معرفی 2 مدل کولر آبی 3500 آبسال

معرفی 2 مدل کولر آبی 3500 آبسال

لیلا عبدالهی ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ 1 ماه پیش

کولر آبی 3500 آبسال جزو کولرهای آبی نسبتا کوچک و سبک است. ابعاد آن به‌صورت 85*73*73 سانتی‌متری است که باعث می‌شود آن را به‌راحتی حمل‌ونقل کنید و نصب و سرویس آن آسان باشد. وزن این دستگاه 45 کیلوگرم است که وزن بسیار مناسبی برای یک کولر آبی محسوب می‌شود. بدنه این کولر آبی از گالوانیزه ساخته شده و در نتیجه، دوام و استحکام بسیار خوبی دارد و در هر شرایط جوی که آن را نصب کنید، خیال‌تان از سالم ماندن بدنه کولر راحت خواهد بود.

در ادامه به بررسی 2 مدل کولر آبی 3500 آبسال میپردازیم برایی بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

کولر آبی 3500 آبسال مدل AC35

کولر آبی 3500 آبسال مدل  AC35 با باددهی از بغل، می‌تواند محیط‌هایی که مساحت نسبتا متوسطی دارند را به‌خوبی خنک سازد. سیستم سرماسازی آن مانند دیگر کولرهای آبی، بر اساس تبخیر آب و تولید باد خنک و مرطوب است. با وارد شدن هوای خنک و مرطوب با شدت کافی به داخل خانه یا محل کار، شما از هوای تازه و سالم برخوردار می‌شوید و در چنین شرایطی، تنفس راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌شود. پروانه یک پارچه‌ای که داخل کولر تعبیه شده است، با کمترین صدا فعالیت می‌کند و این یکی از مزایای فنی مهم کولر آبی 3500 آبسال مدل  AC35 به‌حساب می‌آید.

کولر آبی 3500 آبسال مدل  AC35 دارای حجم 3500 فوت مکعب بر دقیقه است و به‌عبارت دیگر، می‌تواند در هر دقیقه حدودا 3500 فوت مکعب هوای تازه را وارد محیط بکند. چنین حجمی برای خنک کردن اماکنی با مساحت متوسط کفایت می‌کند. یکی از ویژگی‌های این کولر، شکل طراحی پوشال‌ها و گیره‌های پلاستیکی است که پوشال‌ها را بسیار محکم نگاه می‌دارد. در نتیجه، هوای گرم وارد کولر نمی‌شود و بیشترین میزان خنک‌کنندگی را از خود به نمایش می‌گذارد.

 کولر 3500 آبسال

حداکثر حجم باددهی

موتور کولر آبی 3500 آبسال مدل  AC35 با توان 44199 اسب بخار، موتور قدرتمند و کارآمد است. اهمیت تعبیه شدن یک موتور استاندارد و قوی در کولرهای آبی بسیار بالاست و در این دستگاه نیز، موتور به‌کار رفته می‌تواند در حالت‌های مختلف دمای مورد نظر شما را ایجاد کند. ضمن اینکه، راندمان بالای آن در بلند مدت همیشه استاندارد است و توصیه می‌شود برای حفظ کیفیت عملکرد خوب آن، همیشه از دور تند استفاده نکنید. بهتر است در شرایطی که هوا خیلی گرم نیست، از دور کند موتور بهره ببرید چرا که این موتور در دور کند هم خنک کنندگی بسیار خوبی دارد.

حجم باددهی در کولر آبی 3500 آبسال مدل  AC35 حدودا 3900 متر مکعب در ساعت است. چنین حجمی در دور تند موتور ایجاد می‌شود و می‌تواند یک محیط را با مساحتی متوسط به طور کامل و یکدست خنک سازد. بنابراین، اگر در خانه‌ای زندگی می‌کنید که زیر 70 متر است یا در محل کارتان نیاز به یک کولر آبی قوی دارید، این مدل به شما پیشنهاد می‌شود. قدرت پمپ این دستگاه نیز  1.6hpاست و با تامین آب کافی برای سیستم آب‌رسانی از داغ شدن موتور به صورت جدی جلوگیری می‌کند. اگر در بازه‌های زمانی مختلف موتور، پمپ، شلنگ‌ها و سیستم آب‌رسانی را سرویس کنید؛ این کولر سال‌های سال به‌خوبی برای شما کار خواهد کرد.

کولر آبی آبسال 3500 مدل AC38

کولر آبی 3500 آبسال مدل  AC38 دارای طول و عرض 73 سانتی‌متر و ارتفاع 85 سانتی‌متر است. بدنه این کولر از ورق مقاوم گالوانیزه تشکیل شده که در برابر شرایط جوی، رطوبت، ضربه و آسیب‌های فیزیکی بسیار مقاوم است. جنس بدنه گالوانیزه شرایطی را فراهم می‌کند تا شما بتوانید برای مدت طولانی از کولر آبی 3500 آبسال مدل  AC38استفاده کنید، بدون آنکه تغییر شکل دهد یا ظاهر فیزیکی بدی به خود بگیرد.

وزن خالص این کولر حدود 47 کیلوگرم است. یکی از مهمترین مواردی که هنگام نصب کولر آبی 3500 آبسال مدل  AC38 لازم است که به آن توجه کنید، مشخص کردن مکان مناسب جهت تعبیه کولر است. با توجه به محل قرار گیری دریچه خروجی در سقف کولر بهتر است این دستگاه را در مکانی که دارای ورودی کانال از طریق پنجره یا بالکن است، قرار دهید. 

کولر آبی آبسال 3500 مدل AC38

ویژگی و قابلیت‌های برجسته کولر آبی 3500 آبسال مدل AC38

یکی از مهمترین ویژگی‌های کولر آبی 3500 آبسال مدل  AC38 حجم آن است که عدد ۳۵۰۰ CFM (فوت مکعب بر دقیقه) را به خود اختصاص داده. ظرفیت 3500 در این کولر به این معنی است که میزان جریان هوایی که این دستگاه در هر دقیقه تولید می‌کند 3500 فوت مکعب است. این میزان حجم هوای خنک برای فضاهای کوچک تا 50 مترمربع بسیار مناسب است.

شما می‌توانید از این کولر برای خنک کردن مغازه، اتاق، آشپرخانه و یا سایر فضاهای کوچک استفاده کنید. حداکثر باددهی این کولر نیز ۲۲۰۰ متر مکعب در ساعت است. قدرت پمپ و موتور در کولر آبی 3500 آبسال مدل  AC38 به ترتیب ۱.۶۰ (hp)اسب‌ بخار و ۴۴۱۹۹ (hp)اسب‌ بخار را به خود اختصاص داده. پمپ در کولر آبی وظیفه  مکیدن آب از مخزن و هدایت آن به سوی پوشال‌ها را بر عهده داردو موتور نیز با چرخاندن پروانه سبب حرکت آب در تمامی بخش‌های کولر می‌شود. میزان ورودی ا بدر این کولر حدود 44200 اینچ است.

عملکرد کولر آبی 3500 آبسال مدل AC38

منبع آب: کولر آبی نیاز به منبعی از آب دارد که می‌تواند شامل شبکه آب شهری یا مخزن ذخیره‌سازی آب باشد. آب در این منبع می‌تواند توسط پمپ یا فشار طبیعی به کولر آبی تأمین شود.

• تامین آب به کولر: آب از منبع به کولر آبی منتقل می‌شود. این کار توسط پمپ آب انجام می‌شود که آب را از منبع می‌گیرد و از طریق لوله‌ها به داخل کولر هدایت می‌کند.

• پنل‌های خنک‌کننده: کولر آبی دارای پنل‌ یا پوشال است. آب از طریق پمپ به پنل‌های خنک‌کننده می‌ریزد و از روی این پنل‌ها پخش می‌شود. با تبخیر آب از سطح پنل‌ها، حرارت موجود در هوا به آب منتقل می‌شود و هوا خنک می‌شود.

• پمپ باد: کولر آبی دارای پمپ‌هایی است که هوا را از محیط اطراف کولر جذب کرده و به سمت پنل‌های خنک‌کننده هدایت می‌کنند. هنگامی که هوا از طریق پمپ باد به سمت پنل‌ها هدایت می‌شود، با آب برخورد می‌کند و تبخیر رخ می‌دهد.

• تبخیر آب و خنک‌کردن هوا: هنگامی که هوا با آب برخورد می‌کند، تبخیر رخ می‌دهد. در این فرآیند، آب تبخیر می‌شود و انرژی حرارتی از هوا به آب منتقل می‌گردد. همین امر باعث می‌شود هوا خنک‌تر شود.

کولر آبی 3500 آبسال

چکیده

کولر آبی 3500 آبسال یک دستگاه کارآمد و قدرتمند است که برای خنک ساختن محیط‌هایی با مساحت زیر 70 متر مربع بسیار عملکرد خوبی دارد. ابعاد و وزن آن نسبتا کوچک و سبک است و به‌راحتی می‌توانید آن را حمل‌ونقل و نصب کنید. توان موتور و قدرت مکش پمپ آن در حدی است که در گرم‌ترین روزهای سال نیز از هوای خنک و مرطوب برخوردار خواهید بود. باددهی از بغل این کولر نیز ایجاب می‌کند آن را در جاهایی مانند بالکن نصب کنید تا استفاده از آن راحت باشد.

برچسب ها: کولر آبی
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *