بررسی ال ای دی آیوا

بررسی ال ای دی آیوا

لیلا عبدالهی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ 2 ماه پیش

ال ای دی آیوا یکی از محصولات قدیمی و پر طرفدار میباشد که هنوزم بین برند های مطرح دیگر حرفهای زیادی برای گفتن دارد و از کیفیت زیادی نیز برخوردار میباشد.

خرید یک تلویزیون باکیفیت و خوش‌قیمت که از برند معتبر و امکانات قابل قبولی برخوردار باشد، دغدغه‌ بسیاری از افراد محسوب می‌شود. طی سال‌های گذشته خرید و انتخاب تلویزیون مناسب نسبت به قبل سخت‌تر هم شده است؛ چرا که برندهای متنوعی در زمینه طراحی و ساخت انواع تلویزیون فعالیت می‌کنند. آیوا یکی از شرکت‌های قدیمی فعال در این زمینه است که طرفداران بسیار زیادی در کشور ایران دارد.

آیوا (aiwa) یک شرکت قدرتمند ژاپنی است که در زمینه تولید انواع لوازم دیجیتال فعالیت می‌کند. این شرکت پر طرفدار فعالیت خود را از سال 1951 میلادی آغاز کرده است و محصولاتی همچون تلویزیون، سیستم صوتی، ضبط خبرنگاری، دستگاه پخش ویدئو و… را به بازار عرضه می‌کند. شرکت آیووا محصولات متنوعی تولید می‌کند اما تنها تلویزیون‌ های ساخت این برند در ایران شناخته می‌شوند و محبوبیت زیادی دارند.

در ادامه به بررسی بیشتر ال ای دی آیوا میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

ال ای دی آیوا

بهترین ال ای دی آیوا

پس از این که متوجه شدید تلویزیون aiwa ساخت کجاست و چه خصوصیاتی دارد، نوبت به تصمیم‌ گیری و خرید می‌رسد. تلویزیون‌های آیوا از کیفیت بالایی برخوردارند و در مدل‌های مختلف روانه بازار می‌شوند. این موضوع به شما این موقعیت را می‌دهد که بتوانید محصولات متناسب با سلیقه و نیاز خود خریداری کنید. از جمله بهترین تلویزیون های آیوا میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

تلویزیون هوشمند آیوا مدل ZQ-PF8T75UHD

تلویزیون ال ای دی ZQ-PF8T75UHD یکی از محصولات سری z آیوا که با صفحه‌نمایش 75 اینچی روانه بازار شده است. این تلویزیون قدرتمند به‌صورت هوشمند ساخته شده و از امکانات متنوعی پشتیبانی می‌کند. تلویزیون ZQ-PF8T75UHD تصاویر را با کیفیت 4k و با رزولوشن 2160*3840 پیکسل نمایش می‌دهد. این موضوع به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید فایل‌های مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت ممکن تماشا کنید.

این تلویزیون دارای زاویه دید 178 درجه و دارای ظرفیت حافظه ram 2 گیگابایت است. دفترچه راهنمای فارسی، بهره‌مندی از کارت گارانتی، پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید، سیستم کاهش نویز، قفل کودک و پشتیبانی از ماشین زمان از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این تلویزیون به شمار می‌رود.

تلویزیون هوشمند آیوا مدل ZQ-PM8U50UHD

تلویزیون آیوا مدل ZQ-PM8U50UHD جزو محصولات سری Z برند آیوا که به بازار عرضه شده است. این تلویزیون به‌صورت هوشمند طراحی شده و از امکانات متنوعی پشتیبانی می‌کند. تلویزیون آیوا با کیفیت بالایی که دارد به‌ خوبی پاسخگوی نیازهای هر خانواده‌ای خواهد بود.

تلویزیون ال ای دی ZQ-PM8U50UHD دارای صفحه‌نمایش بزرگ 50 اینچی از نوع ips است که از تکنولوژی QLED D-LED استفاده می‌کند. تصاویر خروجی در این تلویزیون با کیفیت 4k و با رزولوشن 2160*3840 نمایش داده می‌شوند. لذا شما می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه خود را با شفافیت بیشتر و با وضوح کامل داخل این تلویزیون تماشا کنید.

تلویزیون هوشمند آیوا مدل AW-LED65X6PU

لویزیون آیوا مدل AW-LED65X6PU از جمله محصولات منحصر‌به‌فرد موجود در بازار است که نظر هر مشتری را به سمت خود جلب می‌کند. این تلویزیون به‌صورت هوشمند طراحی شده و از سیستم‌ عامل اندروید پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید برنامه‌های مختلفی را از طریق گوگل پلی دانلود کرده و روی تلویزیون خود نصب کنید.

لویزیون ال ای دی آیوا دارای صفحه‌نمایشی قدرتمند از نوع ال ای دی با سایز 65 اینچ است. صفحه‌ نمایش این تلویزیون تصاویر را با کیفیت HD و با رزولوشن 2160*3840 پیکسل نمایش می‌دهد. این ویژگی نشان دهنده کیفیت بالای تلویزیون است و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید لحظات خوش و هیجان‌ انگیزی را در کنار خانواده خود سپری کنید.

کیفیت محصولات آیوا

شرکت آیوا یکی از شرکت‌های قدیمی و قدرتمند دنیا است که محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌کند. این برند محبوب دارای سابقه بیش از ۷۰ سال است و در طی این سال‌ها توانسته رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند. محصولات تولیدی آیوا از کیفیت بالایی برخوردارند و به خوبی پاسخگوی نیازهای هر خانواده‌ای خواهند بود.

تلویزیون‌های aiwa با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و استانداردهای جهانی ساخته می‌شوند. این موضوع سبب می‌شود که بتوانید محصولاتی ایده‌آل و متناسب با نوع نیاز خود خریداری کنید. از طرفی قطعات اولیه این تلویزیون‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین شما شاهد طول عمر بالای تلویزیون‌های آیوا خواهید بود و می‌توانید با خیال راحت روی این تلویزیون‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

تلویزیون آیوا

چکیده

تلویزیون‌های آیوا در مدل‌های مختلف و با امکانات متفاوت روانه بازار می‌شوند. این موضوع سبب می‌شود که تلویزیون‌های ساخت این برند رنج قیمتی متفاوتی داشته باشند؛ اما کیفیت بالای ساخت محصولات و بهره‌مندی از امکانات متنوع دلیل خوبی است که تلویزیون‌های آیوا قیمت بالایی داشته باشند. البته قیمت بالای محصولات نشان دهنده ارزش بالای این تلویزیون‌ها است. پس شما با خرید تلویزیون‌های aiwa می‌توانید به‌راحتی نیازهای خود را برطرف کنید.

برچسب ها: تلویزیون
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *