بررسی پنکه دیواری پارس خزر

بررسی پنکه دیواری پارس خزر

لیلا عبدالهی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2 هفته پیش

پنکه دیواری پارس خزر ساخت کارخانه محبوب ایرانی پارس خزر است. با نصب این پنکه دیواری بر روی دیوار، فضای اتاق شما برای قرار دادن وسایل دیگر اشغال نخواهد شد.

پنکه‌های دیواری یکی از بهترین گزینه‌ها برای خنک‌سازی اتاق‌ها یا فضاهای کوچک به شمار می‌آیند، چراکه با اشغال کمترین فضا عملکردی قابل‌توجه برای ایجاد جریان هوایی خنک به همراه دارند.

پارس خزر

شرکت صنعتی پارس خزر (سهامی عام)، تولید کننده لوازم خانگی ساخت ایران با بیش از نیم قرن سابقه است که محصولات آن شامل انواع ماشین لباسشویی ۷ و ۸ کیلویی، پنکه های رومیزی، ایستاده، دیواری و سقفی، هواکش، شومینه برقی، فن هیتر، بخاری برقی، پلوپز، بخارپز، سرخ کن، آون توستر، ساندویچ ساز، کباب پز (باربیکیو)، تخم مرغ پز، خوراک پز، چرخگوشت، غذاساز، همزن، آسیاب، میوه و سبزی خشک کن، مکمل چرخگوشت، بلندر، خرد کن، ترازو آشپزخانه، آبمیوه گیری، آب مرکبات گیری، چای ساز، دم آور، کتری برقی، اسپرسوساز، جارو برقی، جارو عصایی، بخارشو، اتوبخار، سشوار و تصفیه هوا می باشد. تولیدات این شرکت از سال ۱۳۴۷ تا ۱۳۶۱ با برند پارس توشیبا و از سال ۱۳۶۱ تاکنون با برند تجاری پارس خزر و سایا به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می شوند.

لازم به ذکر است، این محصول که تولیدشده توسط شرکت داخلی و نامدار پارس‌ خزر است و موفق به کسب گواهینامه استاندارد ایمنی و نشان استاندارد اروپایی CE، که نشان از کیفیت آن دارد، می‌تواند گزینه‌ ای قابل‌ تأمل برای مصرف‌ کنندگان مختلف این دستگاه به شمار آید.

در ادامه به بررسی بیشتر پنکه دیواری پارس خزر و مدل 7020 میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 پنکه دیواری پارس خزر

پنکه دیواری پارس خزر مدل 7020

پنکه دیواری پارس خزر مدل 7020 با توان 60 وات و حجم باد دهی 54 متر مکعب در دقیقه گرمای هوای محیط (بخصوص در فصل تابستان) را درعرض چند لحظه کاملا سرد و خنک کرده و کلافگی در روزهای گرم را از بین می برد و به خاطر اینکه روی دیوار نصب می گردد و نیز جای کمتری را اشغال می کند برای محیط های خانگی و تجاری بسیار مناسب می باشد. با وجود انواع وسایل سرمایشی متنوعی که در بازار وجود دارد هنوز هم پنکه ها جزء دستگاه های پرطرفدار به شمار می روند.

پنکه دیواری پارس خزر مدل 7020 یکی از محصولات شرکت پارس خزر است که با توجه به طراحی و قابلیت‌ها از کامل‌ترین پنکه‌های دیواری به شمار می‌رود. پنکه دیواری پارس خزر مدل 7020 علاوه بر برخورداری از یک پنل کنترل لمسی از یک ریموت کنترل نیز برای استفاده آسان‌تر و سریع‌تر و کنترل دستگاه از راه دور بهره می‌برد.

ویژگی های برجسته

تایمر دستگاه از دیگر امکانات آن است که می‌تواند کاربرد فراوانی داشته باشد. بدین ترتیب برای خوابی راحت‌ تر در شب‌ های تابستان کافی است تایمر را برای بازه زمانی مورد نظر فعال نمایید و بدون نگرانی از خوابی آسوده لذت ببرید. گردش افقی نیز از دیگر قابلیت‌هایی است که نه‌ تنها به عملکرد هرچه‌ بهتر پنکه می‌ افزاید بلکه از طریق کنترل از راه دور نیز قابل فعال‌ سازی است.

دیگر ویژگی قابل‌ توجه در این مدل برخورداری از حالت وزش ریتمیک است که وزش بادی ملایم را شبیه‌ سازی می‌کند. امکان تنظیم سرعت در سه حالت کند، متوسط و تند در این پنکه وجود دارد.

پنکه دیواری پارس خزر

پنکه دیواری پارس خزر مدل 7020 دارای کنترلی می باشد که استفاده از این پنکه را راحت تر نموده است. توسط این کنترل می توان  از راه دور پنکه را خاموش یا روشن نمود یا سرعت آن را تغییر داد. از دیگر امکانات این پنکه وجود تایمر1-2-4-8  ساعته می باشد. قابلیت تنظیم گردش افقی و همچنین تنظیم زاویه عمودی وزش باد در این مدل پنکه وجود دارد. تمامی قطعات بکار رفته شده در این پنکه تماما فلزی با روکش پلاستیکی طراحی شده که در برابر ضربه و افتادگی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

انواع مختلف پنکه های ایستاده، رومیزی، سقفی و دیواری در بازار وجود دارد. پنکه دیواری معمولا برای مکان هایی که فضای کوچکی دارند استفاده می شود و بر روی دیوار نصب می گردد. پنکه دیواری پارس خزر مدل 7020 دارای موتوری قدرتمند و مجهز به فیوز حرارتی می باشد. توان خنک کنندگی این دستگاه بسیار بالا و حجم باد دهی آن 56 متر مربع در دقیقه می باشد. پره های این دستگاه از جنس پاستیک شفاف می باشد. گارد محافظی با طرح های مشبک و میله ای با فواصل کم برای افزایش ایمنی این پنکه طراحی شده است.

ویژگی های شاخص

  • مشخصات کلی
    • ابعاد: 47x24x46 سانتی‌متر
    • وزن: 4.8 گرم
    • گرید انرژی: A+
  • مشخصات فنی
    • قابلیت‌های پنکه: تایمر
    • نحوه چرخش پنکه: به چپ و راست
    • حداکثر توان مصرفی: 60 وات
    • حجم باددهی: 57 متر مکعب بر دقیقه
    • تعداد پره: چهار پره
    • جنس پره: پلاستیک
    • سرعت گردش پروانه: 1200
    • تعداد تنظیمات سرعت پنکه: سه
    • اقلام همراه: ریموت کنترل
پنکه دیواری

چکیده

همانطور ک گفته شد پنکه دیواری پارس خزر مدل 7020 ساخت کارخانه محبوب ایرانی پارس خزر است. با نصب این پنکه دیواری بر روی دیوار، فضای اتاق شما برای قرار دادن وسایل دیگر اشغال نخواهد شد.

حجم باد دهی 56 متر مکعب بر دقیقه است و این پنکه دارای پایه‌‌ای ساخته شده از پلاستیک مرغوب و فلز است. این پنکه قابلیت چرخش اتوماتیک داشته و همچنین زاویه وزش باد آن را نیز می‌توان تنظیم کرد. پره های پنکه 7020 پارس خزر نیز 4 تایی و از جنس پلاستیک ساخته شده‌اند.

پنکه‌های دیواری برای خنک کردن اتاق‌های کوچک بسیار مناسب هستند. پنل کنترل لمسی و ریموت کنترل از راه دور این دستگاه به شما کمک می‌کند تا به آسانی تنظیمات مورد نظرتان را از هر فاصله‌ای بر روی آن اعمال نمایید. این پنکه دارای توان مصرفی 60 وات، کلید لمسی تنظیم سرعت در سه حالت کند، متوسط و تند، موتور مجهز به فیوز حرارتی، قابلیت تنظیم آسان زاویه وزش باد به صورت جغجغه‌ای، قابلیت تنظیم گردش افقی ، گواهینامه استاندارد ایمنی محصول، تايمر 1-2-4-8 ساعته، گارد محافظ ايمن طرح ميله اي و نشان استاندارد اروپا CEاست.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *