بررسی ویژگی های ماشین ظرفشویی دوو، معرفی بهترین مدل 1403

بررسی ویژگی های ماشین ظرفشویی دوو، معرفی بهترین مدل 1403

لیلا عبدالهی ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ 2 ماه پیش

ماشین ظرفشویی‌ دوو قابلیت‌ها و امکانات متنوعی دارند که می‌توانند تجربه یک شستشوی دلچسب را برای شما به ارمغان بیاورند.

ماشین ظرفشویی دستگاهی برای بالا بردن کیفیت زندگی است. این دستگاه با مصرف آب کم به صورت بهداشتی به شستشوی ظروف شما می‌پردازد. لوازم خانگی دوو یک تولید کننده حرفه‌ای‌ در زمینه تولید لوازم آشپزخانه به شمار می‌رود.

دوو در دهه ۱۹۶۰ در کشور کره جنوبی مشغول به کار شد. نام برند دوو از دو بخش به معنای عالی و نام بنیانگذار آن نشئت گرفته است. این برند دارای زیر مجموعه‌های زیادی است که در زمینه‌های صنعتی مختلف مشغول به کار هستند. یکی از زیر مجموعه‌های این شرکت بزرگ، مشغول به تولید لوازم خانگی باکیفیت است. محصولات این شرکت کره‌ای حتی توانسته با لوازم برقی بهترین شرکت‌های مطرح دنیا رقابت کند.

در ادامه به بررسی بیشتر ویژگی های ماشین ظرفشویی دوو میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه گنید.

ویژگی های ماشین ظرفشویی دوو

همانطور که گفته شد ماشین ظرفشویی‌های دوو قابلیت‌های متنوعی دارند که می‌توانند تجربه یک شستشوی دلچسب را برای شما به ارمغان بیاورند. از ویژگی‌های بی‌نظیر این دستگاه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی های ماشین ظرفشویی دوو

 طراحی چشم نواز

دوو ماشین ظرفشویی‌های بی‌نظیری طراحی کرده که به آسانی می‌توان ظرافت آنها را از محصولات سایر برندها تمایز داد. اگر به دنبال خرید یک ماشین ظرفشویی جذاب و منحصر به فرد هستید، می‌توانید برای خرید از این برند به دنبال بهترین مدل ماشین ظرفشویی دوو باشید.

 کیفیت بالا

مزیت ماشین ظرفشویی دوو آن است که این دستگاه با استفاده از به‌روزترین فناوری‌های روز دنیا طراحی شده است. با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی باید به دنبال وسیله‌ای باشید که طول عمر بالایی داشته باشد. اگر بخواهیم ماشین ظرفشویی دوو را از لحاظ کیفیت بررسی کنیم، می‌توانیم بگوییم که این دستگاه‌ها از قطعات بسیار باکیفیتی ساخته شده‌اند؛ برای همین از ماندگاری خوبی برخوردار هستند.

قابلیت‌های متنوع

ماشین ظرفشویی دوو در جهت ارتقاء رفاه و کیفیت زندگی ساخته شده است. در حقیقت این دستگاه‌ها دارای برنامه‌های متعدد برای شستشوی ظروف، برنامه شستشو با نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی، توانایی از بین بردن لکه‌های سخت و … را دارند.

تولید کمترین صدا

خبر خوب راجع به ماشین ظرفشویی‌های دوو این است که آن‌ها با داشتن موتور قدرتمند و جدید، هنگام کار کردن صدای کمی از خود تولید می‌کنند. صدای زیاد وسایل برقی برای بسیاری از کاربران ناخوشایند است؛ اما خوشبختانه صدای بسیاری از دستگاه‌های تولید شده توسط دوو هنگام شستشو بسیار کم است.

رده مصرف انرژی A

نیازی نیست نگران قبوض برق با مبالغ زیاد باشید؛ زیرا ماشین ظرفشویی‌های دوو با داشتن رتبه انرژی A، برای کار کردن نیاز به انرژی زیادی ندارند. این مسئله علاوه‌ بر کمک به محیط زیست و منابع، موجب حفظ سلامت قطعات دستگاه و در نتیجه طول عمر بالای آن خواهد بود.

 گارانتی

یکی از ویژگی‌هایی که برای خریداران مهم محسوب می‌شود، گارانتی و خدمات پس از فروش است. همه شرکت‌های بزرگ خدمات پس از فروش مناسبی را به خریداران خود اعطا می‌کنند. ماشین ظرفشویی دوو آنقدر به محصولات خود اعتماد دارد که برای آن خدمات پس از فروش ویژه‌ای در نظر گرفته است؛ به این ترتیب در صورت نیاز به تعمیر، می‌توانید دستگاه خود را به‌ راحتی مثل روز اول کنید.

بهترین مدل ماشین ظرفشویی دوو

بهترین مدل ماشین ظرفشویی دوو

دوو هر ساله ماشین ظرفشویی‌های متنوعی با قابلیت‌های متفاوت را به بازار عرضه می‌کند. هر کدام از این دستگاه‌ها با داشتن ویژگی‌های گوناگون، کارایی منحصر به فردی را در آشپزخانه شما ایفا می‌کنند. چیزی که همه خریداران از آن راضی هستند، کیفیت بی‌نظیر این دستگاه‌ها است. همچنین آنها معتقدند که قیمت ماشین ظرفشویی دوو نسبت به کیفیت ویژه آن به صرفه است. ماشین ظرفشویی دوو همواره با استقبال از سوی خریداران مواجه است؛ در نتیجه از آن‌ها می‌توان به عنونا پرفروش‌ ترین‌ها نیز یاد کرد؛ برای همین در ادامه می‌خواهیم به بهترین مدل ماشین ظرفشویی دوو بپردازیم:

ماشین ظرفشویی دوو 12 نفره مدل DDW-30W1252 سفید، DDW-30T1252 استیل

ماشين ظرفشويی دوو 12 نفره مدل DDW-30W1252 سفید و ظرفشویی دوو 12 نفره مدل DDW-30T1252 استیل از سری ظرفشویی های تولید شده توسط برند دوو است. با استفاده از ماشين ظرفشويی 12 نفره دوو سلامت پوست خود را تضمین کنید چرا که هنگام شستن ظرف ها با دست و استفاده از مواد شوینده، سلامت پوستی شما به خطر می افتد. 

ماشين ظرفشويی دوو سبب صرفه جویی در زمان شما می شود در واقع دیگر نیازی نیست که ساعت ها کنار سینک ظرفشویی بایستید و کلی زمان صرف شستن ظرف هایتان کنید. ماشین ظرفشویی دوو مدل 30w1252 دارای ظرفیت 12 نفره و مناسب برای ظروف 144 پارچه می باشد. این ماشین ظرفشویی تا حد بسیار زیادی در مصرف آب صرفه جویی می کند و دیگر نیازی نیست شما نگران مصرف زیاد آب هنگام شستن ظرف ها باشید.

در این ماشین ظرفشویی امکان تنظیم ارتفاع سبد بالایی به صورت دستی با جابه جایی سبد را دارد. ماشین ظرفشویی دوو 12 نفره مدل ddw-30w1252 دارای 2 طبقه مجزا برای چیدن مرتب ظروف می باشد. این مدل ماشین ظرفشویی دارای صفحه نمایش LED جهت نمایش زمان و دارای 6 برنامه ی اصلی شستشو می باشد. از قابلیت های دیگر این ماشین ظرفشویی می توان داشتن دو بازوی آبپاش، مخزن شستشوی تمام استیل، جا پودری کشویی، سیستم عیب یاب هوشمند، سبد مخصوص قاشق و چنگال و قفل کودک اشاره کرد.

ویژگی های شاخص

  • تعداد برنامه: 6 برنامه
  • نوع صفحه کنترل: LED
  • بر چسب مصرف انرژی: ++A
  • تعداد سبد شستشو: دو طبقه مجزا

ماشین ظرفشویی دوو 15 نفره مدل DDW-2562E

ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-2562E دارای ظرفیت 15 نفره می باشد. این محصول هم قابلیت های ویژه ای دارد و هم از نظر ظاهری بسیار شیک و مدرن می باشد که باعث می شود تا نمای زیبایی به آشپزخانه شما دهد. این محصول مجهز به نمایشگر ال ای دی LED display بوده که به وسیله آن می توانید تنظیمات دلخواه خود را روی دستگاه اعمال کنید.

این مدل دارای سه طبقه بوده که شامل دو طبقه برای شستشوی ظروف و یک طبقه مجزا برای شستشوی قاشق و چنگال می باشد. این طبقات کشویی بوده که به راحتی می توانید ظروف را در آن قرار دهید. یکی از ویژگی های مهم و کاربردی در این ماشین ظرفشویی داشتن برنامه شستشوی میوه و سبزیجات است که می توانید با خیالی آسوده میوه ها و سبزیجات خود را در این ماشین ظرفشویی دوو شسته و ضد عفونی کنید.

از دیگر برنامه های این محصول می توان به برنامه تاخیر در شست‌ و شوی اشاره کرد. این برنامه یکی از برنامه‌ های کاربردی است که برای خانواده های شاغل کاربرد زیادی دارد که شما می‌ توانید از 1 تا 24 ساعت به ظرفشویی تایم بدهید تا در یک ساعت مشخص دستگاه شروع به کار کند. همچنین این ماشین ظرفشویی 15 نفره دوو دارای قابلیت شست‌ و شوی سریع، برنامه ویژه استفاده از قرص ظرفشویی، سيستم عيب یاب هوشمند و سيستم هوشمند کنترل نشتی آب می باشد. 

ویژگی های شاخص

  • تعداد برنامه: 6 برنامه
  • نوع صفحه کنترل: LED
  • بر چسب مصرف انرژی: ++A
  • تعداد سبد شستشو: سه طبقه مجزا
بهترین ماشین ظرفشویی دوو

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3461

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3461 برای خانواده هایی که جمعیت بالایی دارند گزینه ی مناسبی می باشد. مخزن شستشوی دستگاه از جنس استیل ساخته شده که پنل آن دارای صفحه نمایش LED است در واقع صفحه نمایش LED برای نمایش زمان و تنظیمات کاربرد دارد. ماشین ظرفشویی دوو مجهز به سه طبقه ی مجزا است که شامل دو سبد برای ظروف و یک سبد قابل انعطاف برای قاشق و چنگال می شود سبد بالایی دستگاه قابلیت تنظیم ارتفاع به صورتی دستی دارد که این کار با جابه جایی سبد انجام می شود.

با استفاده از برنامه شستشوی تاخیری در محصول می توانید زمان شستن ظروف را از 1 تا 24 ساعت به تاخیر بیندازید. شستشو با نصف ظرفیت در ماشین ظرفشویی دوو شستشو را در سبد بالا و یا سبد پایین متمرکز می کند که این کار باعث صرفه جویی در آب و برق می شود. اگر ظرف های بسیار کثیفی دارید می توانید از برنامه Extra cleaning تعبیه شده در ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

سیستم عیب یاب هوشمند از دیگر مشخصه های ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو به شمار می آید کاربر با این برنامه می تواند مشکل دستگاه خود را پیدا کرده و برای حل مشکل به تکنسین مربوطه اطلاع دهد. سیستم خشک کن اضافی، نیم طبقه فنجان در سبد دوم، جا پودری کتابی، سه بازوی آبپاش و قابلیت تغییر در جا نمایی داخلی سبد پایین از امکانات دیگر ماشین ظرفشویی هستند. 

ویژگی های شاخص

  • ظرفیت: 14 نفره
  • مصرف انرژی: ++A
  • تعداد طبقات ظرفشویی: 3 طبقه
  • سیستم عیب یاب هوشمند: دارد

ماشین ظرفشویی دوو 15 نفره مدل DWK-2560

ماشین ظرفشویی دوو 15 نفره مدل DWK-2560 از جدیدترین مدل ماشین ظرفشویی های با کیفیت تولید شده توسط شرکت دوو می باشد. بهبود کیفیت و عملکرد دستگاه و طراحی بهبود یافته از مشخصات این محصول به حساب می آید. ماشین ظرفشویی دوو توسط متخصصان شرکت دوو ساخته شده و تکمیل شده ی مدل قدیمی DWK-1560 می باشد.

این محصول از سری محصولات باکیفیت شرکت بزرگ و معتبر DAEWOO بوده که به بازار آمده است. این محصول با طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت عالی و همچنین داشتن قطعات مرغوب و مناسب محیط زیست و همچنین برنامه های شستشوی حرفه ای در هرچه بهتر شستن ظروف بسیار کثیف به کاربران کمک می کنند. وجود 6 برنامه اصلی شستشو انواع سیستم شستشو را برای کاربران فراهم کرده و سخت ترین لکه ها نیز از ظروف پاک می شود.

کی از این برنامه ها وجود سیستم هوشمند کنترل نشتی آب می باشد؛ این سیستم به دلیل مسئله زمان در تشخیص به موقع نشتی ماشین ظرفشویی بسیار اهمیت دارد. این سیستم در ظرفشویی تعبیه شده و با وجود نشتی آب سنسور تحریک شده و وضعیت ایجاد شده را به سیستم کنترل مرکزی دستگاه اطلاع داده و در پیامی نمایش داده می شود تا سریعا مشکل را از طریق متخصصان حل نمایید.

ویژگی های شاخص

  • ظرفیت 15 نفره
  • مصرف انرژی ++A
  • سه طبقه شستشو
  • برنامه شستشو 6 برنامه
  • سیستم عیب یاب هوشمند
  • سنسور تشخیص نشتی آب – سنسور تشخیص میزان کثیفی ظروف
ماشین ظرفشویی دوو

چکیده

ماشین ظرفشویی یکی از دستگاه‌های حساس است که در هنگام خرید آن باید تمام نکات را در نظر بگیرید. یکی از بهترین تولید کنندگان این دستگاه‌های کاربردی، شرکت کره‌ای دوو است. محصولات این شرکت مطرح نکات مثبت زیادی دارند که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. بهترین مدل ماشین ظرفشویی دوو کیفیت بالا، قابلیت‌های متنوع، گارانتی مناسب و … دارند که در این مطلب به تعدادی از آن‌ها اشاره کردیم.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *