معرفی برند وست پوینت

معرفی برند وست پوینت

لیلا عبدالهی ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ 6 ماه پیش

برند وست پوینت Westpoint یکی از معروف ترین و قدیمی ترین برندهای فرانسوی است. که با بیش از 50 سال سابقه با سیاست آسایش و راحتی مصرف کننده و با شعار “تولید محصولات بدون نقص” به تولید و صادرات محصولات مختلف و لوازم خانگی پرداخته است. این شرکت ابتدا به کارهای تجاری مشغول بود اما به مرور زمان خدمات خود را توسعه داد و به تولید لوازم خانگی پرداخت.

وست پوینت تا به امروز توانسته بیش از 874 محصول مختلف را طراحی و تولید کند. همچنین محصولات این برند در 25 کارخانه مختلف دنیا تولید می شود.

این شرکت در سال ۱۹۷۸ میلادی فعالیت خود را آغاز کرد و توانست در کار خود موفق باشد. و هم اکنون توانسته است در بیش از ۸۵ کشور جهان محصولاتش را به مرحله ی توزیع برساند.

در ادامه به بررسی بیشتر برند وست پوینت میپردازیم برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

وست پوینت

بررسی برند وست پوینت

مواد اولیه کارخانه شرکت وست پوینت در حال حاضر از بیست کشور مختلف در جهان تامین می شود. که این امر به خودی خود عظمت و پیشرفته بودن ابن شرکت را نمایان می کند. این شرکت از برجسته ترین شرکت ها تولید لوازم خانگی در جهان است که با بیش از نیم قرن در ساخت لوازم خانگی پیشتاز می‌باشد.

محصولات شرکت Westpoint

دوام و استحکام بالای محصولات این شرکت همچنین کارکردی با صدای آرام موجب شده. طرفداران بسیاری در عرصه لوازم خانگی و … به خود اختصاص دهد. از جمله محصولات شرکت وست پوینت میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • لوازم خانگی
  • لوازم برقی
  • صوتی تصویری
  • موبایل
  • لپتاپ
  • تجهیزات حفاظتی

محصولات پر طرفدار

با توجه به قدمت این شرکت محصولات با کیفیت و پر طرفداری دارد که در ادامه به چند تا از آنها اشاره میکنیم.

کولر گازی وست پوینت

کولر گازی وست پوینت

کولر گازی های وست پوینت مطابق جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و به شیوه ای نوین طراحی و ساخته شده اند برخورداری از آپشن ها و فناوری های پیشرفته در ساخت این محصولات موجب شده. قابل رقابت با سایر برندهای مطرح و معتبر بازار باشند.

ماشین ظرفشویی

برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی وست پوینت برای شستشوی انواع ظروف در این دستگاه تعبیه شده اند هر برنامه برای شستن ظرفی خاص است. و کاربران این دستگاه باید به آن دقت داشته باشند. همچنین لازم است تا کاربران با معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی وست پوینت نیز آشنا شده. و طبق استاندارد از دستگاه خود استفاده نمایند.

یخچال

برند وست پوینت دارای یخچال های متنوع، زیبا و بادوامی است که از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار هستند.

  • سیستم گردش هوای یکنواخت در بین طبقات
  • کنترل الکترونیکی هوشمند سیستم عیب یاب
  • آبسردکن ضد بوی ماندگی آب
  • لاستیک دو درب دارای ضد باکتری
  • بدنه و درب با کیفیت بالا و ضد خوردگی
  • نمایشگر ال سی دی و کمپرسورهای قوی
  • آلارم هوشمند بازماندن درب

خرید محصولات برند وست پوینت

مانند بیشتر برند ها، در بازار فیک محصولات برند وست پوینت نیز وجود دارد یکی از بهترین راه ها برای دوری از این کلهه برداری ها مقایسه محصولات با عکس اصلی آن محصول است. این روش بیشتر مواقع جواب میدهد و کاربران میتوانند محصول فیک با اصل را تشخیص دهند.

وست پوینت

چکیده

کاربرانی که دنبال محصولات با کیفیت و همچنین مقرون به صرفه هستند. محصولات این برند میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. و میتوانید با آسودگی خاطر بدون نگرانی خراب شدن و تعمیر از این محصول استفاده کنید.

با توجه به تنوع محصولات کاربران میتوانند به سادگی محصول مورد نظر خود را بخرند و استفاده کنند. همچینی در ست کردن لوازم مورد نیاز خود نیز به مشکل بر نخورند.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *