اتوهای بخارگر

بررسی اتوهای بخارگر

لیلا عبدالهی ۰۳ آبان ۱۴۰۲ 11 ماه پیش

جدیدا اتوهایی روانه باز شده اند که از وقت کاربران صرفه جویی میکند. اتوهای بخارگر یک دست و پا از اتوهای بخار، بالا بوده و پاسخگوی تمامی نیاز های کاربران میباشد. در ادامه به بررسی کامل بخارگرها میپردازیم.

اتو بخارگر فرایند اتوکشی را سریع و راحت می‌کند و برخلاف اتو بخارهای دستی و مخزن دار به میز اتو نیاز ندارد. این مدل اتو با 2 مدل بخارگر دستی و بخارگر ایستاده مواجه خواهید شد که هر مدل‌های دستی از آویز لباس بهره نمی‌برند و قیمت ارزان‌تری دارند.

بهترین مارک اتوهای بخارگر

  • فیلیپس
  • تفال
  • بایترون
  • مایدیا
  • مایر

5 برند معتبرترین که بیشترین سهم را در لیست بهترین اتو ایستاده ها دارند.در ادامه به بررسی بیشتر این مدل اتوها میپردازیم.

بخارگر

اتو بخارگر فیلیپس

این محصول نیز مانند همه محصولات فیلیپس دارای طراحی جذاب و کاربردی است. بیشتر بخارگر های فیلیپس طراحی جذاب و جمع و جوری دارد و قابلت تنظیم پایه نیز وجود دارد. که این موضوع کارمان را آسانتر میکند.

مخزن آب بخارگرهای فیلیپس بیشتر از یک لیتر میباشد و برای استفاده روزانه در منزل مناسب و کار آمد است. بخارگر های فیلیپس دارای مخزن رسوب هستند و سیستم رسوب زدای آن Easy de-calc است.

این اتوها 35 دقیقه قابلیت بخار دهی پیوسته دارد. میزان خروج بخار در دو حالت قابل تنظیم است. بدنه این دستگاه پلاستیکی هست و وزن مطلوبی را به ارمغان می آورد.

اتو بخارگر تفال

تفال برای ساخت این دستگاه از قالبی دستی با طراحی زیبا و جمع‌وجور بهره گرفته است که از قدرت 1100 وات بهره می‌برد. ظرفیت مخزن آب اتو ایستاده تفال بیش از یک لیتر میباشد.

این دستگاه 17 دقیقه بخاردهی مداوم خواهد داشت و ظرف 45 دقیقه داغ خواهد شد. میزان خروجی بخار تک‌ سرعته است. سیستم ضد چکه، سری پلاستیکی با کیفیت و سیم 2 متری نیز دارد.

بررسی قیمت

برای انتخاب مناسب بودجه خود، به بررسی قیمت اتوهای بخارگر بپردازید و بهترین و مناسب ترین برند را برای خود انتخاب کنید.

بخارگر

حرف آخر

با اتوهای بخارگر تمامی زمانهایی که صرف اتو کردن لباسها میکردین دیگر مال شماست. وقت شما ارزشمند است و این محصول بهتون کمک میکند تا از وقت ارزشمند خود بهترین استفاده را ببرید.

برای بررسی برند ها و محصولات دیگر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کرده و برای بهترین انتخاب بررسی بیشتری داشته باشد.

برچسب ها: اتو اتوی بخارگر
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *