راهنمای خرید یخچال الکترواستیل

راهنمای خرید یخچال الکترواستیل

غزاله حسامی ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ 2 ماه پیش

شرکت الکترواستیل یکی از بزرگترین تولید کنندگان یخچال و دستگاه های برودتی از سال ۱۳۴۰ تا به الان است. همانطور که می دانید برند الکترواستیل برای هر ایرانی شناخته شده است چرا یکی از بهترین برندهای تولید یخچال در انواع و مدل یخچال در کشور است. در ادامه مقاله راهنمای خرید یخچال الکترواستیل با ما همراه باشید تا به بررسی هرچه بیشتر این دستگاه بپردازیم.

در ادامه به بررسی بیشتر خرید یخچال الکترواستیل میپردازیم برای بررسی مطاالب بیشتر میتونیم به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

کیفیت یخچال فریزر های الکترواستیل

 قطعاتی که برای ساخت یخچال الکترواستیل مورداستفاده قرار می ‌گیرد از بهترین قطعات روز دنیا است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.معمولا این قطعات همانند کمپرسور، کندانسور و … از کشورهای اروپای پیشرفته‌ای همچون ایتالیا و اتریش وارد ایران می‌شوند، ورقه‌های هم که از آنها جهت ساخت یخچال‌های الکترواستیل دوقلو استفاده می‌‎گردد ساخت کشورکره جنوبی خواهند بود. این یخچال ها دارای موتور های اروپایی به نام های (ACC,SECOP) می ­باشد. تکنولوژی هایی که در این یخچال به کار برده شده، راندمان یخچال را بالا برده و از هر مایعی که قرار است وارد کمپرسور شود، جلوگیری می کند.

مزایای خرید یخچال الکترواستیل

به طور کلی می توان گفت از مزایای خرید یخچال الکترواستیل می توان به مواردی چون مصرف کم، ضد برفک بودن، استفاده از قطعات اورجینال، استفاده از سیستم گردش هوای پیشرفته، استفاده از فناوری نانو و … اشاره نمود.

سیستم خنک کننده با یون سبز:

سیستم خنک کننده با یون سبز، هوا خنک و پاک درون یخچال تولید می ­کند، و دارای مجرایی است که در آن یون های سبز و ماده کاتیکان وجود دارد. هنگامی که هوا تصفیه نشده وارد یخچال می شود، کار این سیستم این است که هوا تصفیه نشده را از مجرایی که دارد عبور دهد، وقتی از ماده کاتیکان عبور کرد، به جز باکتری بوی بد یخچال نیز از بین می رود.

دارای فیلتر تصفیه آب:

فیلتر تصفیه آب بدون دخالت کردن در مواد معدنی آب می ­تواند آلودگی ها را از بین ببرد و موجب تصویه آب شود.

دور درب از لاستیک ضد باکتری می­ باشد: از لاستیک ضد باکتری برای یخچال الکترواستیل به این دلیل استفاده می شود، که جلوگیری کند از هر باکتری که می ­خواهد به یخچال نفوذ کند.

کمپرسور خطی :

این کمپرسور از اصطحکاک عادی درون خود را تا حد امکان کاهش می دهد، هر یخچالی از خود صدایی تولید می ­کند که الکترواستیل با افزودن کمپرسور خطی این صدا را تا حد امکان کاهش داده است، که طول عمر یخچال را بالا می ­برد. یخچال هایی که دارا کمپرسور خطی هستند نسبت به یخچال هایی کمپرسور عادی دارند مصرف انرژی آن، تا ۳۰% کمتر می ­باشد.

لامپ های LED  در داخل یخچال الکترواستیل:

لامپ های LED  درون این محصولات موجب می ­شود که، درون یخچال را واضح ­تر ببینید. مهم ترین کارایی این لامپ این است که، مصرف انرژی پایین تری نسب به بقیه لامپ ها دارد، که این ویژگی یخچال الکترواستیل را خاص می ­کند، و برای مدت طولانی می ­توان از این لامپ استفاده کرد.

ویژگی ضدبرفک بودن یخچال الکترواستیل:

ضدبرفک بودن این یخچال تا حد بسیار زیادی مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است، به دلیل داشتن سیستم نوفراست، این یخچال صد درصد ضد برفک است و به هیچ عنوان نیازی به برفک زدایی این محصول نیست. بنابراین نیازی به تمیزکاری و پاک کردن یخ ها در فواصل مشخص ندارد.

سیستم گردش هوای چندگانه یخچال الکترواستیل:

داشتن سیستم گردش هوای چندگانه در یخچال الکترواستیل باعث حفظ تعادل هوا در رسیدن به اقلام درون یخچال می‌ گردد و به درستی به تمام قسمت‌ های یخچال هوای خنک یخچال می ‌رسد به این ترتیب مواد غذایی با توجه به مکانی که در یخچال قرار دارد هوای خنک دریافت می ‌نماید.

مزایای خرید یخچال الکترواستیل

تاثیر نانو در یخچال الکترواستیل:

با استفاده از نانو در یخچال و قدرت آنتی باکتریالی که دارا است به این ترتیب مواد غذایی ماندگاری بیشتری پیدا می‌ کند و به مدت زمان بیشتری قابل استفاده قرار می‌ گیرد. با داشتن همچین ویژگی بسیار خوبی از ورود هر گونه آلودگی و ویروس به مواد غذایی خود جلوگیری نموده ‌اید.

نتیجه گیری

یخچال های برند الکترواستیل از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند. یخچال جزء دستگاه هایی است که دائم روشن است و توجه به مصرف برق یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید است. با اینکه A کم مصرف ترین گرید است اما الکترواستیل با کاهش مصرف انرژی گرید های +A و ++A را به اسم خود ثبت کرده است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، تخصصی ترین مرکز آنلاین لوازم خانگی است. تمامی کالاهای این فروشگاه از مبادی رسمی و قانونی تامین می شوند و دارای ضمانت اصل بودن و گارانتی معتبر شرکتی می باشند. امکان پرداخت هزینه سفارش ها در محل و ارسال سریع کالاهای خریداری شده به تمام نقاط کشور، پاسخی به سال ها همراهی و اعتماد مشتریان گرامی می باشد. با ثبت اولین خرید در این فروشگاه به باشگاه بزرگ مشتریان انتخاب سنتر پیوسته و حتما برنده هدیه اولین خرید خواهید شد.

اگر به دنبال انتخاب و خرید یک یخچال فریزر برای منزل خود هستید میتوانید به مقاله راهنمای خرید یخچال و فریزر نیز مراجعه کنید تا بتوانید در نهایت یک خرید هوشمندانه داشته باشید

برچسب ها: یخچال و فریزر
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *