بررسی برند پاکشوما

بررسی برند پاکشوما

لیلا عبدالهی ۱۹ دی ۱۴۰۲ 7 ماه پیش

محصولات برند های ایرانی با کیفیت و تنوع زیادی روانه باز میشوند. در این مطلب به معرفی و بررسی برند پاکشوما از جمله برند های ایرانی میپردازیم.

شرکت پاکشوما یک شرکت معروف و ابرقدرت در زمینه تولید لوازم خانگی ریز و درشت در کشور ایران می باشد. این برند با محبوبیت و مقبولیت و آوازه ای که دارد افتخاری عظیم برای ما ایرانی ها به ارمغان آورد.

شرکت پاکشوما راحتی و آسایش و رضایت مشتریان خود را در نظر گرفته و قدم در عرصه تولید لوازم خانگی نهاد که این گام بی نتیجه نبوده و به ثمر رسید که ثمره ان این معروفیت و شهرت و محبوبیت کنونی آن در طی این مدت زمان می باشد.

شرکت پاکشوما دارای سابقه چهل ساله می باشد و از آغاز تاکنون در زمینه تولید لوازم خانگی فعال بوده است. این شرکت در سال 1354 فعالیت صنعتی خود را با تولید ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک آغاز نمود.

در ادامه بررسی برند پاکشوما و محصولات آن میپردازیم. برای مطالعه مطالب دیگر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

پاکشوما

محصولات برند پاکشوما

این شرکت با تولیدات متنوع با قیمت ها و قابلیت های متفاوت همه اقشار و همه سلایق را در خرید یاری نموده است. و با توجه به کیفیت کم نظیر محصولات خود قابلیت رقابت در بازار های جهانی را نیز دارد. از جمله محصولات این برند میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ماشین ظرفشویی
  • یخچال ساید بای ساید
  • جاروبرقی
  • مایکروفر
  • کولرگازی
  • و…

همچنین گروه پاکشوما با بزرگترین شرکت های تولیدی لوازم خانگی دنیا همکاری نموده است. از جمله این شرکت ها می توان هایر اروپا – ایتالیا که مشتمل بر برندهای کندی ، هوور ،زیرووات می باشد و همچنین کمپانی مایدیا به عنوان بزرگترین تولید کننده گروه لاندری- شوینده لوازم خانگی دنیا طبق ارزیابی موسسه فورچن گلوبال در سال 2017، محصولات خود را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه نموده و جایگاه خود را ابتدا باز کرده سپس گسترش و حفظ نموده است.

نمایندگان شرکت پاکشوما

پاکشوما با شرکت های بزرگ و معتبر جهانی همکاری کرده و با ارائه محصولات با کیفیت، تکنولوژی و دانش روز و بکارگیری افراد مجرب و مهندسان کار آزموده ای که در این عرصه بسیار عالم و بنیه علمی قوی دارند، بیش از ۶۰۰ مرکز نمایندگی خدمات پس از فروش و ۴۰۰ نمایندگی فروش در سطح کشور، بزرگترین تولیدکننده حدود ۱۰۰ مدل مختلف انواع لوازم خانگی می باشد.

درواقع پاکشوما به طرز معجزه آسایی در دل همه جا باز می کند و پله های ترقی را به سرعت می پیماید.

پاکشوما

چکیده

پاکشوما شرکت ایرانی با محصولات متنوع و کیفیت مناسب هم پاسخگوی نیاز کاربران شده و هم نام خود را در بازار های جهانی ثبت کرده است. و در کشور های متفاوت نیز طرفداران زیادی را پیدا کرده است.

همچنین این شرکت با توجه به محصولاتی که با قیمت های مقرون بصرفه تری روانه بازار شده باعث شده بیشتر کاربران بتوانند با خیال راحت از این برند خریداری کنند و نگران خراب شدن یا تعمیر آن نباشند و بتوانند مدت های زیادی از این محصولات استفاده کنند.

برچسب ها: پاکشوما
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *