بررسی محصولات برند سنکور

بررسی محصولات برند سنکور

لیلا عبدالهی ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ 5 ماه پیش

محصولات برند سنکور Sencor از معتبر‌ترین و باکیفیت‌ ترین مارک ها در میان وسایل خانگی است. خرید لوازم برقی باکیفیت برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد. بسیاری از ما اطمینان از اصالت کالا را به واسطه خرید از فروشگاه‌های معتبر ارزیابی می‌کنیم.

شما تا به حال بارها نام برند سنکور را شنیده‌اید. اما اطلاعی از کشور تولید کننده آن نداشته باشید. برند سنکور یک مارک ژاپنی است که از سال 1970 به تولید و عرضه محصولات خانگی مشغول است در حدود سال 1990 به دلیل افزایش تقاضا در اروپا به کشور جمهوری چک مهاجرت می‌ کند در حال حاظر بنا بر سیاست‌های این شرکت متغیر گشته تا کارخانه‌ای را در مالکیت خود نداشته باشد و فقط با خریدن دانش و فناوری و سرمایه‌گذاری و نظارت بر آن در کشورهایی همچون ترکیه، کره‌جنوبی، تایوان، چک و … نیاز بازار را با بالا ترین سطح کیفیت و رضایت تامین کند.

در ادامه به بررسی بیشتر برند Sencor میپردازیم. برای مطالعه مطالبی بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

محصولات برند سنکور

بررسی محصولات برند سنکور

گفتنی است کیفیت بسیار بالای محصولات، قیمت مناسب، طراحی به روز و رنگ‌بندی فوق‌العاده محصولات از ویژگی‌های محصولات این شرکت است.

لوازم خانگی برقی سنکور از جمله برند‌هایی است که به دلیل سطح کیفی بالای محصولات و مناسب بودن قیمت، امکان خرید آن از نمایندگی سنکور برای همه امکان‌ پذیر است. سنکور Sencor یک برند لوازم الکترونیکی است که به دلیل تولید و عرضه طیف گسترده‌ای از محصولات فناوری در سراسر دنیا شناخته می‌شود. مجموعه محصولات این برند در قالب اقلام تکنولوژی، خانه و آشپزخانه و بهداشت و زیبایی به فروش می‌رسد.

محصولات برند Sencor

محصولات با کیفیت این برند باعث شده طرفداران زیادی را نیز داشته باشد. از جمله محصولات پرطرفدار این برند میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سالاد ساز
  • گوشت کوب برقی
  • خرد کن
  • میوه خشک کن
  • کف ساز شیر
  • و…
محصولات سنکور

سالاد ساز

سالاد ساز سنکور جزء باکیفیت ترین و بهترین رنده برقی و خردکن اصل مدل از شرکت خوش سابقه سنکور sencor با قیمت خرید مناسب و کیفیت عالی می باشد. این سالاد ساز برقی سنکور چندین کار را انجام میدهد به همین دلیل در بین کاربران محبوبیت خاصی دارد. عملکرد رنده برقی سنکور مدل در مقایسه با رقبای خود، بی نقص و فوق العاده است. این دستگاه سالاد ساز سنکور با برخورداری از توان قدرتمند 1500 وات عملکردی بینظیری را برای شما رقم می زند.

گوشت کوب برقی

این محصول تمام مشخصات گوشت کوب برقی خوب را داراست. از جمله قابلیت های بی نظیر این گوشت کوب برقی سنکور مجهز بودن آن به تنظیمات سرعت است. این دستگاه از 20 درجه سرعت بهره مند می باشد که از طریق کلید چرخشی موجود در بالای دسته ی گوشت کوب این درجات سرعت قابل انتخاب و اعمال شدن به گوشت کوب هستند. موتور این دستگاه دارای صدای بسیار کم‌ 61 دسی‌ بل است و سبب می شود هیچ آلودگی صوتی هنگام کار با آن ایجاد نشود.

خردکن

خردکن سنکور 800 وات با برخورداری از کیفیت بی نظیر طرفداران زیادی را از آن خود کرده است و باعث می شود که از رقبای خود پیشی بگیرد. فقط کافی است که مواد دلخواه مانند مواد غذایی، سبزیجات، اجیل و یا … را داخل ظرف خردکن سنکور 6150 قرار دهید و دکمه را فشار دهید تا مواد خرد شده و یکسان را تحویل شما دهد.

کف ساز شیر

فوم ساز شیر سنکور یک دستگاه شیر جوش و شیر داغ کن برقی فوق العاده کاربردی با قیمت مناسب و کیفیت بی نظیر برای تهیه انواع لاته، کاپوچینو و سایر نوشیدنی‌ های شیری می باشد. دستگاه کف ساز شیر سنکور مدل 4000 توسط شرکت خوشنام و معروف سنکور طراحی و وارد بازار می شود. شیر جوش برقی سنکور مناسب افرادی است که علاقه مند به نوشیدنی های برپایه شیر هستند و زیاد آن را مصرف می کنند. از این رو خرید فوم ساز برقی سنکور بهترین گزینه برای شما می باشد.

محصولات سنکور

چکیده

این روز‌ها اکثر مردم هنگام خرید لوازم برقی علاوه برقیمت محصولات به برند و کشور سازنده و گارانتی آن اهمیت زیادی می‌دهند. محصولات ژاپنی از محبوبیت زیادی در بین مردم خصوصا ایرانی‌ها برخوردارند. این کشور با ارائه برند‌های باکیفیت، توانایی خود را در زمینه تولیدات صنعتی به جهانیان ثابت کرده است.

از مزایای خرید لوازم خانگی برند سنکور از نمایندگی آن، داشتن زیبایی در کنار کیفیت است. این برند محصولات خود را در رنگ های متنوع و زیبا تولید می‌ کند. طراحی و شکل ظاهری لوازم نیز با مدل‌ های روز دنیا برابری می‌ کند. به این ترتیب به دلیل تنوع طرح و رنگ در این لوازم، به‌ راحتی می‌توانید وسیله متناسب با خانه خود را انتخاب و خریداری کنید. قیمت مناسب این محصولات نیز از دلایل قانع‌ کننده خریداران برای جمع‌ آوری محصولات مختلف این برند در خانه است.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *