بررسی بهترین آب مرکبات گیری برقی

بررسی بهترین آب مرکبات گیری برقی

لیلا عبدالهی ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ 2 ماه پیش

دستگاه آب مرکبات گیری برقی برای آبگیری انواع مرکبات مانند پرتقال، لیمو، گریپ فروت و همچنین میوه هایی مانند انار کاربرد دارد. در حال حاضر انواع دستگاه های آب مرکبات گیر با فیلترهای مختلف پلاستیکی و استیل با قابلیت تهیه آب مرکبات به صورت پالپ دار و یا صاف شده تولید می گردد.

آب مرکبات گیر در دو مدل دستی و برقی به بازار ارائه می شود. به دلیل ماهیت عملکرد این دستگاه و تماس قطعات آنها با اسید انواع مرکبات، قطعات این کالا عمدتا از جنس استیل ضد زنگ و یا پلاستیک می باشد. هر دو جنس به کار گرفته شده دارای عملکردی مشابهی برای آبگیری مرکبات می باشند.

این دستگاه در هر فصلی که باشیم کاربرد زیادی دارد در فصل تابستان آبمیوه سرد را تدارک میبیند و در روزهای سرد سال که وقت سروکله زدن با انواع ویروس‌های سرماخوردگی، آنفولانزا و سویه‌های مختلف کرونا است. به همین دلیل باید به فکر تقویت سیستم ایمنی بدن باشیم و غیر از تزریق واکسن در زمان مناسب، به تغذیه هم توجه کنیم. مصرف ویتامین C به تقویت بدن کمک می‌کند. درست است که قرص جوشان، شربت و قرص‌های جویدنی ویتامین C در تمام داروخانه‌ها در دسترس است اما هیچ کدام جای ویتامین C طبیعی و تازه را نمی‌گیرد. مصرف روزانه‌ی آب مرکبات می‌تواند علاوه بر تقویت سیستم ایمنی، سلامت پوست شما را هم تامین کند و جلوی سردردهای بی‌دلیل را هم بگیرد.

در ادامه به بررسی بهترین آب مرکبات گیری برقی و برندهای معتبر میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

بررسی بهترین آب مرکبات گیری

آب مرکبات گیری برقی

آب مرکبات‌گیری برقی به دو صورت در بازار موجود است. یک نوع دستگاه هایی که به محض قرار دادن میوه روی قسمت آج‌دار، شروع به چرخش می کنند و شما باید دستتان را روی میوه نگه‌دارید تا تمام آبش گرفته شود‌. سپس با برداشته شدن دست و وزن میوه از روی دستگاه، از حرکت می‌ایستند.

نوع دیگری از این دستگاه به این شکل است که تا زمانی که اهرم مربوط به آن‌ها را روی میوه‌ها پایین نیاورده‌اید شروع به کار نمی‌کنند. از طرفی در این دستگاه‌ها نیازی به نگه داشتن دستتان روی میوه نیست. این دستگاه ها یک صافی تنظیم شونده دارد که کاملا آب میوه رو بدون هسته و یا پالپ برای شما جدا کرده و در اختیارتان میگذارد. با خرید این دستگاه شما یک آبلیمو گیری برقی دارید که دیگر نیازی به خرید آبلیمو مصرفی خود یا هر نوع آب میوه دیگری از بازار نیستید.

بهترین برند آب مرکبات گیری

  • آب مرکبات گیری پارس خزر
  • آب مرکبات گیری دلمونتی
  • آب مرکبات گیری میگل
  • آب مرکبات‌گیری سایا
  • آب مرکبات‌گیری هاردستون
  • آب مرکبات‌گیری بیم
آب مرکبات گیری برقی

آب مرکبات گیری پارس خزر

از ویژگی های آب مرکبات گیری پارس خزر می توان به ساده، کاربردی بودن و عمر بسیار بالای این محصول اشاره کرد. شما می توانید با قابلیت تنظیم درجه چرخش مخروط و تغییر جهت چرخش، آب مرکبات را به خوبی گرفته و از اصراف آن جلوگیری کنید.

این دستگاه های برند پارس خزر دارای مخروطی هایی با سایزهای متفاوت می باشند. با استفاده از سر کوچکتر آن می‌توانید برای گرفتن آب لیموترش استفاده کنید و از سر بزرگتر آن به عنوان آب لیمو شیرین یا آب پرتقال گیری استفاده کنید. کاور پلاستیکی شفاف و بدنه پلاستیکی همراه با پایه‌های ضد لغزش این کالا عملا شما را با یک دستگاه کارآمد و کاملا بهداشتی روبه‌رو می‌کند که از سوی پارس خزر به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان لوازم خانگی با گارانتی مطمئن به بازار ارائه شده است.

آب مرکبات گیری دلمونتی

از آنجایی که آب مرکبات خاصیت اسیدی دارد، جنس بدنه و صافی آب مرکبات گیری دلمونتی از جنس استیل ضد خش ساخته شده است. تنوع مدل‌های مختلف دستگاه دلمونتی که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاصی است، دست شما را برای خرید کاربردی ترین محصول باز می‌گذارد. مثلا سری های مخروطی با ابعاد مختلف، چرخش در دو جهت یا صافی‌های مختلف برای استفاده از میزان مشخصی پالپ میوه از ویژگی‌های انواع دستگاه‌های دلمونتی است.

طراحی بسیار مدرن و ظاهری آراسته با قابلیت جداشدن تمام قطعات برای شست و شو و پایه‌های ضد لغزش و سیستم ضد چکه از دیگر ویژگی‌های کاربردی دستگاه های این برند است. شما با خرید این دستگاه می‌توانید علاوه بر گرفتن آب انواع مرکبات یک آب انار گیری برقی داشته باشید و مطمئن باشید که با لوله های تفاله گیر، آب میوه شما کاملا خالص خواهد بود.

آب مرکبات گیری

آب مرکبات گیری میگل

آب مرکبات گیری میگل محصولی از یک برند ایرانی است که طی سال‌های اخیر جای خود را در بازار باز کرده و به شدت مقرون به صرفه و پر طرفدار است. انواع مختلف این دستگاه با توان مختلف این امکان را به شما می‌دهد که مرکبات را درسته و یا دو نیم شده بدون خالت دست و یا حتی کوچکترین فشاری به آبمیوه تبدیل کنید.

نمایندگی‌های فراوان در سطح کشور و خدمات پس از فروش در دسترس خیال خریداران را تا حد زیادی راحت می کند زیرا گارانتی و خدمات پس از فروش روی بیشتر محصولات این برند ارائه می شود. از سوی دیگر تنوع رنگ‌بندی و مدل‌های مختلف این دستگاه، این محصول کاربردی از برند میگل را نه تنها به خانه‌ها بلکه به بسیاری از کافی شاپ‌ها و آبمیوه فروشی ها نیز باز کرده است.

آب مرکبات‌گیری سایا

ظاهر این آب مرکبات‌گیری آنقدر ساده است که شاید فکر کنید باید مثل آب گیری دستی از آن استفاده کنید اما اینطور نیست. موتور این برند چرخش دو طرفه دارد و به شکل عالی و کاملی آب مرکبات را تا آخرین قطره می‌گیرد. طراحی این آب مرکبات گیر شکلی است که برای گرفتن آب یک لیموی کوچک یا یک پرتقال تامسون بزرگ از آن استفاده کنید.

جنس تمام قسمت‌ها از پلاستیک است و به غیر از قسمت پایه، بقیه‌ی قسمت‌ها را می‌توانید در ماشین ظرفشویی قرار دهید. پایه‌ی ضدلغزش این دستگاه از جابه‌ جایی آن در زمان کار کردن جلوگیری می‌کند.

بهترین آب مرکبات گیری برقی

بررسی بهترین آب مرکبات گیری برقی

آب مرکبات‌گیری پارس خزر – مدل Limonade

آب مرکبات‌گیری پارس خزر، با قیمت بسیار مناسبش، طراحی ظاهری ساده‌ی این محصول کار با آن را آسان کرده و به راحتی می‌توانید هر بار ۱ لیتر آب مرکبات تازه را بگیرید. سیستم تنظیم مقدار پالپ موجود در آبمیوه یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این آب مرکبات گیری است.

مثلا وقتی قرار است برای تهیه‌ی مرغ پرتقالی آب پرتقال بگیرید آن را روی کمترین میزان پالپ قرار می‌دهید تا آب پرتقالی شفاف برای پخت غذا داشته باشید. درپوش ضد گردوغبار، پایه‌ی ضد لغزش و محفظه‌ی جمع‌آوری سیم برق از دیگر موارد قابل توجه در این محصول است.

آب مرکبات‌گیری میگل – مدل GCS 90

برای گرفتن آب مرکبات با این مدل از محصولات میگل حتی به چاقو هم نیازی ندارید. تیغه‌ی پلاستیکی تیزی که بین دو سَری آب‌گیری قرار دارد می‌تواند مرکبات را به راحتی نصف کند. برای استفاده از این تیغه ابتدا باید یک میوه مثل پرتقال را در فضای خالی بین سری‌ها قرار داده و درپوش را ببندید تا پرتقال نصف شود. سپس هر نیمه از پرتقال را روی یک سری بگذارید و دوباره درپوش را ببندید. دستگاه را روشن کنید و به آرامی درپوش را فشار دهید تا آب پرتقال گرفته شود.

مخزن آب مرکبات گیر میگل یک صافی پلاستیکی هم دارد که در زمان تخلیه جلوی ورود پالپ‌های درشت به لیوان را می‌گیرد. این نکته را هم فراموش نکنید که این محصول مخصوص گرفتن آب مرکبات کوچک است و نباید میوه‌های بزرگ در آن قرار دهید.

آب مرکبات‌گیری هاردستون – مدل CJP4001

این مدل از آب مرکبات‌گیری هاردستون بسیار کوچک است و مخزن نگهداری آب مرکبات ندارد. زیر قسمت سَری دستگاه یک سبد پالپ‌گیر قرار دارد که در حین آب‌گیری، پالپ را از آب میوه جدا می‌کند. تمام قسمت‌های این دستگاه پلاستیکی است و قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی را دارد.

سیستم ضد چکه و درپوش ضد گردوغبار از قابلیت‌های دیگر این آب مرکبات گیری است. فراموش نکنید که برای گرفتن آب مرکبات بزرگ نباید از این مدل استفاده کنید.

آب مرکبات‌گیری بیم – مدل CJ4601MST

آب مرکبات‌گیری بیم تمام استیل است و فقط مخزن نگهداری آبِ میوه از پلاستیک ساخته شده است. ظرفیت مخزن آب میوه ۷۰۰ میلی‌گرم است و به راحتی، همراه با دیگر بخش‌های جدا شدنی دستگاه، در ماشین ظرفشویی قرار می‌گیرد. این آب مرکبات‌گیری ۱ سری دارد و اهرمی که بالای سری قرار داده شده است، کارِ گرفتن آب مرکبات را بسیار ساده کرده است.

بهترین آب مرکبات گیری برقی

قیمت آب مرکبات گیری

قیمت آب مرکبات گیری به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین عامل تاثیر گذار برند و کیفیت ساخت این دستگاه است، برخی از برندهای شناخته شده به دلیل استفاده از مواد مرغوب در ساخت این محصول قیمت بالاتری دارند، البته این موضوع را باید در نظر گرفت که برندهای خارجی نسبت به برندهای ایرانی حتی اگر از نظر کیفیت ساخت باهم برابری کنند قیمت بالاتری دارند.

نوع دستگاه بسته به اینکه فشاری، اهرمی، دستی یا برقی باشد قیمت متفاوتی دارند. توان مصرفی، میزان صدا، طراحی ظاهری، حجم مخزن دستگاه، قابلیت شستشوی آسان، داشتن قابلیت برش دهنده مرکبات، داشتن گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این کالا می باشند.

چکیده

خرید هر روزه‌ی آب پرتقال از فروشگاه‌ها بسیار هزینه‌بر است و ممکن است بعد از چند هفته کلا آن را کنار بگذارید. پیشنهاد ما برای شما خرید یک آب مرکبات‌گیری برقی است. با کمک این دستگاه می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون زحمت چند لیوان آب مرکبات تازه و خوش‌طعم تهیه کنید.

با توجه به نکات بالا میتوانید آب مرکبات گیر مناسب برای استفاده خودرا انتخاب کرده و از آبمیوه تاز خود لذت ببرید و سلامت خود را گارانتی کنید.

برچسب ها: آب مرکبات گیر
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *