بررسی و انتخاب بهترین جاروبرقی اسنوا

بررسی و انتخاب بهترین جاروبرقی اسنوا

لیلا عبدالهی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ 2 ماه پیش

اگر به دنبال یک جاروبرقی با کیفیت، قدرتمند و با قیمت مناسب هستید، حتما باید ویژگی ‌ها و عملکرد جاروبرقی اسنوا را بررسی کنید. با خواندن این مقاله، بهترین تصمیم را برای خرید جاروبرقی اسنوا خواهید گرفت. جاروبرقی اسنوا از برترین و محبوب ترین محصولات ایرانی موجود در بازار است؛ از این رو این محصول در شاخصه های ظاهری و کیفی رده بالایی قرار دارد.

جاروبرقی اسنوا مطابق با بروزترین استانداردهای جهانی در شرایطی مکانیزه به واسطه از متریال های مرغوب و تجهیزات صنعتی پیشرفته ساخته می شود. به همین خاطر از نظر عملکرد و کیفیت در بازار های داخلی و خارجی رقیب ندارد.

جاروبرقی اسنوا چه امکاناتی دارد؟

ویژگی اصلی جاروبرقی اسنوا قابلیت تنظیم میزان مکش آن است. این محصولات، دارای بدنه‌ ای از جنس پلاستیک فشرده با کیفیت، قدرت مکش بالا، مخزن داخلی با ظرفیت بالا برای نگه داری انواع مواد و مکش مناسب است.

از طرفی انواع جاروبرقی اسنوا محصولاتی کم صدا و کم مصرف هستند و اکثریت رده انرژی A دارند و موجب کاهش مصرف انرژی برق می ‌شوند.

جاروبرقی اسنوا

از دیگر ویژگی های جاروبرقی اسنوا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مجهز به سیستم ضدآلرژی و آسم: سلامت افراد به اندازه ‌ای برای این برند حائز اهمیت است که در جاروبرقی ‌های خود از این سیستم استفاده می ‌کند.
  • صدای کم موتور: از آنجا که بسیاری از افراد در زمان خرید این محصولات به میزان صدای آن‌ها توجه نشان می‌دهند، اسنوا در تولید جاروهای خود به استفاده از موتورهای کم‌صدا می‌پردازد.
  • مجهز به کابل برق‌های متراژ بالا: جاروبرقی‌های اسنوا به کابل برق‌هایی با متراژ بالا مجهز هستند که باعث افزایش شعاع حرکتی در زمان کار با آن‌ها می ‌شود.
  • نشانگر روی بدنه: این نشانگر شما را از زمان تخلیه کیسه با خبر می‌ کند تا کارایی دستگاه کاهش پیدا نکند نا گفته نماند که میزان گنجایش کیسه زباله در جاروبرقی‌های اسنوا بالا است.
  • فیلتر هیپا: یکی از فیلترهای ضروری و مهم فیلتر HEPA است. این فیلتر در جاروبرقی‌ های اسنوا با جذب ذرات ریز و درشت، هوایی عاری از هر گونه آلودگی را به محیط باز می‌ گرداند. در مدل ‌های مختلف جاروبرقی اسنوا فیلترهایی چون ضد حساسیت 5 مرحله‌ ای و بهداشتی نیز به کار رفته است.
  • لوله ‌ی تلسکوپی: این لوله قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و کاملا منعطف بوده و کار جارو کشیدن را برای شما آسان می ‌کند.
  • کنترل روی دسته: وجود کنترل روی دسته یا تنظیم کننده قدرت در برخی از مدل ‌های جاروبرقی، این امکان را برای شما مهیا می‌ کند تا بتوانند تنظیمات مربوط به دستگاه چون تنظیم قدرت مکش را از روی دسته انجام دهید.

کیفیت جاروبرقی اسنوا به چه صورت است؟

نوع طراحی ظاهری جاروبرقی اسنوا خاص و زیبا بوده و بر اساس سلیقه بانوان ایرانی اجرا شده است. موتور جاروبرقی‌ اسنوا عملکرد بسیار خوبی داشته و بهترین کیفیت را ایجاد می ‌کند. مکش در جاروبرقی ‌های برند اسنوا با قدرت زیادی انجام می ‌شود و هر نوع غبار و کیثفی را از سطح فرش و سرامیک تمیز می ‌کند. طراحان این شرکت همواره در پی آن بوده‌ اند که جاروبرقی با بهترین کیفیت و کمترین صدا تولید کنند. چرا که این ویژگی برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از این محصولات دارای مخزن زباله دائمی بوده و گنجایش بالایی دارند. به این ترتیب زمان خالی کردن مخزن جاروبرقی اسنوا با فواصل زمانی زیاد انجام می ‌شود.

کیفیت جاروبرقی اسنوا

ویژگی ‌های کلیدی

امکان تهیه قطعات و لوازم جانبی محصولات شرکت اسنوا در بازار وجود دارد.

در جاروبرقی‌ های این شرکت از سیستم اکونومی استفاده شده است که سطوح را با کم ‌ترین میزان مصرف تمیز می ‌کند.

جاروبرقی ‌های اسنوا در داخل کشور تولید شده و در نهایت قیمت آن‌ ها نسبت به نمونه‌ های خارجی و یا حتی چینی به‌ مراتب کم ‌تر است.

موتور الکتریکی مورداستفاده در مدل‌ های مختلف جاروبرقی‌ های شرکت اسنوا، دارای گارانتی تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش است.

سخن پایانی

جاروبرقی اسنوا در انواع مدل های مختلف طراحی و تولید می ‌شود و از لحاظ رنگ‌ بندی، طراحی ظاهری، قدرت موتور و داشتن امکانات مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. این محصولات با مجهز بودن به تکنولوژی ‌های روز به خوبی کار جارو کشیدن را انجام می ‌دهند و تمام گرد و غبار موجود روی سطوح را از بین می ‌برند.

شما عزیزان برای خرید جاروبرقی اسنوا می توانید به وبسایت انتخاب سنتر مراجعه فرمایید.  انتخاب سنتر به عنوان ارائه دهنده محصولات برندهای معتبر این افتخار را دارد تا با ارائه محصولات بهترین برند های لوازم خانگی، شرایط خریدی هوشمندانه و آسان را برای مشتریان گرامی فراهم کند. انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبر است. این فروشگاه دارای نمایندگی رسمی برند های معتبری نظیر دوو، اسنوا، تکنو گاز و … می باشد. از مزیت های خرید از انتخاب سنتر، پرداخت در محل و ارسال سریع است.

برچسب ها: اسنوا جاروبرقی
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *