بررسی و انتخاب بهترین جاروبرقی دوو

بررسی و انتخاب بهترین جاروبرقی دوو

غزاله حسامی ۱۰ تیر ۱۴۰۲ 10 ماه پیش

وجود منزلی پاکیزه وتمیز از اساسی ترین نیازها و دغدغه های هر خانواده می باشد. جاروبرقی دوو، با برخورداری از تکنولوژی های روز، با حذف گرد و خاک و آلودگی ها از منزل شما، آرامش خاطر را برای شما و سایر اعضای خانواده به ارمغان می آورد. در این مطلب از سری مطالب وبلاگ انتخاب سنتر، قصد داریم به معرفی ویژگی ها و تکنولوژی های بکار رفته در جاروبرقی های دوو بپردازیم.

انواع جاروبرقی دوو

محصولات دوو در طراحی های بسیار زیبا و متنوع تولید و به بازارعرضه شده است، به نحوی که هر کسی با هر نوع سلیقه ای متواند مدلی جذاب و کارآمد را انتخاب کند. همچنین قطعات استفاده شده توسط دوو برای ساخت جاروبرقی ها، در بالاترین کیفیت موجود قرار دارند. این برند به آسانی به تکنولوژی روز و قطعات باکیفیت دسترسی دارد.

جاروبرقی دوو در دو مدل کنترل روی دسته و بدون کنترل می باشد. در طرح کنترل روی دسته ، دو عدد پارویی وجود دارد که یکی از این پاروها برای آن دسته از افرادی است که حیوان خانگی دارند یا فرششان پرز بدهد استفاده می شود و دیگر پارو مخصوص پارکت و سرامیک و کاشی و موکت و فرش می باشد.

انواع جاروبرقی دوو

مزایای خرید جاروبرقی دوو

توان جاروبرقی

یکی از نکاتی که حتما قبل از خرید جاروبرقی باید به آن توجه کرد توان محصول می باشد. توان جاروبرقی دوو ۲۱۰۰ وات واقعی و قدرت مکش آن ۶۵۰ وات می باشد. نکته بعدی توان مصرفی می باشد، که هیچ گونه ربطی به قدرت مکش ندارد به جرات می توان گفت قدرت مکش این جاروبرقی فوق العاده بالا است.

دارای صفحه نمایش

صفحه نمایش جاروبرقی های دوو دارای 4 مرحله می باشد:

  • مرحله اول که کمترین مرحله مکش است، مربوط به پرده می باشد.
  • مرحله دوم مربوط به مکش مبلمان می باشد.
  • مرحله سوم مربوط به مکش فرش است.
  • مرحله چهارم که بالاترین میزان مکش را دارد مربوط به مکش موکت می باشد.

 یک چراغ دیگر بر روی این دستگاه وجود دارد که روشن نمی شود و آن برای زمانی است که جلوی مکش گرفته شده یا راه مکش مسدود شده باشد، آنگاه چراغ با رنگ قرمز شروع به روشن شدن و گزارش آلارم می دهد.

فیلترهای بهداشتی جاروبرقی دوو

دارای فیلترهای بهداشتی

هوای مکیده شده توسط موتور جاروبرقی دوو، می تواند در مسیر خود از فیلترهای تعبیه ‌شده در جاروبرقی عبور کند و سپس از دستگاه خارج شود.

دارای کنترل روی دسته

قابلیت کنترل روی دسته در جاروبرقی دوو، امکان اعمال تنظیمات اصلی این دستگاه را مثل خاموش / روشن کردن و تغییر قدرت مکش را می دهد.

دارای لوله تلسکوپی

این قابلیت به شما امکان تنظیم ارتفاع لوله را می دهد و بسیار کاربردی است.

دارای صدای کم

جاروبرقی های دوو بسیار کم سرو صدا هستند.

شعاع پاکسازی بالا

این محصول، سیمی به طول ۸ متر دارد که این سیم امکان استفاده از دستگاه را تا شعاع ۱۱ متر فراهم می کند. این امر موجب به سهولت در پاکسازی و جابجایی کمتر می شود.

قابلیت مکش مایعات

برخی از جاروبرقی های دوو امکان مکش مایعات از جمله روغن و بنزین را دارند و به راحتی سطوح را از مایعات پاک می کنند.

نشانگر وضعیت مخزن کیسه

با دارا بودن نشانگر وضعیت مخزن کیسه دیگر نیاز نیست هر بار جاروبرقی دوو را باز کنید تا از پر بودن کیسه اطلاع یابید.

قابلیت دمندگی

 برخی جاروبرقی های دوو دارای قابلیت دمندگی برای باد کردن بادکنک و … را دارند.

خرید از انتخاب سنتر

در انتخاب سنتر شرایط خرید آسان در هر مکان و هر زمان برای مشتریان امکان پذیر می باشد و تیم پشتیبانی ما در تمامی مراحل خرید همراهتان خواهند بود. اگر نیاز دارید تا برای خرید جاروبرقی بیشتر تحقیق کنید میتوانید یک نگاهی نیز به مطلب راهنمای خرید جاروبرقی داشته باشید تا بتوانید در نهایت یک خرید هوشمندانه داشته باشید. انتخاب سنتر به عنوان نماینده رسمی گروه صنعتی انتخاب، محصولات برندهای دوو، اسنوا، تکنوگاز و بست را با قیمت شرکتی و ضمانت اصالت کالا به فروش می رساند. تمامی کالاها طبق مقررات وزارت صنعت، معدن و تجارت از مبادی قانونی وارد شده و دارای هولوگرام و شماره ثبتی مشخص می باشند.

برچسب ها: جاروبرقی دوو
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *