بررسی لباسشویی 8 کیلویی بست

بررسی لباسشویی 8 کیلویی بست

لیلا عبدالهی ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ 1 ماه پیش

ماشین لباسشویی 8 کیلویی بست از جمله بهترین و مناسب ترین حجم ماشین لباسشویی میباشد. در انواع مدل‌های ماشین ‌لباسشویی‌  بُست از موتوری پرقدرت و البته کم مصرف بهره استفاده شده‌است. موتور این لباسشویی‌ها از سری موتورهای دایرکت داریو است.

موتورهای دایرکت درایو بدون تسمه محسوب می‌شوند، یعنی موتور مستقیماً به دیگ شست‌وشو متصل است. این موضوع باعث کاهش لرزش وسیله، مصرف کمتر، اصطلاک کمتر و قدرت بیشتر آن می‌شود. همچنین به دلیل سیم پیچی کمتری که در این مدل موتورهای استفاده شده احتمال خرابی آن کمتر است. وجود این نوع از موتورهای پرقدرت باعث می‌شود در زمان استفاده از منوی خشک‌کن لباس‌های شما با امکان 1000 دور دقیقه به راحتی خشک شوند.

در ادامه به بررسی امکانات و ویژگی های لباسشویی 8 کیلویی بست میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی بست

برند تجاری بُست از برندهای لوازم خانگی است که زیر مجموعه‌ی گروه صنعتی انتخاب و هم خانواده‌ی دو برند اسنوا و دوو محسوب می‌شود. این برند از محصولات اقتصادی و با کیفیتی است که توسط این گروه صنعتی به بازار عرضه می‌شود. یکی از محصولات باکیفیت و خوب ماشین لباسشویی‌های برند بُست آن می‌باشد. این محصول از لحاظ قیمت و امکانات جزء خوب‌های بازار محسوب می‌شود.

برنامه‌های شست‌وشوی متنوع

از ویژگی‌های اکثر ماشین لباسشویی‌های بست تعبیه 15برنامه شست‌و شو در آن‌ها است، برنامه‌های مخصوصی برای انواع لباس‌های شما از کتان و لی گرفته تا پشمی، پتو و سایر لباس‌ها و پارچه‌های شما. این برنامه‌ها براساس جنس لباس و پارچه شما طراحی شدند و برای هر نوع دور موتور و دمای آب مخصوصی تعبیه کرده است تا از خراب شدن لباس‌های شما و دغدغه این که این لباس را با چه آبی باید شست خلاص کند.

البته برخلاف برندهای خارجی که منوی انگلیسی آنها کاربر را گیج می‌کند تمام منوی استفاده شده در این دستگاه به دو زبان فارسی و انگلیسی هستند که این هم خودش یک ویژگی مثبت محسوب می‌شود.

 لباسشویی بست

برنامه های شستوشو

برنامه ویژه کوئیک‌واش:

این برنامه برای وقتی که شما زمان کمی برای شستن لباس‌ها دارید یا اینکه لباس‌ها آنقدری کثیف نیستند که نیاز به شست‌وشوی زیاد داشته باشند تعبیه شده تعبیه شده است. با استفاده از این قابلیت لباس‌های شما در کمتر از 20دقیقه شسته و تحویل شما می‌شود.

امکان تنظیم دمای آب:

از دیگر قابلیت‌های ویژه تعبیه شده، امکان انتخاب میزان دمای آب تا 95درجه سانتی گراد است. این قابلیت برای شستن انواع پرده و پتو کاربرد دارد. علاوه بر این ویژگی‌ها بُست این امکان را به شما می‌دهد که هم به شکل اتوماتیک و هم به شکل دستی بتوانید دور خشک کن خود را تنظیم کنید تا به میزان دلخواهتان لباس‌های شما را خشک کند.

قابلیت میکروب‌زدایی:

در لباسشویی‌های بست از فناوری نانو سیلور استفاده شده که از لباس‌های شما باکتری و میکروب زدایی می‌کند که این هم براساس تکنولوژی روز دنیا است.

فناوری شست‌و‌شو با بخار:

یکی دیگر از ویژگی‌های این لباسشویی‌ها استفاده از فناوری شست و شو با بخار است که در لباسشویی‌های خارجی و مطرح دنیا استفاده می‌شود اما بُست این امکان را با قیمت بسیار کمتر در اختیار شما قرار می‌دهد. این ویژگی کیفیت شست‌وشو را تا اندازه‌ی یک خشکشویی بالا می‌برد، طول عمر البسه شما را افزایش داده و حس نو بودن لباس را به شما می‌دهد.

لباسشویی های بست، کم ‌صدا و کم لرزش

یکی از نقاط ضعفی که برخی لباسشویی‌ها خصوصاً مدل‌های قدیمی‌تر آنها دارند لرز بسیار زیاد آنها است اما در لباسشویی‌های بُست علاوه بر موتور دایرکت داریو که لرزش بسیار کمتری نسبت به لباسشویی‌های تسمه‌ای دارند از تکنولوژی بدنه‌ی ضد لرزش بادی گارد استفاده شده است که تا حدود زیادی لرز را می‌گیرد و تقریباً می‌توان آن‌ها را جزء لباسشویی‌های بدون لرزش دانست. صدای تولیدی این ماشین لباسشویی‌ها اکثرا در حالت عادی 52دسی بل و در حالت خشک‌کن تنها 69دسی بل است که در نوع خود بسیار عالی محسوب می‌شود.

لباسشویی 8 کیلویی بست

ماشین لباسشویی بست 8 کیلویی از سری محصولات برند نام آشنا و موفق BOST بوده که کیفیت ساخت بالا، امکانات و برنامه های متنوع این امکان را فراهم کرده تا خیالتان از بابت شستشوی انواع البسه با هر نوع جنس و آلودگی راحت باشد. چرا که این لباسشویی عملکرد و نتایج رضایت بخشی را رقم می زند.

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-8125

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-8125 مجهز به تکنولوژی نانوسیلور جهت باکتری زدایی، سیستم بخارشو Steam Pro برای شستشوی بهتر البسه، یک دریچه ورودی آب، سامانه عیب یاب خودکار، قفل کودک و کاربری راحت و ساده بوده تا در کنار لذت کار با دستگاه، سلامت و پاکیزگی را به لباس های شما هدیه دهد.

طراحی ظاهری

ماشین لباسشویی بست 8 کیلویی مدل BWD-8125 با طراحی زیبا به رنگ نقره ای و درب مشکی نمای زیبایی به آشپزخانه تان می بخشید. دکمه های لباسشویی از نوع فشاری و چرخشی بوده و به کمک این ها انجام تنظیمات و انتخاب برنامه ها به راحتی انجام پذیر است.

ظرفیت این لباسشویی 8 کیلویی بوده که می تواند حجم نسبتا زیادی از لباس ها را درون خود جای دهد. درب لباسشویی با طراحی classic و نوع قفل solenoid بازاویه باز شدن 180 درجه از جلو و از طرف راست به چپ باز می شود.

در این لباسشویی از بدنه جدید ضد لرزش bodyguard استفاده شده که این فناوری کارکرد بی صدا و بدون لرزش را فراهم کرده است. دیگ لباسشویی از نوع الماسه بوده تا با کاهش تماس مستقیم لباس‌ ها با سطح درام، الیاف پارچه ها از خدشه، ضربه و آسیب به دور باشند.

لباسشویی 8 کیلویی بست

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-8125

این محصول در ابعاد ۷۹۳ × ۵۰۰ × ۵۹۵ و با وزن ۵۷ کیلوگرم به بازار عرضه شده و از ۱۵ برنامه شستشو بهره می‌برد که از میان آن‌ها می‌توان به شستشوی الیاف مصنوعی، حریر، نخی، کاموایی، پشمی، پیش شستشو و سیستم شستشوی میکس اشاره کرد. مدل BWD-8125 مجهز به سیستم بخارشوی Steam Pro است که لباس‌ها را به‌خوبی ضدعفونی می‌کند و به کمک فناوری نانو سیلور بوی نامطلوب محفظه داخل ماشین از بین می‌رود. در این مدل قابلیت اضافه‌کردن لباس حین شستشو وجود ندارد.

موتور این ماشین یونیورسال بوده و سرعت خشک‌کن بالایی دارد. حداکثر سرعتی که برای خشک‌کردن لباس‌ها در این مدل در نظر گرفته شده ۱۰۰۰ دور در دقیقه است. سیستم عیب‌یابی خودکار این دستگاه با تشخیص صحیح و دقیق منشأ خطای ماشین می‌تواند به شما در عیب‌یابی این دستگاه کمک کند تا دراسرع‌وقت اقدام به رفع آن نموده و یا بار کارشناسان متخصص تماس بگیرید. دیگ یا همان درام ماشین لباسشویی‌های BWD-8125 از نوع الماسه است که لباس‌ها را بدون آسیب به الیاف آن‌ها به‌خوبی چنگ‌زنی کرده و نسبت به دیگ‌های معمولی چروک کمتری ایجاد می‌کند.

چکیده

اکثر ماشین‌ لباسشویی‌های بست از لحاظ مصرف برق دارای برچسب انرژی A+++ می‌باشند. در زمینه مصرف آب هم این برند خوب عمل کرده و در سال میزان کمی آب مصرف می‌کند که خیلی بی‌نظیر است. تا بحث آب مطرح شده این را هم اضافه کنیم که معمولا ماشین لباسشویی‌های بست تنها یک ورودی آب دارند و از سیستم گرم کن خودکار آب بهره می‌برند.

همچنین استخراج رطوبت در چرخش مدور که در ماشین ‌لباسشویی‌های بست تعبیه شده‌است ، زمان خشک کردن و صرف انرژی را کاهش می دهد. بنابراین با خرید ماشین لباسشویی بست، یک انتخاب اقتصادی، هوشمندانه و مفید خواهید داشت.

برچسب ها: بست لباسشویی
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *