معرفی برند سامسونگ

معرفی برند سامسونگ

لیلا عبدالهی ۰۴ آذر ۱۴۰۲ 6 ماه پیش

برند سامسونگ که بیشتر ما با آن آشنایی داریم یکی از معروف ترین برند های جهان که با عنوان غول صنعت فناوری شناخته میشود‌.

موسس اولیه شرکت سامسونگ جناب آقای بیونگ چول با رویای پیشرفت این شرکت در ۳ زمینه را داشته است به همین خاطر کلمه سامسونگ که در زبان کره ای به معنای سه ستاره می باشد را برای برند خود انتخاب کرده است.

در زبان کره ای عدد 3 سمبل هر چیز بزرگ و قدرتمند است . به همین دلیل این اسم را انتخاب نموده اند. در ادامه به تاریخچه و جزئیات برند سامسونگ می‌پردازیم‌. برای بررسی مطالب بیشتر می‌توانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

برندسامسونگ

برند سامسونگ

این شرکت معتبر اگرچه محصولات دیگری هم تولید می کند اما عموم ایرانی ها ان را با موبایل هایش می شناسند و در این زمینه به شهرت زیادی دست پیدا کرده است.

این شرکت معتبر اگرچه محصولات دیگری هم تولید می کند اما عموم ایرانی ها ان را با موبایل هایش می شناسند و در این زمینه به شهرت زیادی دست پیدا کرده است.

شرکت سامسونگ نخستین تلویزیون خود را که از نوع سیاه و سفید بود در سال ۱۹۷۰ به بازار کره معرفی نمود. در آن زمان کره نامی شناخته شده برای بازارهای جهانی محسوب نمی شد

این شرکت در تلاش بود تا نام خود را ابتدا بین خریداران کره ای جای بیندازد و سپس وارد بازارهای جهانی شود یعنی سعی بر پیشرفت پله پله ای داشت و موفق هم شدند.

گروه صنعتی سامسونگ که موبایل هایش در ایران ، آسیا و سراسر جهان بسیار محبوب است با استارت مناسب خود در دهه هفتاد، سبب شد تا در دهه ۸۰ تمرکز بیشتری روی محصولات الکترونیکی داشته باشد.

همچنین این شرکت در دهه ۸۰ یک قام بزرگی نیز برداشت این شرکت صادرات محصولات خود به آمریکای شمالی را آغاز کرد و در عرصه صادرات به این خطه نیز بسیار پیشرفت کرد.

نقطه عطف دهه ۹۰ برای سامسونگ پیشرفت در صنعت تلویزیون بود، در اوایل و اواسط دهه ۹۰ تولید حافظه و هارد درایو برای استفاده در کامپیوترهای شخصی را آغاز کرد.

سامسونگ

محصولات برند سامسونگ

همانطور که میدانید شرکت Samsung در زمینه موبایل پیشرفت ویژه ای دارد و چندین مدل متفاوتی نیز ارائه داده است. از جمله این مدل ها:

  • گلکسی سری A
  • گلکسی سری J
  • گلکسی سری S
  • گلکسی سری C
  • تبلت ها
  • تبلت سامسونگ
  • گجت های پوشیدنی
  • ساعت هوشمند-سامسونگ
  • سری ای
  • گلکسی نوت ها

این شرکت علاوه بر موبایل در تولید لوازم جانبی نیز پیشرفت به ویژه ای داشته است و همه این محصولات در بازار های جهانی رقابت می‌کنند.

از جمله لوازم خانگی این برند می‌توان به تلویزیون های سامسونگ اشاره کرد که در اندازه و ویژگی های مختلفی روانه بازار می‌شوند.

همچنین سیستم های صوتی و تصویری شامل بلندگوی بیسیم و سینمای خانگی نیز از جمله لوازم جانبی این شرکت میباشد.

علاوه بر محصولات فوق یخچال ها که بالغ بر ۵۰ مدل را تولید می کند. اجاق های مایکروویو  ، ابزارهای پخت و پز،ماشین لباسشویی ها ، ظرف شویی، جاروبرقی ها و سیستم های تهویه هوا نیز ازجمله محصولات این شرکت هستند‌.

شرکت Samsung

چکیده

محصولات با کیفیت این برند سالهاست که در بازار عرضه می‌شود و طرفداران به ویژه ای دارد. همچنین بیشتر کاربرانی که از محصولات این شرکت استفاده کرده اند هیچی شکایتی ندارند و رضایت کاملی نسبت به این محصولات دارند.

با توجه به تاریخچه و پیشرفت این برند محصولات قابل اعتمادی نیز دارد. بطوری که کاربرانی که قصد خرید یک محصول از این شرکت را دارد با آسودگی خاطر برای استفاده چندین سال خود روی آن محصول ها حساب می‌کنند.

برچسب ها: سامسونگ
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *