انتخاب سنتر

انتخاب سنتر و مزایای خرید از این مجموعه

غزاله حسامی ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ 11 ماه پیش

مجموعه انتخاب سنتر (entekhabcenter)، مرکز تخصصی فروش لوازم خانگی و ارائه دهنده برترین برندهای موجود در بازار ایران مانند دوو (Daewoo) ، اسنوا (Snowa)، بست (Bost) و تکنوگاز (Tecnogas) است، و پس از کسب مجوزهای رسمی از اتحادیه لوازم خانگی در زمینه فروش آنلاین لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری توسط شرکت «آریا تجارت گستر احسان» با دو دهه فعالیت و چند فروشگاه حقیقی و با هدف گسترش ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان خود در سراسر کشور ایجاد شده است. از جمله خدماتی که انتخاب سنتر به مشتریان خود ارائه میدهد میتوان به مشاوره تخصصی رایگان، ارسال سریع، پرداخت در محل و هدیه اولین خرید آنلاین اشاره کرد.

خرید از انتخاب سنتر

مشاوره تخصصی خرید از انتخاب سنتر

انتخاب سنتر با ارائه مشاوره رایگان در تمامی مراحل خرید از جمله انتخاب، ارسال، نصب و راه اندازی و یا فعال سازی گارانتی و کارت هدیه بعضی کالا ها با مشتریان همراه است. اگر به دنبال خرید لوازم خانگی هستید میتوانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و به خوبی از راهنمایی های آنها استفاده کنیدکارشناسان مجموعه انتخاب سنتر از 9 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما خواهند بود.

خرید اینترنتی آسوده از انتخاب سنتر

این مجموعه با تکیه بر دانش متخصصان خود و همچنین رفع تواقص خرید اینترنتی در سایت های مشابه، توانسته شرایطی آسان و در کوتاه ترین زمان ممکن را برای مشتریان خود فراهم کند. مشتریان میتوانند در یک محیطی کاربر پسند و در کوتاه ترین مراحل، خرید خود را ثبت کنند. در طی روند خرید مشتری میتواند روش پرداخت و زمان ارسال را به دلخواه اتخاب کند. همچنین در حال حاضر با خرید از انتخاب سنتر، هدیه اولین خرید اینترنتی را دریافت میکنید.

ارسال فوق سریع

یکی دیگر از مزایای خرید از انتخاب سنتر ارسال فوق سریع می باشد. واحد ارسال این مجموعه یکی از نقاط قوت این مجموعه می باشد. همه فرایند های پردازش سفارش در این مجموعه در کمترین زمان ممکن انجام می شود. مشتریان در هر نقطه ای از کشور باشند، کالای خود را در سریع ترین زمان ممکن تحویل میگیرند. ارسال سریع در تهران در کمتر از 4 ساعت و در شهرستان ها تا 48 ساعت می باشد.

پیش خرید کالا

از دیگر مزایای انتخاب سنتر که جدیدا برای مشتریان فراهم شده، امکان پیش خرید بعضی از کالا ها می باشد. شما میتوانید با مشاهده کالا ها، در صورتی که یک کالا قابلیت پیش خرید را داشت انتخاب و اقدام به پیش خرید کنید. محصولاتی که مشتریان پیش خرید میکنند با تحویل 60 روزه می باشد و یکی از مزیت های آن قیمت پایین تر نسبت به سایر روش ها است.

فروشگاه های حضوری انتخاب سنتر

مجموعه بزرگ انتخاب سنتر علاوه بر فروش اینترنتی کالا، دارای 4 شعبه فروشگاه حقیقی در بازار لوازم خانگی تهران می باشد. و با ارائه خدمات متمایز تجربه خریدی فوق العاده را برای شما به ارمغان می آورد. در فروشگاه های این مجموعه بزرگ میتوانید محصولات برند دوو و اسنوا را به صورت حضوری مشاهده کنید.

فروشگاه های حضوری انتخاب سنتر

تخصصی ترین مرکز فروش لوازم خانگی

تجربه خرید از انتخاب سنتر میتواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. با مزایا و خدماتی که این مجموعه برای مشتریان خود در نظر گرفته است قطعا خریدی لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورد. شما همراهان گرامی میتوانید با مراجعه به سایت تخصصی ما محصول مورد نظر خود را از برند ها  مدل های مختلف برسی کرده و همچنین همانطور که در بالا نیز اشاره شد اگر به مشاوره تخخصی تر نیاز داشتید میتوانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و از راهنمایی های آنها استفاده کنید. در این مطلب از بلاگ انتخاب سنتر سعی کردیم تا به برسی خود مجموعه این بپردازیم تا بتوانیم شما را با خدمات و مزایای خرید از این مجموعه بزرگ آشنا کنیم. امیدواریم که در آینده شما نیز یکی از مشتریان ما باشید.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *