جارو برقی بوش

جارو برقی بوش، 2 مدل از بهترین بوش

لیلا عبدالهی ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ 8 ماه پیش

مهم ترین و کاربردی ترین محصول که از هر لحاظ اهمیت زیادی دارد، کیفیت، قدرت حتی ظاهر آن خیلی مهم میباشد، معرفی 2 مدل از بهترین جارو برقی بوش بی نقص با تمام جزئیات.

اگر بخواهیم لوازم یک خانه جدید را تهیه کنیم اجزایی هستند که نمیتوانیم از آنها چشم پوشی کنیم، از جمله این اجزا جارو برقی هست، یک جزء خیلی مهم که قدرت کیفیت و دوام آن برای همه خیلی مهم میباشد چون یک محصول مهمی میباشد که هر سال عوض نمیشود و انتظار میرود سال های طولانی دوام داشته باشد و در واقع کاربردی باشد.

حال برند های متفاوت جاروبرقی های مختلفی را روانه بازار کرده اند، همه این مدل ها از کیفیت طرح و قدرت متفاوتی برخوردار می باشند. این تنوع انتخاب را برای کاربران دشوار کرده است.

جارو برقی بوش با کیفیت، قدرت و طراحی خود در دسته پر طرفدارترین ها قرار دارد. و مثل همه محصولات باید قبل انتخاب همه جزئیات آن بررسی شود، تا بهترین آن را متناسب با نیاز خود انتخاب کرد.در ادامه به بررسی 2 مدل از جذاب ترین جارو برقی بوش میپردازیم برای بررسی محصولات بیشتر به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

جاروبرقی بوش

بررسی 2 مدل از بهترین های بوش

  • جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5
  • جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLD

با انتخاب یک جارو برقی مناسب می‌توانید تمیز کردن خانه یا حتی محیط کار را به فعالیتی راحت‌تر و حتی لذت بخش تبدیل کنید. جارو برقی بوش دارای قدرت تمیزکنندگی بالایی میباشند و علاوه بر این ویژگی ها ظاهری زیبا و جذاب نیز دارد.

تفاوت این دو مدل در چند ویژگی شاخص میباشد از جمله قدرت موتور، طراحی و رنگ، ولی بی شک هر دو از کیفیتی بالا برخوردار میباشند و دوام خیلی زیلدی دارند.

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5

جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5 با طراحی بروز و امکانات عالی و کارایی مناسب که آن را مناسب انتخاب برای هر خانواده میکند. و پاسخگوی نیاز های هر خانواده میباشد.

این جاروبرقی از توان 1800 وات برخوردار است و دارای موتور قدرتمند نیز میباشد که قدرت مکش بالایی را به ارمغان می آورد.

ضمانت موتور

بوش موتور این جاروبرقی را تا 10 سال ضمانت کرده است بنابرین شما با آسودگی خاطر میتوانید از آن استفاده کنید.

دکمه های کنترلی این جارو برقی روی بدنه آن قرار داده شده اند و شما می توانید قدرت مکش را در 5 حالت مختلف مناسب سطوح مختلف تنظیم نمایید.این جارو برقی مجهز به سیستم QuattroPower بوده و تمیزی فوق العاده ای را به همراه حداقل مصرف انرژی را حاصل میکند.

این مدل دارای حدودا 12 متر کابل برق است و شعاع عملکرد آن نیز 15 متر می باشد که برای تمیز کردن محیط های بزرگ مناسب است. این محصول دارای فیلتر ULPA کلاس A است و گرد و غبار را از هوای خروجی جاروبرقی تمیز می کند و برای افرادی که آلرژی دارند، مناسب است.

این جارو برقی هنگام کار تنها 74 دسی بل نویز و سرو صدا ایجاد می کند که به نسبت قدرت موتوری که دارد خیلی مناسب میباشد. این محصول دارای سیستم PowerProtect می باشد و حتی در صورت پر بودن کیسه نیز قدرت مکش عالی را در اختیار شما قرار می دهد.

جارو برقی بوش از نوع کیسه ای می باشد و کیسه آن نیز از نوع G و یکبار مصرف است. این محصول به همراه خود دارای 4 کیسه نوع G اضافی است. این کیسه ها به گفته بوش از ظرفیت XXL برخوردار هستند که معادل 5 لیتر می شود. کیسه های این جارو برقی دارای قابلیت Hygiene Lock هستند و هنگام پر شدن کیسه و خارج کردن آن از جاروبرقی می توانید آن را فعال کنید تا از پخش شدن گرد و غبار موجود در کیسه جلوگیری شود.

لوازم جانبی

این محصول دارای دستگیره Ergo Premium handle است و شما بدون خستگی و کاملا راحت می توانید به صورت طولانی مدت مشغول تمیز کردن شوید. این محصول دارای لوله تلسکوپی با قفل کشویی است و شما به راحتی می توانید طول لوله را تنظیم نموده و ارتفاعات مختلف را تمیز نمایید.

از جمله لوازم جانبی جارو برقی بوش میتوان به 5 نازل برای تمیز کردن سطوح مختلف می باشد که 3 تای آنها در کیف مخصوص قرار دارند اشاره کرد. نازل اصلی این جاروبرقی در دو حالت مختلف قابل تنظیم است و کف آن نیز از جنس فلز می باشد. این جاروبرقی بوش دارای نازل مخصوص سطوح کفی سخت، نازل مخصوص مبلمان، نازل بسیار بلند مخصوص تمیز کردن درز ها و شکاف ها و نازل مخصوص گرد گیری است و شما به راحتی می توانید تمام سطوح را تمیز کنید و از این تمیزی لذت ببرید.

ویژگی های شاخص

  • دارای سیم جمع کن خودکار
  • دارای 3 عدد چرخ
  • دارای دو سری
  • دارای 1 پارویی
  • محدودوده طول کابل 12.15 متر
  • میزان صدا 70.75 دسی بل
  • توان مصرفی 2000.1500 وات
  • نوع جاروبرقی کیسه ای
  • گنجایش مخزن 5 لیتر
جاروبرقی بوش

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLD

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLD با توان مصرفی 2200 وات بسیار قدرتمند و کم صدا میباشد. این جارو برقی بوش دارای موتور کمپرسور HiSpin با تیغه های ایرودینامیک و کاملا کالیبره یکی از کم مصرف ترین جاروهای موجود در بازار است.

فیلتر این جاروبرقی هپا (HEPA) می‌باشد که با ویژگی بالا برای عملکرد بهتر، تمام گرد و غبار را به خوبی به خود جذب می کند و مانع از پخش شدن در محیط می‌شوند و هوای خروجی 99 درصد بدون ذرات آلرژی‌زا هستند. این فیلتر قابل شستشو نیز می‌باشد.

این جاروبرقی با سیستم Power Protect طراحی شده توسط بوش با60 درصد قدرت مکش بیشتر باعث می‌شود تا با جریان هوای عالی، برای عملکرد تمیز کردن، شما جاروکشی پرقدرتی را داشته باشید، همچنین وجود این سیستم باعث افزایش مکش جاروبرقی در زمان نیمه پر بودن کیسه می گردد.

لوازم جانبی

لوازم جانبی همراه جاروبرقی شامل 3 ابزار حرفه‌ای می‌باشد که شامل برس اثاثیه، برس بسیار بلند درزها و برس سری حرفه‌ای که مجهز به سیستم Silence Sound است که باعث عملکرد بی‌صدا و آرام می‌باشد. لوله خرطومی این جاروبرقی بسیار باکیفیت است و به راحتی پاره نمی شود و تغییر شکل نمی‌دهد.

این جاروبرقی با لوله پلاستیکی تلسکوپی خود مناسب هر کاربری می‌باشد ولوله جاروبرقی به راحتی بلند و کوتاه میشود. همچنین دسته این مدل جاروبرقی ارگونومیک می‌باشد که باعث آسانی در استفاده از آن می‌شود.

ویژگی های شاخص

  • دارای سیم جمع کن خودکار
  • دارای 4 عدد چرخ
  • دارای دو سری
  • دارای 1 پارویی
  • محدودوده طول کابل 12.15 متر
  • میزان صدا 70.75 دسی بل
  • توان مصرفی 2000تا 2500 وات
  • نوع جاروبرقی کیسه ای
  • گنجایش مخزن 5 لیتر
جاروبرقی بوش

حرف آخر

با کمک جارو برقی بوش میتوانید به راحتیدر عرض چند ثانیه هر جایی از منزل را برق بیندازید، این جاروبرقی با قدرت مکش خود هر نوع اشغالی را از روی زمین بر میدارد.

این جاروبرقی با طراحی جذاب و عملکرد بالای خود طرفداران زیادی را جذب خود میکند و به طور کلی پاسخگوی تمامی نیاز های کاربران میباشد.

برچسب ها: بوش جاروبرقی
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *