معرفی کولر آبی آبسال 13000

معرفی کولر آبی آبسال 13000

لیلا عبدالهی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2 ماه پیش

کولر آبی آبسال 13000 از کولر های حجم بالای این برند هست که مناسب فضاهای بزرگ میباشد. این محصول از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است اما دقت به دستورالعمل‌های استفاده از محصول که از طرف شرکت سازنده توصیه شده است، موجب افزایش طول عمر کولر، کاهش استهلاک و آسیب به دستگاه می‌شود.

خانه محلی برای آرامش انسان است. با فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا بعد از یک روز طولانی و پر فشار هیچ چیزی مانند یک وسیله سرمایشی مطلوب این آرامش را برای ما فراهم نمی‌کند. یکی از این وسایل سرمایشی کولر آبی است که همگی با آن آشنایی داریم. یکی از برندهای پیشرو بازار در زمینه تولید کولر آبی، آبسال است. در مدل‌های مختلف آبسال می‌توانید هر آنچه از یک کولر آبی با کیفیت انتظار دارید را بیابید.

شرکت صنعتی آبسال جزو اولین کارخانجات تولیدکننده کولرهای آبی صنعتی در ایران محسوب می‌شود. این شرکت با گسترش فناوری‌های سلولزی در تولید کولرهای آبی موجب افزایش راندمان و بازده برودتی دستگاه‌های تولیدی می‌شود.

از مدل‌های پوشالی گرفته تا سلولزی و کم مصرف، آبسال قادر است رضایت شما را برای خرید فراهم کند. اگر قصد خرید کولر آبسال دارید، بایستی مدل‌های مختلف این برند را بررسی و مقایسه کنید. در ادامه به بررسی بیشتر کولر آبی آبسال 13000 میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

بررسی کولر آبی آبسال 13000

کولر آبی آبسال 13000

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کارخانه‌داران و افراد شاغل در صنعت فرارسیدن فصل گرما در مناطق خشک است. کارخانجات و سوله‌های فعال در این مناطق نیاز به سیستم تهویه مطبوع دارند. نیاز اولیه برای این صنایع استفاده از سیستم سرمایش با هزینه کم و مصرف پایین انرژی است.

کولرهای آبی صنعتی به همین منظور ساخته شده‌اند. قدرت بالای پرتاب باد و پمپاژ آب روی پوشال، این نوع کولرها را به انتخاب مناسبی برای خنک‌کردن محیط‌های صنعتی در مناطق خشک تبدیل کرده‌اند.

مشخصات کولر آبی 13000 آبسال

فن این محصول از نوع آکسیال است این فن جریان هوا را با حجم بالا در محیط پخش می کند. ظرفیت هوادهی کولر آبی آبسال به صورت 13000 متر معکب بر ساعت بوده و دارای موتوری با توان الکتریکی 100 وات است. کلید حفاظت از جان یکی دیگر از قابلیت های دستگاه به شمار می آید این کلید محافظ در واقع در زمان وجود جریان نشتی باعث قطع شدن مدار می شود و از برق گرفتگی افراد جلوگیری می کند. 

کولر آبی 13000 آبسال از 12 دور سرعت موتور برخوردار است که این دور سرعت با استفاده از ریموت کنترل و کلید تعبیه شده بر روی دستگاه قابل کنترل است. این محصول قابلیت روشن و خاموش شدن به صورت اتوماتیک را دارد این کار با استفاده از کلید TIMING انجام می شود که می توان ساعت روشن و خاموش شدن کولر را تنظیم کرد

ویژگی های کولر آبی صنعتی 13000 آبسال مدل AC/AX130

کولر آبی صنعتی 13000 آبسال مدل AC/AX130 با بازدهی برودتی بالا و ایجاد محیطی خنک به لطف موتور و پمپ قوی برای محیط‌های صنعتی انتخابی ایده‌آل به شمار می‌رود.

  • هوادهی و ایجاد سرمایش عالی به نسبت اندازه دستگاه
  • حجم و وزن سبک به نسبت توان خروجی
  • مجهز به سیستم برقی مقاوم در برابر نواسانات برق
  • مجهز به اینورتر (Inverter)
  • قابلیت تنظیم دور موتور در ۱۲ حالت مختلف
  • دارای کنترل از راه دور (Remote Control)
  • دارای ۲ پمپ آب قدرتمند
  • مجهز به نمایشگر دمای خروجی و سطح آب
  • مجهز به تایمر (Timer) خاموش و روشن کردن کولر
  • دارای برد الکترونیکی و کلید محافظ جان برای امنیت کامل هنگام نصب و سرویس
  • استهلاک بسیار پایین موتور به دلیل حذف تسمه، شافت (Shaft) و یاتاقان‌ها
  • مجهز به پوشال‌های سلولزی حاوی فیلتر هوای قابل شستشو
معرفی کولر آبی آبسال 13000

نوع پد

پدهای سلولزی را می‌توان به نوعی نسل جدید پدهای مورد استفاده در کولر آبی نامید. وجود پد سلولزی چند مزیت با خود به همراه دارد. اول اینکه بازده خنک‌کنندگی بسیار بهتری داشته و هوای منزل را به خوبی خنک می‌کند. علاوه بر آن از ورود گرد و غبار به محیط جلوگیری می‌کند. از دیگر مزایایی که پد سلولزی دارد، عدم ایجاد بوی نامطبوع است. در پایان می‌توان گفت که این نوع کولرها مصرف بسیار کمتری داشته و دوستدار محیط زیست هستند. پد سلولزی کولر صنعتی آبسال مدل آکسیال AC/AX130 به ضخامت 10 سانتی‌متر می‌باشد.

بدنه‌ای مقاوم با پوشش رنگ پودری

بدنه و قسمت‌های فلزی این کولر از جنس ورق گالوانیزه ساخته شده که با لایه ضخیمی از رنگ پودری پوشش داده شده است. بنابراین در برابر زنگ‌زدگی بسیار مقاوم بوده و از زیبایی، دوام و عمر بسیار طولانی برخوردار است.

بررسی ابعاد

ابعاد این کولر شامل پهنا، ارتفاع و عمق آن است که به ترتیب به صورت 62.5 ، 104.2 و 114 سانتی‌متر هستند. ابعاد دریچه آن نیز 25.75*20.85 سانتی‌متر است.

پروانه یکپارچه؛ مقاوم و بدون لرزش

پروانه‌ای که در این کولر به کار رفته از یک قطعه پلاستیکی یکپارچه ساخته شده که در برابر ضربه مقاوم بوده و ذرات گرد و غبار را به خود جذب نمی‌کند. آبسال می‌گوید که فناوری به کار رفته در این پروانه به گونه‌ای است که به بالانس نیاز نخواهد داشت. این کار موجب دوام بیشتر یاتاقان و کولر می‌شود. با این وجود دیگر شاهد صدای لرزش کولر نخواهید بود. از دیگر ویژگی‌های خاص این پروانه می‌توان به این نکته اشاره کرد که زنگ نمی‌زند.

ظرفیت کولر آبی؛ به قدرت کولر آبسال!

ظرفیت هوادهی این محصول به صورت 13000 متر مکعب بر ساعت است. این بدان معنی است که این کولر از این قابلیت برخوردار است که در هر ساعت 13000 مترمکعب هوا تولید کند.

مشخصات فنی موتور و پمپ آب

موتوری با توان الکتریکی 1100 وات انرژی این کولر را تامین می‌کند. آبسال در این محصول خود از موتور 12 دور سود برده است. یکی دیگر از مهم ترین قطعات کولرآبی، پمپ آن است. همانند موتور، پمپ نیز دارای مشخصاتی فنی بوده که در ادامه به آن اشاره می کنیم. قدرت این پمپ 1/60 اسب بخار می‌باشد.

سیستم آبرسانی دقیق؛ بازده خنک‌کنندگی بیشتر

متخصصان آبسال موفق به طراحی نوعی سیستم آبرسانی شده‌اند که آب را به صورت یکنواخت به تمام قسمت های کولر می‌رساند. در نتیجه باعث افزایش بازده خنک کنندگی کولر می‌شود. اما این سیستم مزیتی دیگر نیز با خود به همراه دارد. در واقع به کمک آن از رسیدن آب به الکترو موتور جلوگیری شده و در نتیجه مانع سوختن آن می‌شود.

كليد حفاظت از جان (RCCB)؛ امنیت جانی شما تضمین است

کلید محافظ جان در صورت وجود جریان نشتی، مدار را قطع می‌کند. این کلید با تشخیص جریان های کوچک که معمولا بین 5 تا 30 میلی آمپر است، در مدت زمانی کمتر از 30 میلی ثانیه مدار را قطع می‌کند. بنابراین شما به هیچ عنوان دچار برق گرفتگی نشده و امنیتتان تضمین است.

کولر آبی آبسال 13000

کلید الکترونیک و قابلیت‌های هوشمند

برخی از مدل‌های پیشرفته بازار دارای بردی الکترونیکی هستند که به کمک آن قابلیت‌های هوشمندی به کولر آبی اضافه می‌شود. در کولر صنعتی آبسال مدل AC/AX130 کلیدی الکترونیکی به کار رفته که طراحی زیبایی دارد.

راهنمای نصب و استفاده

نصب کولرهای آبی صنعتی به دلیل حساسیت قطعات الکترونیکی باید توسط کارشناسان نصب شرکت انجام شود.

  • سرویس‌های دوره‌ای کولر باید در دوره‌های سالیانه منظم توسط کارشناس شرکت انجام شود.
  • سطح آب موجود در مخزن کولر همیشه باید مورد بررسی قرار گیرد.
  • در صورت بروز مشکل، عیب‌یابی و رفع آن باید توسط کارشناسان شرکت انجام شود.

دقت به دستورالعمل‌های استفاده از محصول که از طرف شرکت سازنده توصیه شده است، موجب افزایش طول عمر کولر، کاهش استهلاک و آسیب به دستگاه می‌شود.

  • جهت جابجایی و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی، حتماً از وسایل نقلیه مناسب استفاده کنید. ضربه شدید به دستگاه باعث خرابی اجزای کولر و عدم کارکرد صحیح می‌شود.
  • دقت در نصب کولر و قرار گرفتن در حالت تراز الزامیست.
  • الیاف سلولزی پوشال حساسیت بالایی دارند، به منظور عملکرد صحیح لازم است دوره‌های تمیزکاری و سرویس و تعویض آن‌ها به موقع انجام شود.
  • انجام سرویس‌های سالانه در دوره‌های توصیه شده از طرف شرکت به کارکرد بهتر کولر وسلامتی آن کمک می‌کند.
کولر آبی آبسال 13000

چکیده

کولر آبسال مدل AC/AX130 جزو کولرهای صنعتی آکسایل محسوب می‌شود. کولر صنعتی آکسیال نوعی فن کولر صنعتی است. فن به کار رفته در ساخت این کولر از نوع آکسیال می‌باشد و به همین دلیل به عنوان کولر صنعتی آکسیال از آن یاد می‌شود.

کولرهای صنعتی آکسیال کاربردهای متنوعی در ساختمان‌های صنعتی و محیط‌های تجاری دارند. ویژگی‌ها و کاربردهای خاص کولر صنعتی آکسیال باعث شده است که این کولر برای به کارگیری در فرایندهای صنعتی خاص کاربردهای منحصر به فرد خود را داشته باشد.

کولر صنعتی اکسیال برای جریان هوا با حجم بالا بسیار مناسب می‌باشد، اما جریان هوایی با فشار پایین را به سیستم انتقال می‌دهند. به همین دلیل برای مکان‌هایی که نیاز به حجم بالای جریان هوا طی فشار متعادف آن دارند بهترین گزینه هستند. نکته جالب توجه قیمت مناسب و مقرون به صرفه این کولرها نسبت به کولرهای صنعتی سانتریفیوژ است.

برچسب ها: آبسال کولر آبی
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *