بررسی برند بوش

برند بوش، بزرگ‌ترین تأمین‌ کننده لوازم خودکار

لیلا عبدالهی ۰۸ مهر ۱۴۰۲ 7 ماه پیش

بوش، یک شرکت فناوری و مهندسی آلمانی چند ملیتی است که در سال ۱۸۸۶ در شهر اشتوتگارت توسط روبرت بوش بنا نهاده شد. برند بوش بزرگ‌ترین تأمین‌ کننده لوازم خودکار در جهان است.

کشور هایی ک کارخانه‌های اصلی این برند قرار دارد فقط کشورهای آلمان، چین، ترکیه، مالزی و مجارستان میباشد. تولیدات سایر کشورها تحت لیسانس بوش آلمان فعالیت می‌کنند.

لوازم خانگی برند بوش 6 دسته‌بندی مجزا دارد و شامل شستشو و نظافت، نوشیدنی ساز، پخت و پز، خردکن و غذاساز و یخچال و فریزر هستند. هرکدام از این دسته‌بندی‌ها در کارخانه‌های متعددی که در کشورهای مختلف فعالیت دارند تولیدمی‌شوند. در واقع هیچکدام از کارخانه ها و کشور ها محصول همسانی از بوش را تولید نمیکند.

استارت آپ بوش

بوش استارت آپ خود را به یخچال اختصاص داد و آن را در سال 1933 میلادی راه‌اندازی کرد. برند بوش بعد استارت آپ قوی خود متوقف نشد و اولین ماشین تمام اتوماتیک را در سال 1958 میلادی روانه بازار کرد.

در حال حاضر انواع لوازم خانگی کوچک و بزرگ را می‌توان در گوشه و کنار هر منزلی مشاهده کرد. ناگفته نماند که این برند موفق شده.پیشرفته‌ترین یخچال، ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی و جاروبرقی را تولید و عرضه کند.

محصولات بوش

بررسی محصولات برند بوش

بیشتر ما با برند بوش آشنایی داریم یا حداقل محصولات آن را در بیشتر جاها مشاهده کرده ایم همانطور که میدانید این محصولات از کیفیت و طراحی جذابی برخوردار میباشد و همین موضوع باعث شده طرفداران زیاد و کاربران راضی داشته باشد.

یخچال های بوش

به جرعت میتوان گفت یخچال قلب آشپزخانه است، به همین دلیل کیفیت آن از نظر اهمیت در رده اول قرار دارد. با توجه به این که برند های متفاوت داخلی و خارجی یخچال های متنوعی را روانه باز کرده اند یکی از بی نظیرترین و ایمن‌ترین برند از دید مردم یخچال بوش میباشد.

این یخچال علاوه بر طراحی زیبا، جا دار بوده و از استحکام بدنه برخوردار میباشد. همچنین قدرت بالای موتور، مجهز به پوشش آنتی باکتریال در محفظه داخلی، راحتی کار با دستگاه از جمله مزیت‌هایی هستند که این برند را در اولویت انتخاب‌ها قرار می‌دهد.

ماشین ظرف شویی بوش

علاوه بر مشغله و کمبود وقت، شست و شوی دستی ظروف باعث استفاده بیش از حد آب میشود. همچنین مایع های شست و شوی ظرف با اناتومی پوست سازگار نبوده و به پوست شما آسیب میرساند به همین دلیل ماشین ظرفشویی بوش با توان بالا در خدمت افراد قرار گرفت.

جالب است بدانید که این دستگاه به صورت بی صدا کار می‌کند و عملکرد فنی نیز به بهترین شکل انجام می‌شود. همچنین لزومی ندارد نگران جانمایی و ست کردن آن باشید چرا که انعطاف پذیری بالایی دارد و با طرح‌ها و متد روز سازگاری دارد.

ماشین ظرف شویی های بوش در کنار عملکرد استاندارد و اصولی، ظرفیت بالا را نیز در اختیاز شما قرار میدهد.

جارو برقی های بوش

جاروبرقی بوش از همه لحاظ به نیازهای مخاطبان پاسخ می‌دهد و مطابق میل آنها است. از آنجا که صدای بیش از حد دستگاه، اسباب ناراحتی اطرافیان را فراهم می‌کند، بی صدا بودن عملکرد آن یک امتیاز ویژه محسوب می‌شود.

همچنین ظرفیت بالای محفظه زباله یکی دیگر از مزیت‌هایی است که می‌توان در برند بوش مشاهده کرد. مصرف انرژی نیز یکی از فاکتورهایی است که در هنگام خرید جاروبرقی باید به آن توجه کنید و برند بوش در این بخش هم با توجه به بهره وری بالای خود، تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند و در نتیجه امتیاز بالایی دریافت می‌کند.

محصولات مرتبط با شستشوی و نظافت بوش شامل ماشین لباسشویی، خشک‌کن، جاروبرقی و ماشین ظرفشویی هستند. این دسته از محصولات معمولا در کشورهای ترکیه و رومانی تولید می‌شوند.

البته کشور های دیگر نظیر روسیه و اسپانیا نیز در این زمینه با بوش آلمان همکاری دارند. ولی کشور ترکیه در این رابطه فعالیت گسترده‌تری دارد. ناگفته نماند کیفیت این محصولات هیچ فرقی با هم ندارد و تحت نظارت بوش قرار دارند و با تکنولوژی یکسانی ساخته میشنود.

محصولات کوچک آشپزخانه

این محصولات که در چین تولید میشوند همچو نوشیدنی‌ ساز‌ها که بخشی از لوازم کوچک آشپزخانه به‌شمار می‌روند. و فلسفه اصلی انتقال خط تولید انواع چای‌ساز، قهوه‌ساز و اسپرسو‌ساز برند بوش به کشور چین کاهش هزینه‌ های تولید و افزایش درآمدها است.

این محصولات شامل انواع خرد کن، آب مرکبات گیری، عصاره گیر، آب میوه گیری بوش هستند. این محصولات جزو محصولات کوچیک آشپزخانه به شمار میروند.

محصولات پخت و پز

نامدار ترین برند های مرتبط با پخت و پز نظیر اجاق گاز، فر و مایکروفر بوش و غیره در کشور ایتالیا تولید می‌شوند.این کشور در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارند. همچنین محصولات پخت و پز بوش نیز در این کشور تولید میشود.

یعنی محصولات بوش آلمان با ترکیه هیچ فرقی ندارد؟

محصولات بوش آلمان و ترکیه از نظر کیفیت، سرعت، عملکرد، بازدهی، در درجه عالی قرار دارند. منتهی تفاوت‌ های موجود بین آن‌ ها باعث می‌شود که مخاطب بتواند انتخاب دقیقی را داشته باشید.

این تفاوت ها میتواند در چند نقطه همچو طراحی، کیفیت، ویژگی، گارانتی و فرآیند خرید و انتقال باشد. اگر بخواهیم مقایسه‌ ای بین لوازم خانگی آلمان و ترکیه داشته باشیم. به این نتیجه می‌رسیم که کشور آلمان در بخش طراحی و زیبایی، ظرافت و خلاقیت بیشتری به خرج داده است و با توجه به جذابیت بیشتر خود مشتریان بیشتری نیز برای خرید تشویق می‌کند.

محصولات بوش

حرف آخر

برند بوش علاوه بر ویژگی های جذاب خود همچو طراحی، کیفیت، سرعت عمل و… دارای قیمت مناسبی نیز هست. بنابراین همه میتواند با آسودگی خاطر از محصولات این برند استفاده کنند و نگران هیچ گونه خراب شدن یا کاهش کیفیت عمل آنها نباشند. برای بررسی محصولات و برند های دیگر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید و بهترین را برای خود و خانواده خود انتخاب کنید.

برچسب ها: بوش
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *