اجاق گاز صفحه‌ ای داتیس

اجاق گاز صفحه‌ ای داتیس

غزاله حسامی ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ 12 ماه پیش

برند داتیس یکی از بهترین برند های موجود در عرصه ی ساخت لوازم خانگی در ایران می باشد . این برند محصولاتی همچون هود ، سینگ ظرفشویی ، فر توکار ، ماکروویو و اجاق گاز صفحه ایی تولید می کند و محصولاتش در بازار بسیار پر فروش می باشد .در این وبلاگ از سری بلاگ انتخاب سنتر به بررسی اجاق گاز صفحه‌ ای داتیس می پردازیم.

محصولات داتیس ساخت کجاست؟

برند داتیس ساخت کشور ایران می باشد و شرکت این برند معروف در تهران واقع شده است . شرکت داتیس کار خودش را در سال 1387 شروع کرد و کارخانه ی این شرکت معروف و مطرح در بازار ایران در 55 کیلومتری شهر تهران واقع شده است. از دلایل اصلی معروف و شناخته شدن این برند در بازار می شود به وجود طراحی زیبا در ساخت محصولات لوازم خانگی اشاره کرد.

اجاق گاز صفحه‌ ای داتیس

امروزه اجاق گاز صفحه ای داتیس از جمله جدیدترین مدل اجاق گاز محسوب می شود که علاوه بر اشغال فضای ناچیز در آشپزخانه، در زیبایی دکوراسیون داخلی نیز نقش مهمی ایفا می کند. اجاق گاز صفحه‌ ای داتیس دارای نمایشگر دیجیتالی برای اعلام ساعت باقی مانده از پخت غذا و همچنین قفل کودک هستند. تایمر نیز که بر روی تمام اجاق گازها وجود دارد برای تنظیم زمان پخت و اعلام آن مورد استفاده قرار می گیرد.

با استفاده از تایمر هیچ نگرانی در مورد سوختن غذا وجود ندارد. اجاق گازهای شیشه ای و سرامیکی داتیس ظاهر یکدست و بسیار زیبایی دارند، تمیز کردن ذرات چربی و غذا از روی آن ها ساده است و حضور این محصول در آشپزخانه ظاهری مدرن و جذاب به فضا می بخشد.

انواع اجاق گاز صفحه‌ ای داتیس

انواع اجاق گاز صفحه‌ ای داتیس

  • اجاق گاز صفحه ای استیل
  • اجاق گاز صفحه ای شیشه ای

اجاق گاز صفحه استیل داتیس ؟ یا اجاق گاز صفحه شیشه ای داتیس؟

اگر به دنبال خرید اجاق گاز صفحه ای داتیس هستید این موضوع که اجاق گاز مدل شیشه ای برای آشپزخانه خریداری کنید یا استیل، یک موضوع کاملا شخصی و سلیقه ای می باشد:

  • شیشه های موجود در اجاق گاز صفحه ای داتیس از جنس سکوریت است که قطر آن به 8 میل می رسد، که این شیشه ها در عین کیفیت بسیار بالا و زیادی که دارد در برایر درجه حرارت تا 800 درجه سانیتگراد مقاوم است.
  • جنس اجاق گاز صفحه استیل داتیس از استیل استنلس است که نه زنگ می زند و نه رنگ عوض می کند، همچنین در استحکام و ماندگاری حرف اول و آخر را می زند که در حرارت های بالا و در تست های مختلف امتحان خود را پس داده است. نوع این استیل به صورت خش دار است که بازهم استحکام و دوام آن را چند برابر کرده است.

کیفیت قطعات اجاق گاز صفحه ای داتیس

اجاق گاز صفحه ای داتیس ظاهری بسیار زیبا و خاصی دارند که طراحی آن ها اکثرا به سبک ایتالیایی است. کیفیت قطعات اجاق گاز داتیس از کیفیت بسیار بالایی برخودار است و این قطعات اجاق گاز دارای عمر بالایی هستند. اجاق گاز صفحه ای داتیس با سر شعله های حرارتی ساباف و بوبین شیر اسپانیایی در بحث حرارت بیشترین حرارت را دارد. همچنین کیفیت فندک اجاق گاز صفحه ای داتیس بسیار زیاد است. داتیس با تغییراتی خاص و بالا بردن کیفیت سنگ آتش فندک مانند بسیاری از اجاق گازها نیاز به زمان زیادی برای روشن شدن ندارد و عمری طولانی دارد. ترموکوپل استفاده شده در اجاق گاز صفحه ای داتیس، ترموکوپل های فوق سریع است، که به محض هرگونه اتفاق که باعث خاموش شدن شعله بشود در کمتر از یک ثانیه گاز را قطع می کند.

سخن پایانی

کیفیت قطعات اجاق گاز داتیس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و این قطعات اجاق گاز دارای عمر بالایی هستند. انتخاب ‌سنتر، تخصصی ‌ترین مرکز فروش آنلاین انواع لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبر است.  فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، انواع اجاق گاز صفحه ای را با قیمت مناسب ارائه می دهد. از مزایای خرید از انتخاب سنتر این است که  تمام لوازم خانگی مورد نیاز مشتریان گرامی با نازل‌ ترین قیمت بازار، همراه با ضمانت ‌نامه رسمی تمام برندهای معتبر در فروشگاه آنلاین انتخاب ‌سنتر عرضه می‌ شود.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *