جارو شارژی دستی

بررسی جارو شارژی دستی

لیلا عبدالهی ۱۱ آبان ۱۴۰۲ 9 ماه پیش

محصولاتی با عنوان جارو شارژی دستی و ایستاده روانه بازار شده اند که بسیار سبک و قابل حمل میباشند که باعث سهولت در نظافت خانه شده اند.

تا به حال تجربه کرده اید که فضای خانه کاملا تمیز باشد و فقط به یک قسمت کوچکی تکه های غذا یا گرد و غبار ریخته باشد؟ در همچین مواقعی نیاز به حمل جارو برقی های بزرگ و سنگین نیست. بجای این کار میتوانید جاروهای شارژی را امتحان کنید.

جدیدا استفاده از جارو های شارژی بطور گسترده ای دیده میشود. با استفاده از این جارو ها دیگر نیازی به کشاندن جاروبرقی های سنگین نیست و شما میتوانید محل مورد نظر خود را به سادگی با عملکرد بالای این محصولات به طور بی نقصی تمیز کنید.

در ادامه به بررسی ویژگی جارو شارژی های دستی و ایستاده میپردازیم. اگر میخواهید بدانید که این محصول مناسب استفاده شما هست یا نه با بلاگ انتخاب سنتر همراه باشید.

جارو شارژی

کاربرد انواع جارو شارژی

جارو شارژی برای تمیز کردن قسمت‌هایی از خانه به کار می‌رود که از پریز برق دور بوده و یا جابجایی جاروبرقی در آن مکان مشکل باشد، مانند پله‌های خانه، داخل خودرو و… . جارو شارژی به شما کمک می‌کند تا همیشه خانه‌ای تمیز داشته باشید و هیچ وقت نگران خرده آشغال‌هایی که بر روی زمین می‌ریزد، نباشید.

سبک بودن این محصول یکی از ویژگی های اصلی آن میباشد. درنتیجه راحت‌ تر می‌توان آن را در قسمت‌های مختلف جابه جا و استفاده کرد. برای افزایش عمر جارو میتوانید پیش از روشن کردن جارو شارژی، زباله‌های بزرگ یا خیس را از زمین بردارید تا فشار کمتری به دستگاه وارد شود و آسیب نبیند.

جارو شارژی ها در مدل های دسته دار، دسته بلند و محفظه خلل روانه باز میشوند. این مدل ها در بیشتر ویژگی های موجد یکسان میباشند که در ادامه بررسی میکنیم.

جارو شارژی دسته‌دار از جارو شارژی‌ها دارای یک دسته کوتاه بوده و برای تمیز کردن سطوح مانند مبل، صندلی ماشین و… مناسب است.

با جارو شارژی دسته‌ بلند میتوانید به راحتی کف زمین را جارو بکشید، می‌توانید مدل دسته‌دار را تهیه کنید. در این مدل یک دسته بلند به جارو وصل می‌شود و کار تمیز کردن را راحت‌تر می‌کند و همچنین می‌توانید این دسته را جدا کرده و جارو شارژی را به مدل دستی تبدیل کنید.

جارو شارژی با محفظه خلا دارای دسته منعطف و بلند بوده و بر روی محفظه چرخ‌ دار قرار دارد.

بیشتر جارو شارژی ها فاقد کیسه قابل تعویض میباشند. اما در برخی از مدل‌های جارو شارژی با حجم بالا می‌توانید جاروهایی با کیسه قابل تعویض پیدا کنید. بنابراین در هنگام خرید جارو شارژی به این مورد توجه کنید.

مزایای جارو شارژی

طراحی جارو شارژی به صورتی است که آن را تبدیل به دستگاهی سبک، جمع‌وجور و جابجایی آسان کرده است. بنابراین شما می‌توانید بدون اینکه نگران طول سیم جارو یا موقعیت پریز برق در خانه باشید، از جارو شارژی استفاده کنید.

با این مدل جارو می‌توانید هر قسمتی از خانه، محل کار، خودرو و… را به راحتی تمیز کنید حتی جاهای غیر قابل دسترس.

اگر خانه کوچکی دارید. یا در خوابگاه زندگی می‌کنید. جارو شارژی بهترین انتخاب برای شما است. می‌توانید این دستگاه را در داخل کابینت، کنار کمد، زیر تخت ودر واقع جاهای خیلی کوچکتر قرار دهید. بنابراین فضای کمی از اتاق شما را اشغال می‌کند.

تعمیر و نگهداری آسان جارو شارژی نیز باعث شده است که آن به یکی از بهترین انتخاب‌ ها تبدیل شود. همچنین جارو شارژی ها در مقایسه با جاروبرقی، قیمت مناسب‌ تری دارد. البته باید به این نکته نیز توجه کنید که براساس برند تولید کننده جارو شارژی، قیمت‌ های مختلفی نیز برای آن درنظر گرفته می‌شود.

معایب جارو شارژی

کوچک بودن محفظه جارو شارژی یکی از معایب این محصول محسوب میشود و بیشتر برای نظافت سریع مناسب است و به همین دلیل بعد از تمیز کردن باید سریع آن را خالی کنید.

با توحه به اینکه شارژی بودن جارو یک مزیت به حساب می‌آید، اما گاهی به عیب تبدیل می‌شود. اگر برنامه‌ریزی درستی نداشته باشید. ممکن است در حین تمیز کردن شارژ جارو تمام شود و دیگر نتوانید ادامه نظافت را انجام دهید.

جارو شارژی ها بیشتر به طول عمر باتری وابسته هستند. اگر در هنگام خرید جارو شارژی به طول عمر و کیفیت باتری توجه نکنید، ممکن است باتری به سرعت خراب شود و دیگر نتوانید از جارو شارژی استفاده کنید.

جارو شارژی

چکیده

یک محصول کاربردی که بعد استفاده آن دیگر امکان جدایی نخواهید داشت. کار کرد ساده این محصول یکی دیگر از دلایل پر طرفدار بودن آن است. این مطلب یک بررسی کلی به شما هدیه میکند و شما میتوانید با توجه به نیاز خود محصول مناسب را انتخاب کنید.

برای مثال اگر برای تمیز کردن کف خانه یا شرکت به دنبال یک جارو سبک هستید، می‌توانید مدل جارو شارژی عصایی و یا اگر جارو شارژی را برای تمیز کردن صندلی‌های ماشین یا گوشه‌ های اتاق می‌خواهید، باید مدل کوچک‌تر و دستی را انتخاب کنید.

همچنین باید از کیفیت جارو شارژی و اصل بودن برند تولید کننده آن مطمئن شوید تا بتوانید دستگاهی با ضمانت فروش و برای استفاده در مدت زمان طولانی‌ تری تهیه کنید.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *