بررسی یخچال فریزر پایین برند دوو+ 3 مدل از پرطرفدار ترین ها

بررسی یخچال فریزر پایین برند دوو+ 3 مدل از پرطرفدار ترین ها

لیلا عبدالهی ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ 1 ماه پیش

همانطور که میدانید یخچال فریزر پایین برند دوو از کیفیت بسیار خوب و مطمئنی برخوردار هستند. شرکت دوو به عنوان یکی از پیشروترین تولیدگنندگان لوازم برقی و خانگی در دنیا به حساب می‌آید و سابقه‌ای 30 ساله دارد.

این شرکت در این مدت محصولاتی همچون یخچال، ماشین لباسشویی، مایکروویو، جارو برقی و لوازم دیگری را به بازار عرضه کرده است. دوو هم اکنون محصولات خود را به حدود 150 کشور مختلف در سراسر جهان عرضه می‌کند.

شرکت دوو پس از شرکت سامسونگ و ال جی بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در کره جنوبی می باشد. در سال 1399 میلادی در پی بحران مالی آسیا شرکت دوو ورشکست شد. شرکت توسعه سرمایه گذاری انتخاب سرویس ایران این شرکت را به مبلغ 518 میلیون دلار خرید.

ولی به دلیل مشکلات مالی تحریم ها ، شرکت توسعه سرمایه گذاری انتخاب قبول نمود در ازاء دریافت 70 میلیون دلار قرارداد خرید را لغو نماید. نهایتا این شرکت در سال 2013 میلادی به شرکت کره ای دانگبو به مبلغ 270 میلیون دلار واگذار گردید.

در ادامه به بررسی بیشتر یخچال فریزر پایین برند دوو میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

کیفیت یخچال فریزر پایین برند دوو

کیفیت یخچال فریزر پایین برند دوو

دوو یک برند کره‌ای و لوازم خانگی این شرکت ساخت کشور کره جنوبی است. یخچال دوو هم اکنون در «گروه انتخاب» در اصفهان تحت لیسانس دوو الکترونیک کره تولید می‌شود. یخچال فریزر های دوو قبلا از کره وارد می شد. فعلا هم یخچال های دوو که از طریق مناطق مرزی مانند بانه و گناره وارد میشوند کره ای می باشند.

کره جنوبی به عنوان یکی از پیشروترین کشورهای تولیدکننده منسوجات و لوازم الکترونیک در دنیا به شمار می‌رود. کمپانی دوو پس از سامسونگ و الجی، بزرگترین تولیدکننده لوازم خانه در کره جنوبی است.

از آنجایی که برندهای سامسونگ و الجی در حال حاضر در ایران به طور رسمی فعالیت ندارند، دوو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای خرید یخچال باشد؛ چرا که :

  • کیفیت یخچال دوو در سطح رضایت بخشی قرار دارد
  • از لحاظ تنوع محصولات ، طراحی و شیک بودن از امتیاز خوبی برخوردار است
  • قطعات یدکی یخچال بکو موجود می باشد
  • خدمات پس از فروش آن توسط یک شرکت معتبر ایرانی (انتخاب سرویس) انجام می گردد
  • در مقایسه با یخچال ال جی و سامسونگ از قیمت مناسبتری برخوردار است

یخچال فریزر های دوو بطور کلی به سه دسته زیر تقسیم بندی میگردند که اشاره ای به کیفیت و قابلیت ها و مزایا و معایب هر کدام می نماییم.

  • یخچال ساید بای ساید دوو
  • یخچال فریزر بالا پایین دوو
  • یخچال فریزر دو قلوی دوو

پر طرفدارترین یخچال فریزر پایین برند دوو

همانطور که بیان شد یخچالهای برند دوو انواع مختلفی دارد. در ادامه به بررسی بهترین و پرطرفدار ترین یخچال فریزر پایین برند دوو میپردازیم. اگر شماهم قصد خرید یخچال فریزر پایین دوو را دارید این مطلب برای شماست.

پر طرفدارترین یخچال فریزر پایین برند دوو

یخچال فریزر پایین برند دوو سری اولتیمو 28 فوت مدل BMI-30SS

امروزه اکثر محصولات بصورت هوشمند طراحی و تولید می شوند و یخچال فریزر پایین دوو سری اولتیمو 28 فوت مدل BMI-30SS نیز از سری محصولات هوشمند می باشد که این امکان را به شما می دهد تا از راه دور و هر کجا که باشید از طریق تلفن همراه کنترل یخچال را در دست گرفته و امکان تنظیم دما و حالت عملکرد یخچال فریزر از طریق اینترنت را بدست بگیریم. از دیگر مشخصات موجود در این محصول می توان به هشدار باز بودن درب، بدنه مقاوم در برابر اثر انگشت، سامانه سرمایش سریع در فریزر، تبدیل فریزر به یخچال، سامانه سرمایش سریع در یخچال، سیستم کنترل هوشمند، سامانه مدیریت مصرف انرژی می باشد.

این یخچال فریزر پایین برند دوو دارای فیلتر تصفیه آب و Ice maker و quick ice می باشد که یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری دارد و با فیلتر قدرتمند تصفیه آب در اختیار ما قرار می دهد. مدل BMI-30SS دارای آبسرد کن دستی با با پدال قفل شونده است که به صورت مخزنی تعبیه شده است. فاکتور هزینه از موارد مهم هنگام خرید کالا است و با مراجعه به لینک قیمت یخچال دوو می توانید تمامی یخچال فریزر های دوو را با هم مقایسه کنید. 

ویژگی های شاخص

  • نوع آبسردکن: مخزنی
  • نوع یخساز: اتوماتیک
  • بر چسب مصرف انرژی: +A
  • سنسور حرکتی هوشمند: دارد
یخچال فریزر پایین برند دوو

یخچال فریزر پایین دوو سری اولتیمو 28 فوت مدل BMI-30GW

یخچال فریزر پایین دوو 28 فوت سری اولتیمو مدل BMI-30GW دارای مصرف انرژی پایینی می باشد که دارای رتبه انرژی +A می باشد. دو محفظه جداگانه برای میوه ها و سبزیجات تعبیه شده است که بدین وسیله هروقت بخواهید، میوه و سبزیجات سالم خواهید داشت. قسمت فریزر این یخچال فریزر پایین برند دوو دارای 4 کشو مقاوم می باشد که طراحی زیبایی دارد و فضای مناسبی برای اقلام غذایی منجمد می باشد. این یخچال فریزر دارای گنجایش 24 فوت می باشد و اندازه متوسط مناسبی دارد.

این یخچال مجهز به قابلیت سامانه ی سرمایش سریع یخچال (Super Ref) و سامانه ی انجماد سریع فریزر (Freezing Fast) است. این یخچال فریزر پایین برند دووسری اولتیمو 28 فوت مدل BMI-30GW خصوصیات و ویژگی های مفیدی دارد که باعث محبوبیت آن شده است.

یخچال فریزر پایین برند دوو 28 فوت مدل BMI-30GW از طراحی زیبا و جمع و جور و کاربردی بهره می برد. سامانه ی سرمایش سریع یخچال (Super Ref) باعث می شود تا با تنظیم یخچال روی حالت سرمایش سریع، مواد غذایی را به سرعت و در کم ترین زمان خنک نمایید که باعث می شود تا مواد غذایی تازه تر و سالم تر بماند.

ویژگی های شاخص

  • نوع آبسردکن: مخزنی
  • نوع یخساز: اتوماتیک
  • نوع کمپرسور: پر بازده Digital Inverter
  • بر چسب مصرف انرژی: +A

یخچال فریزر پایین دوو سری اولتیمو 28 فوت مدل BMI-20GW

یخچال فریزر پایین دوو سری اولتیمو 28 فوت مدل BMI-20GW امکان تنظیم دما و حالت عملکرد دستگاه از طریق گوشی را دارید. این محصول در رنگبندی های مختلف طراحی و تولید کرده است که سری اولتیمو 28 فوت مدل BMI-20GW در سه رنگ سفید براق و طرح استیل و سفید چرمی تولید شده است.

فیلتر جذاب اتیلن در این یخچال فریزر قرار گرفته تا جاذب‌ اتیلن ترکیبی از گرانول‌ ها است که می‌تواند به طور طبیعی با تغییرات بسیار کم سطح اتیلن و سایر مواد فرار ، فضایی اصلاح شده ایجاد کند که برای طولانی شدن حفظ میوه‌ ها و سبزیجات طراحی شده و به طور قابل توجهی ماندگاری آنها را افزایش می‌ دهد.

یخچال فریزر پایین دوو سری اولتیمو 28 فوت مدل BMI-20GW از تکنولوژی های بروز دنیا بهره می برند و سامانه گردش هوای سه بعدی از ویژگی های این محصول می باشد. حالا به لطف سامانه گردش هوای چندگانه یخچال دوو می‌توانید بازار میوه و تره‌ بار را به خانه بیاورید. multiple airflow system از چندین دریچه تشکیل شده‌است. هر کدام از این دریچه‌ ها در زیر یکی از قفسه‌ های یخچال قرار گرفته‌ اند و هوای خنک را به طور یکسان وارد طبقات مختلف می‌ کنند.

ویژگی های شاخص

  • نوع آبسردکن: مخزنی
  • نوع یخساز: اتوماتیک
  • بر چسب مصرف انرژی: +A
  • سنسور حرکتی هوشمند: دارد
بررسی یخچال فریزر پایین برند دوو

چکیده

دوو یکی از بهترین برندهای موجود در بازار در حوزه لوازم خانگی، به‌ویژه یخچال و فریزر است. کیفیت یخچال فریزر پایین برند دوو هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ فنی و قابلیت‌های تعبیه شده در آن در سطح بالایی قرار دارد که منجر به رضایت اکثریت مشتریان شده است؛ با این وجود، انتخاب بهترین گزینه از بین مدل‌های این برند به نیازها و انتظارات شما بستگی دارد.

در این مطلب به بررسی بهترین و پرطرفدار ترین یخچال فریزر پایین برند دوو پرداختیم. شما با بررسی ویژگی ها و مشخصات گفته شده میتوانید بهترین و مناسب ترین یخچال فریزر پایین برند دوو را خریداری کنید. منتظر نظرات و تجربیاتتان در کامنت ها هستیم.

برچسب ها: دوو یخچال و فریزر
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *