معرفی 2 مدل کولر آبی 2800 آبسال

معرفی 2 مدل کولر آبی 2800 آبسال

لیلا عبدالهی ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ 1 ماه پیش

کولر آبی 2800 آبسال یک مینی کولر خانگی بغل زن بوده که می تواند در روزهای گرم سال هوای خنک را برای شما  تامین نماید. کولر آبی 2800 آبسال با توجه به ابعاد کوچک آن قابل حمل بوده و امکان استفاده در هر فضایی را فراهم می کند. با مقایسه محصولات مشابه موجود در بازار قیمت کولر 2800 آبسال مقرون به صرفه بوده و می تواند به عنوان یک خرید ایده آل محسوب شود.

ابعاد کولر 2800 آبسال

این کولر در ابعاد 420-۶۰۰- ۵۸۵ (عمق-پهنا-ارتفاع) طراحی و تولید شده است و ظرفیت هوادهی آن 900 تا 1500 مترمکعب بر ساعت می باشد. با توجه به این اندازه شما می توانید آن را به راحتی حمل و جا به جا نمایید و در خانه، مغازه، اداره و یا هر جایی که مد نظر دارید قرار داده و استفاده نمایید.

کولر 2800 آبسال از آن دسته کولرهای قابل حمل و کوچک بوده که امکان استفاده در هر فضایی را دارد. کولر آبی 2800 آبسال قابلیت اتصال به آب شهری را نیز دارد و در نتیجه خیال شما از پر کردن مخزن آن راحت است. قیمت کولر 2800 آبسال مناسب بوده و شما می توانید با کارشناسان سماسازان در ارتباط باشید تا به شکل مطلوب مشورت و راهنمایی شوید تا یک خرید ایده آل و مقرون به صرفه داشته باشید.

در ادامه به بررسی 2 مدل کولر آبی 2800 آبسال میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

کولر آبی 2800 آبسال مدل AC31D

همیشه برای خرید کولر لازم است عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. ابعاد، ظرفیت، جنس موتور، پمپ، بدنه، نوع پوشال، ظرفیت هوادهی، میزان مصرف انرژی و گارانتی عواملی هستند که توجه به هر کدام از آن ها حائز اهمیت بوده و نمی توان از هیچ یک چشم پوشی کرد.

شرکت آبسال با توجه به این که جزو برندهای معتبر و شناخته شده می باشد برای ساخت کولر آبسال مدل AC31D از بهترین متریال استفاده کرده و تمام عوامل ذکر شده را در بالاترین کیفیت لحاظ نموده است. بنابراین شما می توانید با مطالعه مشخصات فنی این دستگاه اطلاعات خود را تکمیل کرده و در صورت تطبیق آن با کولر مورد نظر شما، با خیال راحت خرید نمایید.

مزایای کولر آبی 2800 آبسال مدل AC31D

کولر 2800 آبسال مدل AC31D در اندازه کوچک طراحی شده است و به همین دلیل به راحتی قابل حمل می باشد. این دستگاه را هم می توان در داخل اتاق و نزدیک پنجره قرار داد و هم خارج از اتاق و پشت پنجره نصب کرد. برای تامین آب مورد نیاز کولر، شما می توانید علاوه بر این که به صورت دستی مخزن آن را پر کنید، این کولر قابلیت اتصال به آب شهری را نیز دارد.

این کولر با دستگاه های تمام خودکار تولید شده است که نتیجه آن دوام بیشتر آن می باشد. از قابلیت های دیگر این دستگاه دریچه گردان تنظیم هوا و امکان جا به جایی آن در زوایه های دلخواه می باشد. بدنه از جنس ورق گالوانیزه مرغوب بوده و یک پوشش ضخیم از رنگ پودری الکترواستاتیک دارد. لازم به ذکر است پروانه تعبیه شده برای این کولر به صورت پلاستیک مقاوم یکپارچه است که در برابر ضربه مستحکم بوده و ذرات گرد و غبار را جذب نمی نماید. کلید محافظ جان به کار گرفته در این دستگاه سبب می شود از نظر ایمنی شرایط مطلوبی را داشته باشد و با نشانگر سطح آبی که دارد میزان آب داخل مخزن را نمایش می دهد.

کولر آبی آبسال

کولر آبی 2800 آبسال مدل AC26

کولر آبی 2800 آبسال مدل  AC26 دارای ابعاد 103*32*64 سانتی‌متری است و با وزن 20 کیلوگرمی خودش یک کولر آبی ایستاده، کوچک و سبک به‌حساب می‌آید. در نتیجه، می‌توانید از این کولر در هر جایی استفاده کنید و نصب پیچیده‌ای نیز ندارد. همچنین، برای آب‌رسانی به مخزن آن دو راه دارید: هم می‌توانید به‌صورت دستی مخزن را پر کنید و هم می‌توانید با اتصال شلنگ و به‌شکل اتوماتیک به مخزن کولر آب برسانید. بدنه این کولر از جنس پلاستیک  ABS است و انعطاف خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارد.

مشخصات کولر آبی 2800 آبسال مدل AC26

کولر آبی 2800 آبسال مدل  AC26 به‌صورت ایستاده و باددهی از جلو کار می‌کند. کافی است آن را در نقطه مناسبی از محل کار یا زندگی خود قرار دهید و میزان سرمای مورد نظرتان را تنظیم کنید؛ حالا می‌توانید از قدرت خنک‌کنندگی این کولر لذت ببرید. حجم این کولر و میزان باددهی آن برای خنک کردن محیط‌های کوچک و با مساحت کمتر از 50 متر بسیار ایده‌آل است.

حجم 2800 فوت مکعب بر دقیقه‌ای کولر آبی 2800 آبسال مدل  AC26 برای محیط‌های مختلف کاری یا مسکونی که چندان بزرگ نیستند، کفایت می‌کند و می‌تواند تمام محیط را به‌صورت نسبتا یک‌دست خنک کند. میزان ورودی آب در این کولر 44200 اینچ است و سیستم سرماساز آن با تبخیر آب به اندازه استاندارد، هوای خنک و مرطوبی را تولید می‌کند.

کولر آبی 2800 آبسال

حداکثر توان باد دهی

موتور کولر آبی 2800 آبسال مدل  AC26 به‌عنوان موتور یک کولر آبی ایستاده و کوچک توان بالایی دارد. قدرت این موتور 44204 اسب بخار است که در هر دوری که قرار داشته باشد می‌تواند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. توصیه می‌شود تا جایی‌که می‌توانید از دور کند موتور استفاده کنید تا عمر آن بیشتر شود و در مصرف برق نیز صرفه‌جویی کنید. در کنار چنین موتوری، یک پمپ کارآمد با قدرت مکش بالا نیز تعبیه شده تا با به جریان انداختن آب در سیستم آب‌رسانی کولر، موتور را خنک نگاه دارد.

کولر آبی 2800 آبسال مدل  AC26 دارای حداکثر باددهی 935 متر مکعب در ساعت است و چنین میزان باددهی برای خنک کردن یک خانه حدودا 50 متری یا حتی یک مغازه یا کارگاه کوچک بسیار عالی است. البته اگر موتور را روی دور کند قرار دهید، میزان باددهی کولر کمتر می‌شود و هم دوام موتور بیشتر خواهد شد و هم در مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اید.

شرایط نگهداری از کولر آبی 2800 آبسال

برای استفاده بهتر از کولرهای آبی نظیر کولر آبی 2800 آبسال و افزایش طول عمر آن‌ها، توصیه می‌شود به این موارد توجه داشته باشید:

• این کولر را در مکانی قرار دهید که پایه‌های آن محکم روی زمین قرار گیرند و از لرزش و ایجاد سر و صدا جلوگیری شود.

• مطمئن شوید که هیچوقت در سیستم آب‌رسانی کولرتان رسوباتی وجود ندارد تا پمپ کولر همیشه سالم باشد و خوب کار کند.

• کولرهای آبی را تا جایی که می‌توانید از حرارت و نور خورشید دور کنید تا میزان خنک کنندگی آن‌ها افزایش یابد.

 2 مدل کولر آبی 2800 آبسال

چکیده

کولر آبی 2800 آبسال کولر خوش ساخت، کوچک و سبک است که می‌تواند محیط‌های کوچک را به بهترین شکل خنک سازد و هوای تمیز و مطبوع را به گردش درآورد. شکل طراحی آن طوری است که نیازی به نصب ندارد و کافی است یک مکان مناسب را برای قرار گرفتن این کولر آبی ایستاده در نظر بگیرید. عملکرد این کولر کم‌صداست و از نظر مصرف آب و برق هم استاندارد است.

برچسب ها: کولر آبی
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *