معرفی ساید بای ساید دوو و امکانات آن

معرفی ساید بای ساید دوو و امکانات آن

لیلا عبدالهی ۰۳ فروردین ۱۴۰۳ 2 ماه پیش

طراحی یخچال ساید بای ساید دوو بسیار شیک بوده و مجهز بودن آن به فناوری های روز دنیا، توانسته بازارهای جهانی را تحت شعاع خود قرار دهد. در ادامه مقاله به معرفی کامل ساید بای سایدهای دوو می پردازیم.

شرکت دوو به عنوان یکی از پیشروترین تولید کنندگان لوازم برقی و خانگی در دنیا به شمار می آید و سابقه ی درخشان 30 ساله دارد. همچنین ساید بای ساید دوو از آخرین فناوری های روز دنیا بهره گرفته تا محصولی با کیفیت، متمایز و ارزشمند را برای مصرف کنندگان فراهم آورد. ساید بای ساید دوو نسل جدید، تلفیقی از کیفیت و فناوری است. افزایش حجم و گنجایش داخل یخچال در کنار قابلیت های کاربردی ساید بای ساید دوو، از جمله مزایای این محصول به حساب می آید. در ادامه به معرفی ساید بای ساید دوو و امکانات آن میپردازیم برای مطالعه مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

ویژگی ها و امکانات ساید بای‌ سایدهای دوو

طراحی زیبا و متناسب با سلیقه خانواده ایرانی و مطابق با آشپزخانه های مدرن ، از مهم ترین وجوه تمایز یخچال ساید دوو با سایر برندها می باشد. برند دوو در تکنولوژی سیستم سرمایش یخچال فریزرهای ساید خود، از فناوری های به روز و قدرتمندی استفاده کرده است که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قفل کودک
  • درب هوم بار
  • سامانه سرمایش فلزی
  • نمایشگر های هوشمند
  • تکنولوژی موتور اینورتر
  • انجماد سریع در فریزر
  • سیستم Digital Cooling
  • یخساز های توربو آیس میکر
  • سامانه کنترل سرمایش الکترونیک

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک، که مجهز به سنسور کنترل دما است و دمای داخل و بیرون بررسی می کند و آن را به سیستم کنترل دیجیتال انتقال می دهد. این سیستم داده ها را تحلیل می کند و به کمپرسور انتقال می دهد و کمپرسور با عملکرد بهینه سرمایش مورد نیاز را تامین می کند.

انواع یخچال دوو

انواع یخچال دوو و امکانات آن عبارت اند از:

مدل پرایم

مدل پرایم از جدیدترین مدل ‌های یخچال‌ ساید بای ساید دوو می ‌باشد، که دارای خصوصیاتی مانند در نظر گرفتن کمپرسورهای هوشمند و همچنین سنسورهایی که دما خارج و درون یخچال را اندازه گیری کرده و آن را به مرکز کنترل دما در یخچال ارسال می‌کند تا به طور اتوماتیک دمای مناسب برای یخچال تنظیم گردد که این سنسور می ‌تواند در تازه نگه داشتن مواد غذایی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

 علاوه بر آن مصرف انرژی مدل پرایم، +A است، که به معنای صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش چشمگیر هزینه ‌ها می باشد.

مدل مجستا

طراحی مدل مجستا بسیار لوکس است و از قابلیت‌ های آن می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد، که مجموع این قابلیت ‌ها موجب محبوبیت بسیار زیاد آن شده است.

  • داشتن یک محفظه بزرگ برای آب سرد و یخساز
  • تعبیه سیستم اتوماتیک کاهش صدا یخچال در شب
  • استفاده از تکنولوژی برای کاهش دادن میزان مصرف انرژی
  • دارا بودن یک صفحه نمایش LED زیبا و لمسی بر روی درب یخچال
  • دارا بودن قفسه ‌های تنظیم شونده در فریزر برای راحتی قرار گیری مواد غذایی
  • سیستم خوشبو کننده محیط درونی یخچال برای چلوگیری از پخش شدن بوی نامطبوع

مدل نیو رادیوس

 یکی دیگر از مدل ‌های یخچال دوو ساید مدل نیو رادیوس است، این مدل دارای سیستم یخساز قابلیت تنظیم در دو حالت را دارد که به شما این امکان را می‌ دهد نوع یخ مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین با خرید ساید بای ساید دوو مدل نیو رادیوس آن دیگر از گازهای زیان آور برای محیط زیست خبری نخواهد بود و با داشتن سطح نانو سیلور کاملا ضد باکتری می ‌باشد، این مدل با مصرف کم انرژی و کم صدا بودن یک گزینه مناسب برای هر خانه ای است.

مدل سکرت جونیور

این یخچال در قسمت آبسرد کن از فیلتر آب استفاده شده است تا شما بتوانید با خیال راحت و بدون نگرانی در مورد ناخالصی آب، از آن استفاده کنید البته بعد از مدتی تقریبا یک سال که رنگ فیلتر به رنگ قرمز درآمد باید آن را تعویض نمایید، ویژگی‌ های دیگر این مدل عمر طولانی، بوگیر بسیار قوی، سامانه بار خانگی و… می ‌باشد.

خرید ساید بای ساید دوو از انتخاب سنتر

خرید ساید بای ساید دوو از انتخاب سنتر

با توجه به ویژگی ‌ها و مدل‌ های مختلف ساید بای ساید دوو، برای کسب اطلاعات بیشتر می ‌توانید به سایت فروشگاه لوازم خانگی انتخاب سنتر مراجعه نمایید و در صورت داشتن سوال از کارشناسان فروش مشورت کرده و سپس با توجه به نیاز و بودجه خود یک مدل را به دلخواه انتخاب و خریداری کنید. فروشگاه لوازم خانگی انتخاب سنتر نمایندگی رسمی برند دوو می باشد که با در نظر گرفتن تمام محصولات دوو در این صفحه، سعی دارد کمکی برای انتخاب هرچه راحت تر شما عزیزان کرده باشد.

از جمله مزایای خرید از انتخاب ‌سنتر، می‌ توان به امکان پرداخت در محل در سراسر کشور اشاره کرد. ضمن اینکه امکان بازدید حضوری را برای تمام خریداران تهرانی یا سایر هم‌ میهنانی که از شهرهای دور و نزدیک به تهران سفر می ‌کنند و تمایل دارند در مدت حضور در تهران، از فروشگاه‌ های انتخاب سنتر بازدید کنند، فراهم کرده‌ ایم. بنابراین انتخاب با شماست!

برچسب ها: دوو ساید بای ساید
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *