بررسی تلویزیون ال ای دی "LED"

بررسی تلویزیون ال ای دی “LED”

لیلا عبدالهی ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ 4 ماه پیش

تلویزیون ال ای دی “LED” از جمله پر فروش ترین محصولات بین انواع لوازم خانگی محسوب میشود‌. این دستگاه پرفروش در مدل‌های بسیار مختلفی تولید شده تا هر کسی متناسب با بودجه و نیازی که دارد، امکان خرید داشته باشد.

همانطور ک گفتع شد امروزه، تلویزیون LED به عنوان یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این لوازم خانگی در بازار داخلی و حتی خارجی شناخته می‌شود.

قیمت این تلویزیون ها به واسطه حضور گسترده برندهای ایرانی در بازار، همواره در سطحی رقابتی قرار دارد و تولیدکنندگان داخلی با خدمات پس از فروش قوی، در غیاب برندهای خارجی موفق به جلب رضایت عمده کاربران شده‌اند.

در ادامه به بررسی بیشتر تلویزیون ال ای دی میپردازیم. برای مطالعه، مطالبی دیگر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

بررسی تلویزیون ال ای دی

نکات مهم در انتحاب تلویزیون ال ای دی

تلویزیونهای ال ای دی نیز مانند بیشتر محصولات نکاتی دارد ک بهتر است هنگام خرید توجه کرد تا محصول مورد نظر را با کمترین مشکل و دردسر استفاده کنیم.

برند تلویزیون LED

همانطور که میدانید امروز برند های داخلی و خارجی مختلفی تلویزیون هایی را با امکانات ویژه ای ارائه داده اند که متناسب با نیازهای کاربر انتخاب ها میتوانند متغیر باشند.

خوشبختانه، شرکت‌های زیادی در بازار ایران فعال هستند و کاربران می‌توانند محصولات آن‌ها را با قیمت‌های مناسب تهیه کنند. یکی از مهم‌ترین مزایای این حضور گسترده، رقابتی شدن قیمت تلوزیون است و تمام شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا با ارائه خدمات بهتر، جایگاه بهتری میان مصرف‌کنندگان داشته باشند.

از جمله این برند هایی که تلویزیون های ال ایدی با کیفیت قابل فبولی ارائه میدهند میتوان به برند های زیر اشاره کرد.

  • جی پلاس
  • سام الکترونیک
  • ایکس ویژن
  • اسنوا
  • تی سی ال
  • فیلیپس
  • دوو
  • و…
تلویزیون "LED"

قیمت تلویزیون

یکی از عواملی که در انتخاب تلویزیون دارای اهمیت به ویژه ای میباشد قیمت محصول هست. در این میان، قیمت تلویزیون هوشمند در مقایسه با محصولات ساده‌تری که در بازار عرضه می‌شود، به واسطه وجود امکانات اضافی در کنار قابلیت‌های نرم‌افزاری مختلف مانند سیستم عامل اندروید، مناسب‌تر است. اگر سراغ تلویزیون 120 هرتز بروید هم باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. تلویزیون curved یا منحنی هم به خاطر پیچیدگی در فرآیند تولید، معمولا قیمت بالاتری خواهد داشت.

مکان قرار گیری تلویزیون

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید تلویزیون باید در نظر گرفت، فضایی است که قصد استفاده از تلویزیون را در آن دارید. با توجه به مدل دستگاه و همچنین برند تولیدکننده، این محصول در مدل‌های بسیار مختلف نظیر تلویزیون 32، تلویزیون 39، تلویزیون 40، تلویزیون 43، تلویزیون 49، تلویزیون 50، تلویزیون 55، تلویزیون 65، تلویزیون 75، تلویزیون 80 اینچ و … ساخته می‌شود و طبیعتا هرچقدر اندازه صفحه بزرگتر شود، ابعاد کلی دستگاه نیز بیشتر خواهد شد؛ این یعنی باید به تناسب میان اندازه تلویزیون و اتاق، توجهی ویژه داشت.

به صورت کلی، سایزهای 32 تا 40 اینچ برای اتاق های کوچک و متوسط، سایزهای 40 تا 55 برای اتاق‌های متوسط و بزرگ و سایزهای 55 تا 80 اینچ برای اتاق‌های بزرگ مناسب هستند.

توجه داشته باشید که هیچ استاندارد معینی برای انتخاب اندازه تلویزیون وجود ندارد و همه‌چیز به دکوارسیون داخلی و تناسبی که میان اجزای آن باید وجود داشته باشد، بستگی دارد. علاوه بر این، اگر تلویزیون ال ای دی را روی دیوار نصب کنید، اندازه آن کوچکتر به نظر خواهد رسید. اینکه تلویزیون هوشمند داشته باشید یا نه هم تفاوتی در رعایت این تناسب ایجاد نخواهد کرد.

تلویزیون ال ای دی

چکیده

هنگام خرید تلوزیون باید تمام نیازهای خود را در نظر بگیرید تا بهترین تجربه برای شما رقم بخورد. یکی از این موارد، هوشمند بودن یا نبودن دستگاه مورد نظر است. فارغ از برندی که انتخاب می‌کنید، تلوزیون هوشمند معمولا به سیستم عامل اندروید مجهز شده و روی آن می‌توان امکانات جانبی فراوانی از جمله امکان وای فای و اتصال بی‌سیم گوشی را پیدا کرد.

اگر قصد خرید تلویزیون ارزان را دارید، می‌توانید سراغ برندهای ایرانی بروید. قیمت ال سی دی و ال ای دی های ایرانی به خاطر تولید بخش‌های اصلی در داخل کشور، معمولا مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

برچسب ها: تلویزیون
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *