت می کند.

ساید بای ساید هایپر مدل SN8-2032SS مجهز به آبسردکن و یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری است. علاوه بر آن صفحه نمایش LED لمسی با قابلیت نمایش گرافیکی عملکردهای محصول، امکان تنظیم کردن محصول را به سهولت ایجاد می کند.

ویژگی های شاخص

  • گنجایش یخچال: 440 لیتر
  • تعداد طبقات یخچال: 5
  • تعداد طبقات درب یخچال: 6
  • تعداد کشو: 2 عدد

ساید بای ساید سری هایپر مدل SN8-2353GW

ساید بای ساید 35 فوت اسنوا سری هایپر مدل SN8-2353 GW  یکی از جدیترین یخچال های شرکت اسنوا می باشد. این محصول از سری هایپر بوده و با توجه به روند پیشرفت این سری از ساید بای سایدهای اسنوا توانسته از تکنولوژی های برتر و به روز در آن استفاده کند.ساید بای ساید 35 فوت اسنوا سری هایپر مدل SN8-2353 GW دارای ظرفیت بسیار بالایی در نگهداری انواع مواد غذایی و تضمین حفظ کیفیت مواد غذایی دارد.

وجود فیلتر های قدرتمند مانند Tripple موجب ماندگاری کیفیت مواد غذایی و سلامت بالای آنها می باشد. ساید بای ساید 35 فوت اسنوا سری هایپر مدل SN8-2353 GW دارای یخساز اتومات تک پدال و آبسردکن اتومات تک پدال می باشد. وجود سامانه حفظ تازگی و ماندگاری میوه و سبزیجات Green Ray نیز در این یخچال تعبیه شده است.

ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2353 GW دارای مصرف انرژی پایینی بوده و رده انرژی مصرفی آن A+ می باشد. کمپرسور موجود در ر از نوع Inverter Digital می باشد. این کمپرسور جزو جدیدترین مدل ها در بازار جهانی مربوط به یخچال فریزرها می باشد.

ویژگی های شاخص

  • دارای رده انرژی +A
  • آبسردکن اتوماتیک
  • دارای یخساز اتوماتیک
  • کمپرسور اینورتر دیجیتال
 یخچال ساید بای ساید اسنوا سری هایپر

سیستم های پیشرفته و کیفیت ساخت فوق العاده ساید بای ساید اسنوا سری هایپر

در این محصول ارتقا کیفی سیستم الکترونیک مشهود است و همچنین کاهش چشمگیر انرژِ به میزان 23 درصد وجود دارد. میزان صدای یخچال 38 دسی بل می باشد و این مدل را جزو کم صدا ترین یخچال های موجود در بازار کرده است.

از دیگر سیستم های بکار رفته در ساید بای ساید اسنوا سری هایپر می توان به فناوری کاهش مصرف انرژی ، حسگر هوشمند تشخیص دمای بیرونی ، سیستم کاهش صدا در شب ، سیستم سرمایش دوگانه ، سیستم بدون برفک No Frost ، فیلتر تصفیه آب  ، امکان اتصال به آب شهری ، سیستم روشنایی یخچال از نوع LED ، سرمایش سریع ، سیستم سرمایش فلزی ، وجود فیلتر سه لایه کریستال  و همچنین وجود هوم بار دیسکی با سامانه آرام بازشو اشاره کرد.

از مهمترین مشخصات این کمپرسور قدرت بالا و عملکرد عالی و همچنین کاهش چشمگیر مصرف انرژی می باشد. از دیگر تکنولوژی های مهم بکار رفته در یخچال ساید بای ساید اسنوا سری هایپر می توان به تکنولوژی Metal Cooling ، سیستم سرمایش هوشمند Smart Cooling ، سیستم حفظ سرمایش vip یا همان Platinium Zone Bar ، وجود حسگرهای هوشمند تشخیص دمای داخلی ، سیستم کاهش صدا در شب ، فن آوری گردش هوای سه بعدی Multi Air Flow اشاره کرد. 

چکیده

همانطور که مطالعه کردین این یخچال از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است و این قابلیت ها باعث تازه و سالم ماندن مواد غذایی میشود. سرمایش هوشمند این یخچال ها برای رسیدن به یه سرمای پایدار و یکسان، شش حسگر هوشمند تشخیص دما مدام دمای یخچال رو اندازه می‌گیرن تا مواد غذایی در سرمای مطلوب و همیشگی، تازه و خنک باقی بمونن.

با توجه به مطالب و مشخصات شاخصی که در این مطلب مطالعه کردین شما میتوانید یخچال متناسب با نیاز های خود را انتخاب کرده و از استفاده آن لذت ببرید.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *