یخچال فریزر دیپوینت مدل DISCOVER

یخچال فریزر دیپوینت مدل DISCOVER

لیلا عبدالهی ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ 11 ماه پیش

یکی از جذاب ترین و خیره کننده ترین طرح های دیپوینت یخچال فریزر دیپوینت مدل DISCOVER میباشد این مدل با کیفیت و طراحی خود بین بهترین های دیپوینت قرار دارد.

دیپوینت برند ایرانی است که کیفیت محصولات تولیدی این شرکت هم تراز با کالاهای مشابه خارجی خود می باشد،ظرفیت این محصول مناسب خانواده هایی با جمعیت متوسط بوده و یه تجربه جذابی را برای کاربرانشان در نظر گرفتند.

یخچال فریزر دیپوینت مدل DISCOVER با طراحی چشم گیر و تنوع رنگی خود باعث همه پسندی شده و قابلیت ست کردن با هر نوع سلیقه ای میباشد و با بیشتر لوازم آشپزخانه میتواند هارمونی خاصی را به وجود بیاورد،این مدل از یخچال های دیپوینت به دلیل سایز مینی مالیست خود قابلیت استفاده در ابعاد متغیر را دارد.

البته برند دیپوینت با طراحی های متفاوت و جذاب خود باعث شده همه کاربران بتواند یخچال مناسب سلیقه،دیزاین و خواسته خود را انتخاب کنند، بهترین انتخاب به بررسی عمیقی نیاز دارد که در بلاگ انتخاب سنتر بهترین مدل ها معرفی و بررسی میشوند تا شما بتوانید بهتریت انتخاب ممکن را داشته باشید.

بررسی یخچال های دیپوینت مدل دیسکاور

دیپوینت مجهز به سیستم نوفراست یا همان بدون برفک بوده و نیازی به تمیز کردن مداوم فضای داخلی فریزر ندارد.

این محصول از دسته مدل های یخچال فریزرهای عرض پهن به شمار می آید و این مدل ایده آل افرادی میباشد فضای کافی برای استفاده از یخچال فریزرهای دوقولو یا ساید بای ساید ندارند میباشد و پاسخ گوی تمام نیاز های آنها خواهد بود.

از جمله ویژگی های یخچال فریزر دیپوینت مدل DISCOVER میتوان سیستم کنترل هوشمند دیجیتال دمای یخچال و فریزر، سیستم روشنایی ال ای دی هوشمند،سیستم انجماد و سرمایش سریع و سیستم گردش هوای داخلی اجباری و طراحی زیباو منحصر به فرد آن اشاره کرد.

و یک مشخصه که این مدل را متمایز میکند داشتن درب هوم بار شفاف شونده است که شما می توانید قبل باز کردن درب یخچال از محتویات داخل آن مطلع شوید علاوه بر این یخچال فریزر دیسکاور مجهز به فیلتر HYGIENE FRESH شش لایه میباشد.

از دیگر ویژگی های این مدل میتوان به قفل کودک،قابلیت جابجایی درب ،سیستم ذوب اتوماتیک برفک، کنترل پنل لمسی LED، یخساز دستی و محفظه انجماد سریع اشاره کرد.
در بخش یخچال فریزر دیپوینت مدل DISCOVER یک کشوی سرمای تازه وجود دارد که این بخش مواد غذایی گوشتی را با سرعت منجمد کرده و تازگی آنها را حفظ می کند.

ویژگی های داخلی یخچال دیپوینت مدل DISCOVER

ویژگی های داخلی یخچال دیپوینت مدل DISCOVER

این یخچال فریزر با 30 فوت و 396 لیتر ظرفیت برای یخچال و 170 لیتر برای فریزر، در مجموع فضای بسیار جاداری را برای ذخیره و انجماد مواد غذایی در اختیار شما می‌گذارد.

بخش یخچال این محصول از 3 طبقه شیشه ای 2 کشو با قابلیت تنظیم رطوبت جهت نگهداری میوه و سبزیجات و 1 محفظه سرد جهت پایین آوردن سریع دمای مواد غذایی و 3 قفسه بر روی درب آن با دسترسی هوم بار تشکیل شده است.

همچنین در بخش فریزر این محصول 3 طبقه شیشه ای برای نگهداری مواد غذایی به صورت مجزا و 1 بخش یخساز دستی به همراه 2 قفسه بر روی درب فریزر ‌میباشد.

ویژگی های شاخص یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور

  • برچسب مصرفی انرژی A
  • دارای لامپ یخچال
  • گنجایش کلی 566 لیتر
  • ظرفیت یخچال 396لیتر
  • ظرفیت فریز 170 لیتر
  • دارای قفل کودک
  • وزن 83 کیلوگرم

حرف آخر

برای نگه داری مواد غذایی خود یکی از بهترین انتخاب های ممکن یخچال دیپوینت دیسکاور میباشد با امکانات ویژه این مدل مواد غذایی شما مدت زمان بیشتری تازه میماند و شما میتوانید در زمان دلخواه از غذا و انتخاب خود لذت ببرید.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *