معرفی بهترین کولر آبی آبسال

معرفی بهترین کولر آبی آبسال

لیلا عبدالهی ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2 هفته پیش

بهترین کولر آبی آبسال از محصولات شرکت یونیورسال سابق است. که فعالیت این شرکت از سال 1335 آغاز کرده و تاکنون محصولات خانگی سرمایش و گرمایشی نظیر انواع مدل کولر آبی آبسال، بخاری، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، را با بالاترین کیفیت تولید می‌کند.

آبسال جزو بهترین مدل کولرهای آبی تولید شده در ایران هستند. که از کیفیت بالایی برخوردارند، و توانسته بهترین مدل کولر آبی آبسال را از 2800 تا 7000 به بازار عرضه کند.

برند معتبر و خوش سابقه ایرانی آبسال با تولید محصولات متنوع توانسته مدل‌های گوناگونی را مطابق با نیاز مشتریان وارد بازار کرده و بجهت رفع کردن نیاز مشتریان محصولاتی با کیفیت بالا در سطح کشور عرضه کند. در ادامه به بررسی بهترین کولر آبی آبسال میپردازیم. برای مطالعه مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

بهترین کولر آبی آبسال

شرکت آبسال با تولید مدل‌های مختلف کولر آبی معمولی، سلولزی، پرتابل با مصرف بهینه و کیفیت تولید کرده که این مدل‌ کولر آبسال توانسته با رده انرژی مناسب تا 60 درصد مصرف انرژی را کم کند.

امکانات مدل های مختلف کولر آبی آبسال

بهترین کولر آبی آبسال

کولر کم مصرف آبسال

شرکت آبسال یکی از بهترین انتخاب‌های فروشندگان و مصرف کنندگانی می‌باشد. که  کولرها با کم ترین مصرف برق تا ۶۲ % نسبت به کولرهای معمولی  ترجیح میدهند. و دارای کولرهای فوق مجهز به موتور BLDC است که با سه سرعت مختلف تنظیم می‌شوند. و با اطمینان کامل میتوان بهترین مدل کولر آبی آبسال در مدل های 2800، 34000، 55000 و 7000 و پرتابل را میتوان تهیه کرد.

مینی کولر آبی آبسال

البته شرکت آبسال مدل مینی کولرهای کوچک  با نام AC۳۳ و AC۳۳K را تولید کرده که دارای ریموت کنترل و بدونه تسمه طراحی شده اند. این مدل کولر برای اتاق های کوچک نگهبانی و یا کانکس ها بهترین گزینه می‌باشند.

گارانتی کولر آبی آبسال

شرکت آبسال با پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات خور را ضمانت کرده است. که گارانتی 5 سال الکتروموتور برای تمام مدل کولر آبسال کم مصرف با ضمانت برد الکتریکی برای تمام مدل کولرهای آبسال را دارد که می‌توان در سراسر کشور از آن بهره گرفت.

قیمت کولر آبی آبسال

همانطور که در این مقاله مدل های متنوع کولرهای آبسال معرفی شد. با توجه به این موضوع که هر کدام از این مدل کولرهای آبسال دارای قیمت های مختلف هستند. که برای خرید باید ابتدا مدل کولر مناسب برای منزل و یا محل کار خود را انتخاب نمایید.

در ادامه این پست قصد داریم به بررسی و خرید بهترین کولر آبی آبسال در مدل‌های مختلف 7500، 7000، 5000، 3500 و 2800 می‌پردازیم.

کولر آبی آبسال مدل AC70R

کولر آبی آبسال مدل AC70R موتوری با توان الکتریکی 890 وات انرژی دارد. آبسال در این محصول خود از موتور 2 دور استفاده کرده است، این بدان معنی است که سرعت بخش باد کولر را می‌توان در 2 دور مختلف کنترل کرد.

از دیگر مشخصات فنی موتور کولر آبسال مدل AC70R می‌توان به ولتاژ و فرکانس آن اشاره کرد. ولتاژ و فرکانس این موتور نیز در عددهای 220 ولت و 50 هرتز خلاصه می‌شوند. اما یکی دیگر از مهم ترین قطعات کولرآبی، پمپ آن است. همانند موتور، قدرت پمپ این کولر آبی 1/60 اسب بخار بوده و ولتاژ و فرکانس آن به ترتیب 220 ولت و 50 هرتز می‌باشند.

ویژگی های شاخص

  • وزن خالص: 83 کیلوگرم
  • جنس بدنه: گالوانیزه
  • ظرفیت هوادهی: 8350 متر مکعب بر ساعت- 4900CFM
  • قدرت موتور (HP) : 3/4 اسب بخار
  • قدرت پمپ (HP): 1/60 اسب بخار
  • قدرت خنک کنندگی در شرایط متعادل: 380 متر مکعب
کولر آبی آبسال

کولر آبی آبسال مدل AC55R ریموت دار

این محصول از سری کولر آبی‌های قدرتمند است که دارای بدنه مشبک است و این امر باعث افزایش بازده خنکی می‌شود. در کولر آبی آبسال 5500 مدل AC55 با هوادهی قدرتمند مجهز به سیستم جدید آبرسانی هستند.

این سیستم که توسط متخصصین آبسال طراحی شده است آب را به صورت یکنواخت روی پوشال‌ها تقسیم می‌کند به طوری که باعث افزایش بازده خنکی کولر آبی 5500 آبسال گردیده و از ریختن آب بر روی الکتروموتور کولر جلوگیری می کند در نتیجه امکان سوختن الکتروموتور وجود ندارد.

به دلیل یکپارچه بودن پروانه و بالانس شدن آن توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک مانع از بروز لرزش پروانه و صدا در حین کار می‌شود، در نتیجه عمر کولر بسیار طولانی است. به منظور جریان بهتر هوا و تبخیر آب، پوشال ها با ضخامت یکسان در تمام سطوح پخش گردیده و با دستگاه های اتوماتیک دوخته شده است به همین علت از ورود گرد و غبار به درون اتاق جلوگیری کرده و هوای خنک و مطبوعی را برای شما به ارمغان می آورد.

ویژگی های شاخص

  • جنس بدنه کولر: ورق گالوانیزه
  • ولتاژ ورودی برق: 220 ولت
  • بیشینه قدرت باد دهی: 3900 متر مکعب بر ساعت
  • قدرت پمپ: 1/60 اسب بخار
  • قدرت موتور: 1/2 اسب بخار

کولر آبی آبسال مدل AC58

کولر آبی آبسال AC58 از سری کولر های خروجی از بالا است که دارای بدنه مشبک که باعث افزایش بازده خنکی است. این نوع کولر برای مکان‌هایی با ورودی کانال کولر از طریق پنجره یا بالکن است بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد که باعث صرفه جویی در کانال و همچنین اشغال فضای کمتر به دلیل قرارگیری دهانه خروجی در سقف کولر می‌شود.

سیستم آب رسانی دقیق این کولر، آب را به صورت کاملا یکنواخت بر روی پوشال‌ها پخش می‌نماید. این ویژگی علاوه بر بالا بردن بازده خنکی کولر، با جلوگیری از ریختن آب بر روی الکتروموتور، امکان سوختن آن را به کلی از بین می‌برد. کولر آبی 5800 آبسال با هوادهی بسیار خوب و قدرت موتور بالا، بهترین گزینه برای کسانی است که تصمیم به خرید کولر آبی بالکنی باکیفیت و ایمنی بالا دارند.

ویژگی های شاخص

  • قدرت موتور: 1/3 اسب بخار
  • قدرت پمپ: 1/60 اسب بخار
  • برق مصرفی: تک فاز – 220 ولت – 50 هرتز
  • میزان ورودی آب: 1/4 اینچ
  • نوع پوشال کولر: پوشال معمولی
  • جهت خروجی هوا: خروجی از بالا
  • ظرفیت هوادهی(cfm): 3900
کولر آبی آبسال

کولر آبی آبسال مدل AC31D

مخزن آب کولر آبی آبسال مدل AC31D از جنس پلاستیک plastic ساخته شده که علاوه بر مقاوم بودن در برابر ضربه، دارای عمر طولانی است. یکی از مزیت های این محصول کم مصرف بودن آن است علاوه بر آن به دلیل ابعاد کوچک فضای کمی را اشغال می‌کند، حمل و نقل آن آسان است و در مکان‌های مختلف قابل استفاده است.

این کولر می‌تواند داخل اتاق و در نزدیکی پنجره قرار گیرد و همچنین قابلیت نصب خارج از اتاق را نیز دارد. این مدل از کولر آبی آبسال مجهز به دریچه قابل تنظیم هواست که امکان جابه‌جایی هوا را در زوایای مختلف فراهم می‌سازد.

ویژگی های شاخص

  • وزن خالص 20.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه گالوانیزه
  • ظرفیت هوادهی 1500 متر مکعب بر ساعت
  • قدرت موتور (HP) 1/8 اسب بخار
  • قدرت پمپ (HP) 1/60 اسب بخار

چکیده

کولرهای آبی آبسال به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که رطوبت لازم را در هوای گرم وخشک ایجاد کرده و هوای مطبوع و دلپذیری را برایتان فراهم می‌کنند. به دلیل یکپارچه بودن پروانه و بالانس آن توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک مانع از بروز لرزش پروانه و صدا در حین کار می‌شود، درنتیجه عمر یاطاقان‌ها و کولر بسیار طولانی است.

به منظور جریان بهتر هوا و تبخیر آب، پوشال‌ها با ضخامت یکسان در تمام سطوح پخش گردیده و با دستگاه‌های اتوماتیک دوخته شده است به همین علت از ورود گرد وغبار به درون اتاق جلوگیری کرده وهوای خنک و مطبوعی را به شما هدیه می‌کند.

برچسب ها: آبسال کولر آبی
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *