کاربرد های مینی واش

کاربرد های مینی واش

لیلا عبدالهی ۰۱ آذر ۱۴۰۲ 8 ماه پیش

برای کاربرانی که در تمیزی لباس های خود و نوزاد حساس هستند یک دستگاه نقلی وجود دارد ک خیالتان را راحت میکند. مینی واش ها با تنوع در مدل و رنگ ارائه میشود و پاسخگوی بیشتر نیازها میباشد.

با توجه به اینکه پوست نوزادان در ابتدای زندگی بسیار حساس است و ممکن است درگیر بیماری‌های مختلفی شوند. توصیه می‌شود که لباس‌های کودک همراه با لباس بزرگسالان شسته نشود. تا باعث اذیت نوزاد نشود.

مینی واشها درواقع نمونه کوچکی از لباسشویی است که در زمان کوتاهی لباس‌های نوزاد شما را بدون اینکه بافت پارچه آسیبی ببیند. شست‌ و شو می‌دهد. این محصول اختراع جدیدی است که برای حفظ سلامت کودکان به کار می‌رود. عملکرد این دستگاه معمولاً از ماشین لباسشویی ساده‌تر است و در زمان کوتاه‌تری لباس‌ها را شستشو می‌دهد.

با توجه‌ به توضیحات فوق مینی واش (mini wash) یکی از لوازم ضروری در خرید سیسمونی نوزاد است که مشکل خیلی بزرگی را از دوش شما برمیدارد. و آرامش خاصی را به شما میدهد. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول می پردازیم. برای بررسی محصولات کاربردی دیگر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

کاربردمینی واش

مینی واش و کاربردهای آن

همانطور ک گفته شد. کهنه‌ شور یا مینی واش نمونه کوچک شده‌ لباسشویی با امکانات و ظرفیت کمتر است. این وسیله در ابتدا تنها برای شستشوی لباس‌های کودک و نوزاد استفاده می‌شد. اما امروزه بسیاری از افراد برای شستن حجم کم لباس‌های خود نیز از این محصول کمک می‌گیرند.

شما اگر بخواهید لباسهای خود را در لباسشویی بشورید. باید منتظر بمانید تا حجم لباسشویی به اندازه مورد نظر پر شود. ولی این قانون در مینی واش صدق نمیکند و حتی میتوانید. فقط یک تیشرت را با استفاده از این دستگاه بشورید. البته در نظر داشته باشید که لباسهای نوزاد را با لباسهای خود همزمان نشورید.

انواع مینی واش

مینی واش‌ها همانند ماشین لباسشویی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. با استفاده از آنها مصرف آب کمتری نیز خواهید داشت. این دستگاه ها معمولا در حجم و کارایی های خود تفاوت هایی دارند.

  • انواع مینی واشها:
    • مینی واش تک شو
    • مینی واش دوقلو
    • مینی واش تمام اتوماتیک
مینیی واش

مینی واش تک شو

این مینی واش‌ها دارای یک مخزن برای شست‌ و شوی لباس هستند. و با یک موتور 60 یا 90 وات کار می‌کنند. میزان لباسی که می‌توانید درون مینی واش‌های تک قلو یا تک شو بریزید. بسته به حجم مخزن. حدود 2.5 تا 3.5 کیلوگرم است.

این دستگاه به دو صورت، همراه با خشک‌کن و فاقد خشک‌کن عرضه می‌شوند. و درون مخزن، مدل همراه با خشک‌کن. یک سبد قرار گرفته که روی پروانه قرار داده شده است.

مینی واش دوقلو

این نوع محصول دارای دو مخزن است. یک مخزن برای شست‌ و شوی لباس. و مخزن دیگر برای خشک‌کردن لباس در نظر گرفته شده است. قابلیت کهنه‌شور دوقلو این است که به طور هم‌زمان می‌توان. از دو مخزن آن استفاده کرد. به‌طوری‌که در مخزن سمت چپ لباس‌ها شسته شده. و در مخزن سمت راست لباس‌ها خشک می‌شوند.

درجه‌ها یا حالت‌های این کهنه‌شورها از نوع سه‌گانه است. کلید درجه سمت چپ برای شستن لباس‌ها. کلید درجه سمت راست برای خشک‌کردن و درجه وسط سه عملکرد شستشو. خشک‌کن و تخلیه آب را انجام می‌دهد.

مینی واش تمام اتوماتیک

مینی واش‌های تک‌شو یا دوقلو عملکردی نیمه اتوماتیک دارند. به این معنی که شما باید آب را با شلنگ وارد مخزن کنید. و پس از آن لوله خروجی را در کف‌شور قرار داده. تا آب تخلیه شود

اما در مینی واش اتوماتیک. تمامی مراحل توسط برنامه‌های از پیش تعیین شده انجام می‌شود این کهنه‌شور، همانند لباسشویی‌های اتوماتیک درب از جلو، مسئولیت ورود و خروج آب را برعهده می‌گیرد و لباس‌ها را به‌راحتی شسته و آبکشی می‌کند.

مینی واشها

چکیده

بسیاری از خانواده‌ها در کنار لباسشویی یک مینی‌واش هم تهیه می‌کنند. تا لباس‌های کودکشان را درون آن شستشو دهند. از جمله مزایای استفاده از مینی واش میتوان. به ابعاد کوچک این دستگاه اشاره کرد. که هم جای خیلی کمی را اشغال میکند و هم قابل حمل میباشد.

همچنین شست و شوی خوبی را ارائه میدهد و در تنوع بالایی با قیمت کاملا مناسبی روانه بازار میشود. البته این دستگاه ها خیلی به ندرت نیاز به تعمیر دارند و در واقع دردسر کمی دارد.

برچسب ها: مینی واش
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *