بررسی بهترین چای ساز میگل+ 5 مدل برجسته

بررسی بهترین چای ساز میگل+ 5 مدل برجسته

لیلا عبدالهی ۰۵ مهر ۱۴۰۳ 3 هفته پیش

انتخاب بهترین چای ساز میگل مناسب با نیازها و سلیقه شما، می تواند به شما در دم کردن یک چای خوش رنگ و خوش عطر کمک کند. برند میگل با ارائه تنوع بالایی از چای سازها، انتخاب را برای شما دشوار کرده است.

چای ساز میگل یک وسیله ی کاربردی برای تهیه سریع نوشیدنی چای می باشد که در خانه یا محیط کاری مورد استفاده قرار می گیرد. چای یک نوشیدنی پر استفاده در بین ایرانی ها بوده و در پذیرایی از مهمانان یا هنگامی که دچار خستگی هستید مورد استفاده قرار می گیرد. چای یکی از نوشیدنی های آرامش بخش برای رفع خستگی نیز است.

اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن این نوشیدنی آرام بخش و خوشمزه را تهیه و استفاده نمایید باید به فکر خرید چای ساز میگل باشید.

در ادامه به بررسی بیشتر چای ساز میگل میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

مزایا و معایب چای ساز میگل

چای ساز میگل دارای مزایا و معایبی است که می خواهیم به آن بپردازیم تا شما قبل از خرید بدانید که این برند محبوب چه مزیت و معایبی دارد.

مزایا و معایب چای ساز میگل

مزایا چای ساز میگل

  • طراحی زیبا با کیفیت بالا
  • سیستم ایمنی مناسب
  • نمایشگر وضعیت در دقیقه
  • تنظیمات کاربردی متنوع
  • گارانتی و نمایندگی معتبر

معایب چای ساز میگل

طبق بررسی و نظرات خریداران در برخی از مدل ها معایبی نیز به چشم میخورد البته این معایب بزرگ نبوده و نمی تواند باعث مشکلاتی برای استفاده شود این معایب شامل لغزندگی قوری روی کتری، بد کار کردن دکمه تنظیمات و رسوب گیری در برخی از مدل ها دیده شده است.

نکات مهم در انتخاب بهترین چای ساز میگل

انتخاب بهترین چای ساز مناسب با نیازها و سلیقه شما، می تواند به شما در دم کردن یک چای خوش رنگ و خوش عطر کمک کند. برند میگل با ارائه تنوع بالایی از چای سازها، انتخاب را برای شما دشوار کرده است. در ادامه به بررسی برخی از معیارهای مهم برای خرید بهترین چای ساز میگل می پردازیم:

نکات مهم در انتخاب بهترین چای ساز میگل

1. نوع چای ساز:

  • چای سازهای سنتی: این نوع چای سازها از دو قسمت کتری و قوری تشکیل شده اند. کتری آب را جوش می آورد و سپس آب جوش به قوری منتقل می شود تا چای دم بکشد.
  • چای سازهای برقی: این نوع چای سازها به صورت اتوماتیک آب را جوش می آورند و چای را دم می کنند.

2. ظرفیت:

ظرفیت چای ساز را با توجه به تعداد افراد خانواده و میزان مصرف چای خود انتخاب کنید. بهترین چای سازهای میگل در ظرفیت های مختلف از ۰.۷ لیتر تا ۲ لیتر به بازار عرضه می شوند.

3. جنس بدنه:

جنس بدنه چای ساز می تواند از پلاستیک، شیشه، استیل یا پیرکس باشد. هر کدام از این جنس ها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

4. توان مصرفی:

توان مصرفی چای ساز نشان دهنده قدرت و سرعت آن در جوش آوردن آب است. بهترین چای سازهای میگل با توان مصرفی بین ۱۰۰۰ تا ۲۲۰۰ وات به بازار عرضه می شوند.

5. قابلیت ها و امکانات:

برخی از بهترین چای سازهای میگل دارای قابلیت ها و امکاناتی مانند سیستم گرم نگه دار، فیلتر ضد رسوب، سیستم قطع خودکار، تنظیم دمای آب و صفحه نمایش لمسی هستند.

6. موارد دیگر

  • به گارانتی و خدمات پس از فروش محصول توجه کنید.
  • نظرات کاربران را در مورد مدل های مختلف چای ساز مطالعه کنید.
  • از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

برجسته ترین مدل های چای ساز میگل

برجسته ترین مدل های چای ساز میگل

چای ساز میگل مدل GTS301B-CHAINESE

چای ساز میگل مدل GTS301B-CHAINESE از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. این چای ساز دارای ظاهری شیک و کاربردی می باشد و بصورت سماوری طراحی شده است. بدنه ای این محصول ترکیبی از پلاستیک و استیل بوده که زیبایی آن را دوچندان کرده است. از ویژگی های بارز چای ساز میگل می توان به سینی چکه گیر برای نظافت بیشتر و همچنین صفحه گرم نگهدارنده از جنس استیل ضدزنگ اشاره کرد. به کمک چای ساز میگل مدل GTS301B-CHAINESE شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از یک چای خوش عطر و طعم بهره مند شوید.

ظرفیت کتری در این مدل از چای ساز 3 لیتر بوده و ظرفیت قوری نیز 1 لیتر می باشد. جنس قوری نیز از شیشه مرغوب SCHOTT آلمان و مقاوم بوده و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. از مشخصه های مهم این محصول می توان به وجود صفحه گرم نگهدارنده کتری ، سینی چکه گیر ، فیلتر تفاله گیری چای و قابلیت خاموش شدن خودکار اشاره کرد. این مدل از محصولات باکیفیت ساخت کشور چین می باشد و دارای قطعات بسیار مرغوب بوده و دارای استانداردهای بین المللی و بسیار باکیفیت می باشد.

ویژگی های شاخص

  • توان مصرفی 1500 وات
  • سیستم خاموشی خودکار
  • دارای قابلیت صفحه گرم‌کننده
  • قابلیت خاموش شدن خودکار – کتری شیشه ای مقاوم در برابر حرارت

چای ساز میگل مدل GTS-070W

چای ساز میگل مدل GTS 070W از محصولات پرطرفدار و باکیفیت شرکت MIGEL می باشد. این محصول دارای توان 1800 وات است. زمانی که توان مصرفی دستگاه زیاد باشد، باعث می شود تا چای در مدت زمان کم تری آماده شود. این چای ساز میگل سرهمی شامل یک کتری با ظرفیت 2.5 لیتر و یک قوری با ظرفیت 1 لیتر می باشد. 

این چای ساز دارای قابلیت 360 درجه می باشد که باعث می شود تا کتری به راحتی و از هر جهت روی پایه قرار گیرد. این چای ساز میگل دارای تفاله گیر استیل ضد زنگ Stainless Steel با ظرفیت 0.7 لیتر می باشد. همچنین این محصول دارای نشانگر میزان آب کتری می باشد که شما را از مقدار آب موجود در آن مطلع می سازد.

ویژگی های شاخص

  • حجم کتری : 2.5 لیتری
  • حجم قوری : 1 لیتری
  • جنس بدنه کتری : شیشه
  • توان مصرفی : 1800 وات

چای ساز میگل مدل GTS-290 نقره ای

چای ساز میگل مدل GTS-290 در رنگ های متنوعی می باشد اما رنگ نقره ای آن به همه چیز می آید. چایساز وسیله ای برای تهیه چای، دمنوش، آب جوش می باشد و چون چای در فرهنگ ما جزو نوشیدنی های اصیل ایرانی محسوب می شود نیاز است. همچنین چایساز سریع ترین روش برای تهیه چای می باشد. چای ساز ها انواع مختلفی دارند و به صورت سرهمی، سماوری و یا کنارهی طراحی می شوند که هر کدام زیبایی و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند، طراحی و تولید می شوند.

جنس کتری چای ساز میگل مدل GTS-290 نقره ای از استیل ضد زنگ و شیشه و جنس قوری شیشه مقاوم به حرارت می باشد. ترموستات ایمنی از ویژگی های مهمی است که هنگام خرید چایساز باید به آن توجه داشت که عمر دستگاه زیاد شود چرا که این سیستم باعث می شود هنگامی که آب درون دستگاه نیست، جریان برق قطع شود و از خراب شدن چای ساز جلوگیری می کند.

ویژگی های شاخص

  • ظرفیت کتری: 2 لیتر
  • ظرفیت قوری: 0.8 لیتر
  • نوع چای ساز: سرهمی
  • سیستم قطع کن خودکار: دارد
  • توان مصرفی: 1850-2200 وات

چای ساز میگل مدل GTS302B-CHAINESE

چای ساز میگل مدل GTS302B-CHAINESE از سری محصولات Migel می باشد. این محصول باکیفیت دارای کیفیت ساخت عالی بوده و همچنین دارای استانداردهای بین المللی در ساخت محصول می باشد.  کیفیت ممتاز شیشه سماور ساخت SCHOTT آلمان و از قدرتمندترین شیشه های بکار رفته در ساخت لوازم مختلف از جمله لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

این شیشه به ضربه و حرارت مقاوم بوده و عمر طولانی مدتی نسبت به مدل های مشابه دارد. سیستم سوئیچ از حالت جوش به حالت گرم نگهدارنده با وجودئ سنسور الکترونیکی دما انجام می شودو همینطور توسط سیستم کنترل الکترونیکی هوشمند سیستم گرم نگهدارنده آن فعال می شود.برای نظم بیشتر در استفاده از این مدل از چای ساز سماوری، محفظه ای برای قرار دادن سیم برق دستگاه در زیر ان تعبیه شده است.وجود ترموستات ایمنی قطع جریان برق در حالت محفظه خشک از نکات مهم و ایمن بودن دستگاه می باشد.

ویژگی های شاخص

  • توان 1500 وات
  • شیشهSCHOTT آلمان
  • سیستم خاموشی خودکار
  • سیستم کنترل الکترونیکی هوشمند
چای ساز میگل

چای ساز میگل مدل GTS070P-CHAINESE

چای ساز میگل مدل GTS070P-CHAINESE محصولی با طراحی زیبا می باشد. این مدل از چای ساز به صورت ایستاده می باشد و قوری روی کتری قرار می گیرد. توان مصرفی دستگاه 1800 وات بوده و قدرت بالایی در آماده سازی آب جوش و چای برای شما دارد.

سیستم سوییچ از حالت جوش به گرم نگهدارنده از قابلیت های مهم این چای ساز به شمار می رود و کاربری آن را بسیار راحت و آسان کرده است. وجود المنت دوم جهت فعال شدن سیستم گرم نگهدارنده در این چای ساز برای مدت طولانی شما ارا از آب گرم بهره مند می سازد.

ویژگی های شاخص

  • توان کتری: 2.5 لیتر
  • توان قوری: 0.7 لیتر
  • نوع چای ساز: سرهمی
  • توان مصرفی: 1800 وات

چکیده

چای یک نوشیدنی بسیار خوش طعم و آرامش بخش است که از قدیم تا به امروز در ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از خاصیت های چای رفع خستگی بعد از انجام کارهای روزمره است به همین دلیل این نوشیدنی در ایران از محبوبیت بالا برخودار است. برای تهیه این نوشیدنی خوش طعم شما باید به دنبال تهیه یک چای ساز میگل باشید تا به آسان این نوشیدنی را تهیه و نوش جان نمایید.

همانطور که در این مطلب بررسی کردید این چای ساز ها تنوع زیادی دارند و هر کدام از ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند همچنین این چای ساز ها از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

برچسب ها: چای ساز میگل
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *