معرفی کولر آبی 7000 و 7500 آبسال

معرفی کولر آبی 7000 و 7500 آبسال

لیلا عبدالهی ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ 1 ماه پیش

از جمله پرطرفدارترین کولر های حجم بالا کولر آبی 7000 و 7500 آبسال میباشد که در چند مدل متفاوت روانه بازار میشوند و مناسب متراژ 120 متر مربع به بالا میباشند.

در ادامه به بررسی چند مدل کولر آبی 7000 و 7500 آبسال میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر کولر هایی با حجم های متفاوت میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید

کولر آبی 7000 و 7500 آبسال

کولر آبی 7000 و 7500 آبسال

کولر آبی 7000 آبسال مدل AC70

کولر آبی 7000 آبسال مدل AC70 با بدنه گالوانیزه و مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگی قدرت پمپ ۱.۶۰ HP این دستگاه، باعث ایجاد رطوبت لازم در هوای گرم و خشک می‌شود. پروانه‌های این کولر با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک ساخته شده و در نتیجه توازن لازم برای کاهش هر چه بیشتر لرزش و صوت حاصل از فعالیت را دارند. این کولر آبی با طول عمر مفید و تجهیز شدن به سیستم جدید آبرسانی، از انتخاب‌های عالی در این زمینه قلمداد می‌شود.

ابعاد، وزن و جنس کولر آبی آبسال مدل AC70

کولر آبی آبسال مدل AC70 در عین قدرت بالایی که دارد، با ابعاد و وزن مناسبی طراحی شده‌ است که باعث می‌شود حمل و نقل و نصب آن آسان باشد. ابعاد این کولر ۱۱۵×۸۷×۸۷ سانتی‌متر و وزن آن معادل 83 کیلوگرم است. این کولر آبی برای استفاده در فضاهای متوسط و بزرگ طراحی شده است و به راحتی می‌تواند فضاهای مذکور را خنک کرده و رطوبت آن‌ را تامین کند.

همانطور که اشاره شد، ابعاد و وزن کولر آبی آبسال مدل AC70 باعث می‌شود تا این محصول در دسته کولرهای متوسط تا بزرگ قرار گیرد و در نظر گرفتن این موضوع در هنگام خرید آن الزامی است. در کنار ابعاد و وزن مناسب، کولر آبی آبسال مدل AC70 دارای بدنه‌ی گالوانیزه، قدرت باد دهی و پمپ بالا، قابلیت تامین رطوبت مناسب در هوای خشک، لرزش پایین و تولید صدای کم و عمر مفید بالا است.

این کولر همچنین مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارد و با استفاده از سیستم جدید آبرسانی، عملکرد بهتری را نسبت به سایر کولرهای آبی فاقد این سیستم ارائه می‌دهد.

ویژگی های شاخص

کولر آبی AC70 آبسال ویژگی‌های برجسته‌ای دارد که از جمله آن‌‌ها می‌توان به قدرت باد دهی و تامین رطوبت اشاره کرد. این کولر با قدرت باد دهی ۸۳۵۰ متر مکعب در ساعت خود، می‌تواند فضاهای نسبتاً بزرگ را خنک نگه داشته و دمای منازل و محیط‌های مختلف را در ایام گرم تابستان کنترل کند. 

پمپ این محصول در عین این که از قدرت قابل توجه 1.6 اسب بخار بهره‌مند است، در زمینه‌ کاهش لرزش و صدای حاصل شده از فعالیت مداوم هم بسیار عالی عمل می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز این کولر آبی، توانایی تامین رطوبت مناسب در هوای گرم و خشک است. 

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، یکی از ویژگی‌های برجسته این محصول، بدنه گالوانیزه آن است که باعث می‌شود از مقاومت بالایی برخوردار باشد. این بدنه مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی، شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین ساییدگی دارد. با توجه به این موضوع، عمر مفید این کولر آبی را می‌توان بسیار بالا تخمین زد.

از دیگر مزیت‌های قابل توجه این کولر آبی می‌توان به قدرت موتور ۳/۴ اسب‌بخار اشاره کرد. این میزان از قدرت موتور  باعث می‌شود تا کولر آبی آبسال مدل AC70 به‌طور موثر بتواند هوای سرد را در فضاهای مورد نظر توزیع کند. همانطور که اشاره شد، لرزش و صدای حاصل شده از فعالیت کولر آبی آبسال مدل AC70 به لطف فناوری‌های به کار رفته در ساخت آن به حداقل رسیده است.

ناگفته نماند که قدرت خنک کنندگی این کولر در شرایط متعادل معادل ۳۸۰ مترمکعب و توان مصرفی آن معادل ۷۲۰ وات است. همچنین، این کولر با رتبه مصرف انرژی D و با در نظر گرفتن مشخصات مذکور، عملکرد بهینه‌ای در مصرف برق و انرژی دارد.

کولر آبی آبسال 7000 ریموت دار مدل AC70R

کولر آبی آبسال 7000 ریموت دار مدل AC70R از سری کولر آبی های قدرتمند است که دارای بدنه مشبک می باشد، و این امر باعث افزایش بازده خنکی می باشد. استفاده از کولر آبی در اکثر شهر های ایران به دلیل دارا بودن هوای گرم و خشک، امکان پذیر است.

کولر آبی آبسال باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود، زیرا جهت تبخیر آب، انرژی کمی مصرف می کند. در کولر آبی آبسال 7000  ریموت دار مدل AC70R با هوادهی قدرتمند مجهز به سیستم جدید آبرسانی هستند. این سیستم که توسط متخصصین آبسال طراحی شده است آب را به صورت یکنواخت روی پوشال ها تقسیم می کند به طوری که باعث افزایش بازده خنکی کولر آبی 7000 آبسال گردیده و از ریختن آب بر روی الکتروموتور Electric motor کولر جلوگیری می کند در نتیجه امکان سوختن الکتروموتور وجود ندارد.

به دلیل یکپارچه بودن پروانه و بالانس شدن آن توسط دستگاه های تمام اتوماتیک مانع از بروز لرزش پروانه و صدا در حین کار می شود، در نتیجه عمر کولر بسیار طولانی است. در کولر آبی 7000 آبسال ، به منظور جریان بهتر هوا و تبخیر آب ، پوشال ها با ضخامت یکسان در تمام سطوح پخش گردیده و با دستگاه های اتوماتیک دوخته شده است به همین علت از ورود گرد و غبار به درون اتاق جلوگیری کرده و هوای خنک و مطبوعی را برای شما به ارمغان می آورد. 

کولر آبی 7000 آبسال

عملکر کولر آبی آبسال 7000  ریموت دار مدل AC70R

از سیستم های ایمنی موجود در کولر آبی آبسال 7000  ریموت دار مدل AC70R می توان به کلید محافظ جان اشاره کرد که کلید محافظ جان یکی از انواع کلید های حفاظتی برقی می باشد که برای حفاظت  تجهیزات، در یک سیستم برقی مورد استفاده قرار می گیرد. وجود کنترل از راه دور نیز کاربری دستگاه را بسیار آسان تر کرده است

هم چنین کلید الکترونیک نیز کمک شایانی به کاربران در استفاده از این مدل از کولر آبی کرده است. عمکلدر دستگاه هوشمندناه بوده و با وجود پروانه یکپارچه ، بدون لرزش و صدا، بالانس شده با دستگاه های تمام خودکار ، موجب دوام بیشتر یاتاقان کولر می باشد. بدنه و قسمت های فلزی در کولر آبی آبسال 7000  ریموت دار مدل AC70R از وروق گالوانیزه با پوشش ضخیمی از رنگ پودری الکترواستاتیکی پوشانده شده است تا از زنگ زدگی و پوسیدگی توسط نور خورشید و رطوبت جلوگیری شود.

سیستم آبرسانی دستگاه نیز بسیار دقیق بوده و تقسیم یکنواخت آب روی پوشال ها که افزایش بازده خنکی کولر و جلوگیری از ریختن آب روی الکتروموتور و سوختن آن را بدنبال دارد. کولر آبی آبسال 7000 ریموت دار مدل AC70R به گونه ای طراحی و ساخته شده است که رطوبت لازم را در هوای گرم و خشک ایجاد کرده و هوای خنک مطبوع و دلپذیری را به شما هدیه می کند.

کولر آبی آبسال 7500 مدل AC/CP75R

کولر آبی آبسال مدل AC/CP75R دارای طول و عرض 87 سانتی‌متر و ارتفاع 115 سانتی‌متر است. وزن این کولر حدود 83 کیلوگرم است. ابعاد و وزن این دستگاه بیانگر این است که این کولر آبی در دسته کولرهای بزرگ قرار می‌گیرد و جابه جایی آن بسیار دشوار است.

بنابراین لازم است در ابتدا محل مناسبی برای تعبیه آن انتخاب شود تا نیاز به جا به جایی و حمل مجدد کولر نداشته باشید. بدنه این دستگاه از گالوانیزه و رونگ روی بدنه از نوع کوره‌ای است بنابراین شما می‌توانید این دستگاه را در فضای باز قرار دهید زیرا گال.انیزه در برابر تابش نور خورشید، خوردگی، رطوبت و آسیب‌های آب و هوایی این وسیله را ایمن نگه می‌دارد.

مشخصات و قابلیت‌های برجسته

حجم این کولر حدود ۷۵۰۰ CFMفوت مکعب بر دقیقه است. بنابراین شما می‌توانید برای خنک کردن فضاهای بزرگ تا 155 متر مربع از این کولر آبی استفاده کنید. حداکثر میزان باددهی این دستگاه نیز ۸۳۵۰ متر مکعب در ساعت است. این عدد به این معناست که در هر ساعت 8350 مترمکعب هوای خنک وارد فضای مورد نظر می‌شود.  

این دستگاه دارای پمپ و موتور قدرتمند با ظرفیت ۱.۶ HP و ۳/۴ اسب‌بخار است. پمپ کولر آبی مسئول وارد کردن آب از مخزن به پد‌های سلولوزی دستگاه است. پد‌های سلولوزی از آب گذر داده شده توسط پمپ اشباع می‌شوند و از آنجا هوا به طرز تبخیر طبیعی مرطوب می‌شود. این هوا مرطوب، هوای خنکی تولید می‌کند که به محیط اطراف دستگاه تخلیه می‌شود و برای خنک کردن محیط استفاده می‌شود.

موتور کولر آبی نیز جهت ایجاد جریان هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موتور با ایجاد چرخش فن، هوای محیط را از طریق پد‌های سلولوزی دستگاه عبور داده و هوای خنک‌تر را به محیط اطراف منتقل می‌کند. کولر آبی آبسال مدل  AC/CP75Rدارای کلید الکترونیک و کنترل از راه دور است. این ویژگی وجه تمایز این دستگاه سرمایشی نسبت به رقبای خود است.  از دیگر ویژگی‌های کولر آبی آبسال مدل  AC/CP75R میتوان به توان مصرفی 890 ولتی  اشاره کرد که بسیار قدرتمند بوده و میتوان برق مورد نیاز تمامی قطعات را به بهترین شکل ممکن تامین کند. فن موجود در این کولر آبی کاملا خودکار است و به ازای هر 45 دقیقه روشن بودن، 15 دقیقه به صورت خودکار خاموش می‌شود.

کولر آبی آبسال 7500

چکیده

کولرهای آبی آبسال از کیفیت و دوام زیادی برخوردار است که همین موضوع باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد. اما برای داشتن نتیجه بهتر باید ب شکل حرفه ای نصب شد. از جمله نکاتی که بهتر است هنگام نصب کولر آبی به آنها توجه داشته باشید میتوان به نکات زیر اشاره کرد

ابتدا مکان مناسب برای نصب کولر آبی را انتخاب کنید. بهتر است این مکان در نزدیکی یک پنجره یا دریاچه باشد تا امکان خروج آب تخلیه شده و ورود هوای تازه فراهم شود. نکات مهم جهت نگهداری کولر آبی: برای بهینه‌سازی عملکرد کولر آبی و جلوگیری از بستنی و گرفتگی ذرات، پد‌های سلولوزی را دوره‌ای تمیز کنید. از اسپری‌کردن آب بر روی پد‌ها برای تمیز کردن آنها استفاده کنید.

فیلترهای هوا و آب کولر آبی را به صورت دوره‌ای تعویض کنید تا کیفیت هوا و آب به حداکثر برسد و کولر بطور بهینه کار کند. نکات مهم جهت ایمنی و تعمیرات: هنگام نصب و نگهداری کولر آبی، از ایمنی خود و دیگران اطمینان حاصل کنید. از دستگاه درست و بهینه استفاده کنید تا حوادث ناخواسته جلوگیری شود. در صورت بروز خرابی یا مشکل در کولر آبی، بهتر است به تعمیرکار مجرب مراجعه کنید و از تعمیرات تخصصی و قطعات اصلی استفاده کنید.

برچسب ها: آبسال کولر آبی
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *