بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند اندروید 11

بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند اندروید 11

لیلا عبدالهی ۲۲ مهر ۱۴۰۳ 5 روز پیش

امروزه تلویزیون های ال ای دی هوشمند حرف های زیادی برای گفتن دارد، این تلویزیون ها با امکانات بالا همچون اندروید 11و ویژگی های خاص روانه بازار میشوند. به طوری که داشتن یک تلویزیون هوشمند مساویست با داشتن یک تلفن هوشمند.

در سال ۲۰۱۴ شرکت گوگل دست به تولید اولین سیستم عامل برای تلویزیون زد که این سیستم عامل بر پایه اندروید ساخته شده بود. این سیستم عامل مخصوص تلویزیون Google Android Tv نام گذاری شد.

برند های تولید کننده تلویزیون با بررسی این سیستم عامل جدید با گوگل وارد مذاکره شدند و طی توافق صورت گرفته محصولاتی هوشمند و با سیستم عامل اندروید را تولید کردند. کاربری آسان، سرعت بالا، بهینه شده برای تلویزیون، امنیت بالا و… از جمله ویژگی های منحصر به فرد این سیستم عامل پرطرفدار است. یکی از برند هایی که تلویزیون هایی با سیستم عامل اندروید تولید میکند و تلویزیون های بسیار با کیفیتی دارد برند دوو است. که در ادامه به بررسی بیشتر آن و ویژگی های ال ای دی هوشمند اندروید 11 میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

ویژگی های ال ای دی هوشمند اندروید 11

اندروید 11 تأکید ویژه ای بر کنترل رسانه ها دارد. و این کار را با ارائه پشتیبانی و بروزرسانیMediaCAS ، افزونه ها، گزینه های گیم پد بیشتر، حالت بوت لرزشی برای به روزرسانی های سیستم و درخواست های عدم فعالیت انجام می دهد.

ویژگی های ال ای دی هوشمند اندروید 11

همچنین نسخه جدید اندروید شامل عملکرد فریم ورک جدید برای مدیریت و کنترل LED های سیستم است. دکمه بی صدا کردن میکروفون، یکپارچگی بیشتر تلوزیون با دستگاه های دیگر را فراهم می کند

اندروید 11 به شما این اجازه را می دهد که اجازه دسترسی موقت را فقط در حین استفاده از برنامه بدهید. همچنین، اگر مدتی از برنامه ای استفاده نکنید، سیستم به طور خودکار مجوزهای خود را بازنشانی می کند.

تست برنامه کارآمدتر در اندروید 11

به روز رسانی جدید تلوزیون های اندروید آزمایش و بررسی برنامه ها را برای توسعه دهندگان بسیار ساده تر می کند. Test Harness Mode مجموعه ای از ابزارها را برای توسعه خودکار کل فرآیند ایجاد برنامه ها به توسعه دهندگان ارائه می دهد. این حالت، گزارش های آزمایشی تولید می کند، پشتیبانی اشکال زدایی را ارائه و کارایی سیستم را افزایش می دهد.

علاوه بر این، ال ای دی هوشمند اندروید 11 در شبیه ساز خود پشتیبانی از Play Store را نیز ارائه می دهد. این ویژگی به توسعه دهندگان کمک می کند تا ویژگی ها، اشتراک ها و عملکرد کلی برنامه خود را بدون نیاز به کار مستقیم بر روی تلویزیون آزمایش کنند.

حالت تأخیر کم خودکار در اندروید 11

نمایشگرهایی که پس پردازش گرافیکی انجام می دهند، در زمینه بهبود کیفیت بصری عملکرد خوبی دارند. با این حال، امکان افزایش تاخیر در این تلوزیون ها بالاست.

تلویزیون ال ای دی هوشمند اندروید 11

حالت تأخیر کم خودکار به دستگاه ها اجازه می دهد تا به منظور کاهش تأخیر، ویژگی های پس پردازش را غیرفعال کند. این ویژگی بیشتر برای بازی ها، فیلم ها و برنامه های ویدئو کنفرانس، که در آن تاخیر کم منجر به تجربه کاربری بهتر می شود، مفید می باشد.

گوگل تصریح کرده است که این ویژگی منحصر به اندروید 11 تلویزیون های اندرویدی است و برای اندروید 11 و بالاتر در دسترس خواهد بود. این شرکت همچنین اظهار داشت که سازندگان دستگاه ها باید به صورت جداگانه از این عملکرد بر روی تلوزیون های خود استفاده کنند.

دستیار Google داخلی

تلوزیون های اندرویدی در حال حاضر مجهز به Google Assistant داخلی هستند. فقط باید “OK Google” را تکرار کرده یا دکمه میکروفون روی ریموت خود را فشار دهید تا محتوای مورد نظر خود را به راحتی و به سرعت پیدا کنید.

دستیار گوگل در کارهای دیگر مانند کنترل دستگاه های هوشمند خانه، انجام جستجوهای دیگر و غیره به شما کمک می کند. همه این ویژگی ها بدون ترک صفحه ای که در حال تماشای آن هستید، در دسترس می باشد.

تلویزیون های ال ای دی هوشمند برند دوو

تلویزیون های ال ای دی هوشمند برند دوو

شرکت دوو یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ کره‌ای است و سابقه بسیار طولانی در تولید قطعات الکتریکی و لوازم خانگی مانند تلویزیون و یخچال و فریزر دوو دارد. این شرکت در شهر سئول تاسیس شده است و تا سال 1997، دومین شرکت بزرگ کشور کره محسوب می‌شد. در سال‌های اخیر این شرکت فعالیت گسترده‌ای را در زمینه تولید انواع لوازم خانگی آغاز کرده است که نتیجه آن، تنوع کالایی بسیار بزرگی است که باعث افزایش قدرت خرید مردم و همینطور بالا رفتن قدرت انتخاب آن‌ها شده است. یکی از این لوازم الکترونیکی، تلویزیون است که وجود آن در هر خانه لازم و ضروری به شمار می‌رود. 

یکی از شاهکار های برند دوو ال ای دی هوشمند با اندروید 11 هست که برای کار با سایر دستگاه های هوشمند در خانه شما طراحی شده اند. که در ادامه به بررسی 2 مدل متفاوت میپردازیم.

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 50 اینچ مدل DSL-50MS3200U

تلویزیون ال ای دی هوشمند اندروید 11 دوو 50 اینچ مدل DSL-50MS3200U از سری تلویزیون های هوشمند شرکت دوو می باشد. تلویزیون هوشمند دوو با ترکیب رنگ ، کنتراست و وضوح 4K ، انواع سرگرمی ها و جذابیت ها را برای کاربران خود فراهم می کند. شرکت دوو با پشتوانه پردازنده قدرتمند HDR برای کاهش نویز و تقویت هرچه بیشتر تصاویر و جزییات الگوریتم های پیشرفته ای استفاده می کند.

این تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو با وجود پردازنده قدرتمند تصویری ، طیف گسترده و دقیق تری از رنگ ها را بازتولید می کند. صحنه هایی با نورهای برجسته ، تاریکی های عمیق و رنگ های پرجنب و جوش را در ذهن خود ثبت کنید. سیستم صوتی تلویزیون دوو بسیار با کیفیت می باشد.

با سیستم HDR و همچنین Dolby Vision solution می توانید یک تجربه سینمایی را در منزل تجربه کنید. صدا با کیفیت Dolby Atoms در اطراف شما جریان می یابد. خود را با صدا احاطه کرده و درست در صحنه حرکت کنید. وجود این فناوری باعث می شود صدا از بالا و از طرفین به گوش شما برسد و بنابراین صداها با رئالیسم بیشتری در حال حرکت هستند و تجربه بی نظیری از گوش دادن را تجربه می کنید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 55 اینچ مدل DSL-55MS3100U

با تلویزیون ال ای دی هوشمند اندروید 11 دوو 55 اینچ مدل DSL-55MS3100U می توانید لذت تماشا کردن فیلم و سریال با کیفیت تصویر Ultra HD 4K را تجربه کنید. MEMC یا تخمین حرکت، جبران حرکت، یک تکنیک پردازش ویدیویی است که در تلویزیون‌های مدرن برای افزایش نرمی و وضوح حرکت در صحنه‌های سریع استفاده می‌شود.

برای تلویزیون ال ای دی دوو 2 عدد بلندگو در نظر گرفته شده که در مجموع توانی برابر 20 وات دارند. از تلویزیون دوو می توان برای تماشا کردن فیلم و سریال، اخبار، برنامه های مستند استفاده کرد. ارتباط بدون سیم Miroring از قابلیت های کاربردی و خوب این تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو می باشد. این تکنولوژی این امکان را به کاربر می دهد تا هر محتوایی که در گوشی همراه دارید را در ابعاد بزرگ تلویزیون به نمایش بگذارید و از تماشا و انجام کار های مورد علاقتان با تلویزیون کارها را دلنشین کنید.

تلویزیون های ال ای دی هوشمند دوو

چکیده

اندروید 11 با ارائه پشتیبانی از حالت تاخیر کم خودکار، رمزگشایی رسانه با تأخیر کم، همراه با چارچوب جدید تیونر با پشتیبانی از رسانه CAS به روز شده و برنامه های افزودنی HAL برای HDMI CEC ، سازگاری خوبی با تلوزیون های اندرویدی دارد. همچنین اندروید 11 با پشتیبانی گسترده از گیم پد، حالت بوت خاموش برای به روز رسانی سیستم و اعلان های عدم فعالیت، امکان کنترل بیشتر بر عملکردهای تلویزیون را فراهم می کند.

ال ای دی هوشمند با اندروید 11 یکی از شاهکار های برند دوو نیز هست که برای کار با سایر دستگاه های هوشمند در خانه شما طراحی شده اند. که قابلیت های بسیار گسترده ای را در دسترس شما قرار میدهند.

برچسب ها: تلویزیون دوو
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *