بررسی بهترین مدل یخچال فریزر اسنوا در سال 1403

بررسی بهترین مدل یخچال فریزر اسنوا در سال 1403

لیلا عبدالهی ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ 2 ماه پیش

یکی از بهترین یخچال فریزرهای خانگی، یخچال فریزر اسنوا میباشد که در مل های مختلف ساید بای ساید، فریزر بالا، فریزر پایین، فریزر دوقلو و فریزر تک تولید و روانه بازار میشود.

این روزها لوازم خانگی اسنوا جزو برندهای شناخته شده است و خیلی از افراد ترجیح می‌دهند که برای خرید لوازم آشپزخانه به سراغ اسنوا بروند. از طرفی هم یخچال باکیفیت در خانه می‌تواند جزو مهم‌ترین ضروریات به حساب بیاید و به خاطر همین در این مقاله تصمیم گرفتیم که راجع‌به یخچال فریزر اسنوا صحبت کنیم و بهترین یخچال اسنوا را در مدل‌های مختلف را به شما معرفی کنیم.

در ادامه به بررسی بیشتر یخچال فریزر اسنوا و بهترین مدل های آن میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

ویژگی‌ها و مشخصات کلی یخچال‌ فریزر اسنوا

بهترین یخچال فریزر اسنوا از ویژگی های متمایز کننده زیادی برخوردار است که باعث شده طرفدارای زیادی داشته باشد و کاربران با رضایت کامل خریداری کنند. از جمله این ویژگیهای میتوان ب موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی‌ها و مشخصات کلی یخچال‌ فریزر اسنوا

لامپ های ال.ای.دی

اکثرِ یخچال فریزر اسنوا لامپ ال.ای.دی دارد. از لامپ‌های با کیفیتی داخل این مدل‌ها استفاده شده که بیشترین حجم روشنایی را داخل یخچال دارد. با توجه به اینکه کم‌ترین میزان انرژی هم در آن‌ها مصرف می‌شود. از طرفی هم این لامپ‌ها به ظاهر زیبای این محصولات کمک می‌کنند.

صدای پایین کمپرسور

یکی از مزایا و ویژگی‌های مهمی که در موردیخچال فریزر اسنوا وجود دارد و یک ویژگی منحصربه‌فرد در برند اسنوا به حساب می‌آید، همین پایین بودن صدای کمپرسور است که باعث می‌شود شما کمترین سروصدا را در آشپزخانه‌تان تجربه کنید.

زیبایی ظاهری

اگر به دنبال خریدِ بهترینیخچال فریزر اسنوا هستید، بدانید که گزینه خوبی را انتخاب کرده.اید زیرا از لحاظ ظاهری می‌تواند از برندهای ایرانیِ دیگر بهتر باشد. رنگ‌هایی که معمولاً روی یخچال فریزر اسنوا میبینید، جذاب‌تر از دیگر یخچال فریزرها است.

سیستم برفک‌زدایی

در مورد یخچال‌های اسنوا باید بگوییم که داخل آن سیستم برفک‌زدایی دیجیتال وجود دارد و این یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد به حساب می‌آید. زمانی که برفک داخل این یخچال تجمع پیدا می‌کند، عمر آن را کاهش می‌دهد و انرژی یخچال را می‌گیرد اما این سیستم برفک‌زدا باعث شده که هزینه‌های جانبی کم شود و طول عمر دستگاه هم افزایش پیدا کند، در نتیجه شما مجبور نیستید که به صورت دستی این برفک‌ها را از بین ببرید.

حالت تعطیلات در یخچال‌های جدید اسنوا

یکی از امکانات خیلی جالب که در یخچال فریزر اسنوا طراحی شده، حالت تعطیلات است. وقتی که شما لوازم خانگی یا همان یخچال اسنوا را خریداری می‌کنید و قصد مسافرت دارید، می‌توانید این حالت را فعال کنید که هم در مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود و هم اینکه آسیبی به مواد غذایی وارد نخواهد شد.

قابلیت انجماد سریع

اگر شما بهترین یخچال اسنوا را پیدا کرده و خریداری کنید، متوجه می‌شوید که داخل آن قابلیت انجماد سریع وجود دارد که باعث می‌شود مواد غذایی سریع منجمد شوند.

سیستم فیلتر یخچال

یک ویژگی بسیار مهم‌، سیستم فیلتر یخچال در مورد لوازم خانگی اسنوا است. باید بگوییم که سیستم فیلتر یخچال می‌تواند بزرگ‌ترین مزیت یخچال فریزر اسنوا به حساب بیاید، زیرا از ایجاد بو و آلودگی‌های نامطبوع جلوگیری می‌کند. این سیستم داخل این یخچال‌ها تعبیه شده و باعث می‌شود که شما دیگر نگران تغییر مزه، بو و بافت خوراکی‌ها نباشید و خیلی راحت بتوانید از طعم اصلی مواد غذایی لذت ببرید. انگار نه انگار که مدت زمان زیادی داخل یخچال مانده‌اند.

سیستم آلارم خودکار

اگر یخچال فریزر اسنوا را خریداری کنید، متوجه سیستم آلارم خودکار داخل آن می‌شوید. زمانی که به هر دلیلی مثل سطح شیب‌دار، درب یخچال به خوبی بسته نشود و از داخل یخچال هوای خنک بیرون بیاید و خنکی داخل آن برطرف شود، در نتیجه سیستم آلارم خودکار کار خودش را انجام می‌دهد و و این موضوع را به شما اطلاع می‌دهد تا سریعاً درب یخچال بسته شود و مشکلی برای داخل آن اتفاق نیفتد.

مزایا و معایب یخچال فریزر اسنوا

یخچال فریزر اسنوا همانند دیگر محصولات دارای نقاط قوت وضعفی هست که در ادامه به بررسی این نقاط میپردازیم.

مزایا و معایب یخچال فریزر اسنوا

مزایای یخچال فریزر اسنوا

اسنوا دارای یخچال‌های با کیفیت و عملکرد خوبی می باشد و در ادامه قرار است که مزایای عمده یخچال‌های اسنوا را برای شما بگوییم:

  • عملکرد برتر: یخچال فریزر اسنوا با عملکرد برتری در مصرف انرژی، خنک کنندگی و حفظ تازگی مواد غذایی برخوردارند. از فناوری‌های مدرنی مانند فناوری Inverter یا Dual Cooling System برای بهینه‌سازی کارکرد یخچال و افزایش کارایی استفاده می‌کنند.
  • طراحی زیبا و عملکرد خلاقانه: یخچال‌های اسنوا با طراحی مدرن و زیبا، به تزئین آشپزخانه شما کمک می‌کنند. همچنین، برخی از مدل‌های اسنوا دارای ویژگی‌های خلاقانه مانند قابلیت تغییر حالت بین یخچال و فریزر و یا قابلیت کنترل و مدیریت از راه دور هستند.
  • فضای داخلی بزرگ و سازمان‌یافته: یخچال فریزر اسنوا معمولاً دارای فضای داخلی بزرگ و بخش‌بندی شده‌ای هستند که به شما امکان می‌دهد مواد غذایی را به‌طور منظم و سازمان‌یافته در آن قرار دهید. قفسه‌های قابل تنظیم، سبدها، درب‌های بزرگ و محفظه‌های خنک کننده اضافی برای ذخیره سازی مواد غذایی راحت و آسان را فراهم می‌کنند.
  • قابلیت‌های هوشمند: برخی از مدل‌های یخچال فریزر اسنوا دارای قابلیت‌های هوشمند هستند. این قابلیت‌ها شامل صفحه نمایش لمسی، قابلیت کنترل و مدیریت از راه دور از طریق یک اپلیکیشن موبایل، و همچنین قابلیت اتصال به اینترنت و دسترسی به خدمات آنلاین است.
  • قیمت مناسب: یخچال فریزر اسنوا به طور کلی قیمتی رقابتی دارند و از نظر ارزش و کیفیت، به‌صرفه هستند. این به شما امکان می‌دهد تجهیزات خانگی با کیفیت را با هزینه مناسب تهیه کنید.

معایب یخچال فریزر اسنوا

اگر بخواهیم معایب یخچال فریزر اسنوا را نام ببریم، باید به یک مورد اساسی اشاره کنیم که آن هم مشکل یخساز است. شاید خیلی از شما بخواهید علت کار نکردن یخساز یخچال اسنوا را بدانید. علت می‌تواند نرسیدن آب به یخساز باشد که به خاطر گرفتگی محل عبور آب اتفاق می‌افتد. در چنین حالتی خیلی افراد توصیه می‌کنند که یخچال از برق کشیده شود و از دیوار فاصله بگیرد و شیر پایین یخچال مورد بررسی قرار بگیرد اما شما باید سعی کنید که از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. شاید عوامل دیگر مثل یخ زدن لوله کوچک انتقال آب، خراب شدن شیر برق و گرفتگی فیلتر عامل ایجاد این مشکل شده باشد.

بهترین مدل یخچال فریزر اسنوا در سال 1403

بهترین مدل یخچال فریزر اسنوا در سال 1403

یخچال فریزر دوقلو اسنوا سری هایپر 38 فوت مدل SN6-SN5-1019SS

يخچال فریزر دوقلو اسنوا سری هايپر 38 فوت مدل SN6-SN5-1019SS از سری محصولات جدید شرکت بزرگ و معتبر شرکت اسنوا می باشد.  این مدل از یخچال دوقلو اسنوا یکی از کاملا ترین محصولات اسنوا می باشد که دارای طراحی زیبا و جادار با کیفیت بالا می باشد. يخچال فریزر دوقلو اسنوا سری هايپر دارای صفحه نمایش برای کنترل راحت تر دستگاه بوده است، این صفحه نمایش دارای قفل صفحه نیز می باشد.

این یخچال فریزر اسنوا دارای نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض می باشد، این نوار باعث سلامت بیشتر مواد غذایی در یخچال فریزر بوده و مانع ورود باکتری ها و مواد مضر از محیط به درون یخچال می شود. يخچال فریزر دوقلو اسنوا سری هايپر 38 فوت دارای قابلیت های مهم دیگری همچون وجود سامانه خودکار بسته شدن درها ، صفحه نمایش لمسی LCD، وجود دستگیره از نوع مخفی، میزان صدا 43 دسی بل، سیستم حالت کاهش مصرف انرژی هوشمند، فن آوری کاهش مصرف انرژی، سامانه مدیریت سرمایش Smart cooling و همچنین وجود حسگر هوشمند تشخیص دمای بیرونی با وجود 6 حسگر قدرتمند اشاره کرد.

ویژگی های شاخص

  • نوع کمپرسور: پربازده HE
  • بر چسب مصرف انرژی: +A
  • نوع یخساز: مکانیکی پرتابل
  • نوع آبسردکن: خودکار تک پدال

یخچال فریزر پایین اسنوا 26 فوت مدل SN4-2226SS

يخچال فريزر پايين اسنوا 26 فوت مدل SN4-2226SS این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید محصولات مختلفی از مواد غذایی را درون آن نگهداری کنید. سنسور حرکتی هوشمند Sensor Motion Intelligent در یخچال فریزر پایین اسنوا قرار گرفته که در زمان تاریکی با نزدیک شـدن بـه یخچـال اسنوا ، صفحه نمایشـگر و چراغ آبسـردکن روشـن شـده و فضـای اطـراف را نورانـی کند.

یکی از مزایای برجسته یخچال فریزر پایین اسنوا مدل SN4-2226SS، مصرف انرژی پایین آن است. این دستگاه با دارا بودن برچسب انرژی A++، در دسته محصولات کم‌ مصرف قرار می‌ گیرد. بهره‌گیری از کمپرسور اینورتر دیجیتال، علاوه بر کاهش مصرف انرژی، عملکرد بهینه و صدای کمتری را به همراه دارد. این ویژگی‌ ها، این یخچال فریزر را به انتخابی اقتصادی و دوست‌ دار محیط زیست تبدیل می‌ کند.

ویژگی های شاخص

  • نوع آبسردکن: مخزنی
  • نوع یخساز: دستی
  • نوع کمپرسور: اینورتر دیجیتال
  • دارای سامانه خودکار بسته شدن درب‌ ها

یخچال فریزر پایین 26 فوت اسنوا مدل S4-0262SS

يخچال فريزر پايين 26 فوت اسنوا مدل S4-0262SS محصولی متفاوت و زیبا از شرکت اسنوا می باشد که به آخرین فناورهای روز مجهز است. این یخچال فریزر اسنوا به سیستم سرمایشی ضد برفک مجهز است سیستم سرمایشی با استفاده از فن های قدرتمند سرما را به تمام قسمت های دستگاه منتقل می کند. آب سرد کن مخزنی و سامانه یخساز قابل حمل از دیگر قابلیت های یخچال فریزر پایین 26 فوت اسنوا می باشد.

در زمان مسافرت رفتن و یا خروج از منزل به مدت طولانی می توانید با استفاده از سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر، عملکرد یخچال فریزر را به گونه ای تنظیم نمائید که مصرف انرژی دستگاه کاهش یابد. سیستم یخساز مکانیکی با محفظه بزرگ ذخیره سازی یخ از دیگر قابلیت های دستگاه به حساب می آید که با پر کردن محفظه، یخ آماده ی استفاده می شود.

ویژگی های شاخص

  • نمایشگر: LED
  • مصرف انرژی: +A
  • گنجایش: 26 فوت
  • نوع آبسردکن: مخزن دستی

ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی 27 فوت مدل SN8-2028GW

ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی 27 فوت مدل SN8-2028GW از محصولات با کیفیت ساخت عالی می باشد. همانطور که از نامش پیداست این ساید بای ساید جزو سری هارمونی یخچال فریزر اسنوا می باشد. یخساز یخچال ساید اسنوا سری هارمونی 27 فوت مدل SN8-2028GW به صورت بسیار باریک طراحی شده است و مجهز به کمپرسور Inverter Digital می باشد.

لازم بذکر است این کمپرسور Inverter Digital از کم مصرف ترین و قدرتمند ترین کمپرسور های موجود در بازار می باشد که کار با آن به صورتی است که بر اساس تغییر دما و کاهش یا افزایش آن سرعت دوران خود را تغییر می‌ دهد و به محض رسیدن دما در حد مطلوب سرعت کمپرسور را در سرعت حداقل حفظ می‌ نماید. همچنین این یخچال فریزر اسنوا مجهز به سیستم بدون برفک می باشد که از ایجاد برفک و یخ زدگی در یخچال جلوگیری می کند. این ساید بای ساید از فناوری بهینه سازی ساختار مواد نیز بهره می برد.

ویژگی های شاخص

  • نوع یخساز: اتوماتیک
  • نوع آبسردکن: اتوماتیک
  • نوع موتور: دیجیتال اینورتر
  • بر چسب مصرف انرژی: +A
بهترین یخچال فریزر اسنوا

ساید بای ساید اسنوا سری هایپر 32 فوت مدل SN8-2032GW

سايد بای سايد اسنوا سری هایپر 32 فوت مدل SN8-2032GW از سری محصولات جدید شرکت اسنوا می باشد. این ساید بای ساید طراحی بسیار زیبایی دارد و دارای فن آوری های روز دنیا نیز می باشد. استاندارد ساخت عالی و کیفیت بالای قطعات آن را به محصولی مرغوب با قابلیت صادرات تبدیل کرده است. از سیستم های موجود در این  یخچال فریزر اسنوا می توان به حالت ذخیره انرژی هوشمند، فناوری کاهش مصرف انرژی، سیستم سامانه کنترل هوشمند، حسگر هوشمند تشخیص دمای بیرونی، حسگر هوشمند تشخیص دمای داخلی که 6 عدد می باشد.

وجود سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر، سیستم کاهش صدا در شب، سیستم سرمایش دوگانه، سیستم گردش هوای سه بعدی، سیستم بدون برفک، هشدار باز بودن درب، وجود یخساز خودکار تک پدال، سیستم قفل یخساز، وجود آبسردکن خودکار تک پدال، فیلتر تصفیه آب، اتصال به آب شهری، وجود روشنایی یخچال LED، سیستم سرمایش هوشمند، سیستم حفظ سرمایش VIP، سیستم سرمایش فلزی، وجود فیلتر سه لایه باکتریال و همچنین محفظه خنک کننده ویژه Chiller Zone و سامانه حفظ تازگی میوه و سبزیجات، قابلیت هوم بار بصورت دیسکی سامانه آرام بازشو اشاره کرد.

ویژگی های شاخص

  • آبسردکن: خودکار
  • نوع یخساز: اتوماتیک
  • بر چسب مصرف انرژی: +A
  • نوع کمپرسور: اینورتر دیجیتال

یخچال فریزر پایین اسنوا سری 24 فوت مدل SN4-2024TI

یخچال فریزر پایین 24 فوت اسنوا مدل SN4-2024TI سیستم آلارم در هنگام باز ماندن درب یخچال می باشد، این سیستم باعث کاهش مصرف انرژی شده و همچنین کاربری دستگاه و طول عمر آن را افزایش می دهد. یخچال فریزر اسنوا سری 24 فوت مدل SN4-2024TI از سری محصولات جدید شرکت اسنوا می باشد. این یخچال فریزر دارای گنجایش 24 فوت می باشد. طراحی زیبای محصول نشان دهنده از کیفیت بالا و مرغوبیت آن می باشد.

یخچال فریزر پایین اسنوا 24 فوت مدل SN4-2024TI دارای مصرف انرژی پایینی می باشد که دارای رتبه انرژی +A می باشد. این سطح از مصرف انرژی در محصولاتی نمود پیدا می کند که از مواد اولیه مرغوب و همچنین از استانداردهای ملی و بین المللی در تولید بهره می برد. قسمت فریزر یخچال اسنوا دارای 4 کشو مقاوم می باشد که طراحی زیبایی دارد و فضای مناسبی برای اقلام غذایی منجمد می باشد.

ویژگی های شاخص

  • نوع آبسردکن: مخزنی
  • نوع یخساز: مکانیکی
  • نوع کمپرسور: پر بازده HE
  • بر چسب مصرف انرژی: +A

یخچال فریزر پایین اسنوا 26 فوت مدل SN4-2026SS

يخچال فريزر پايين اسنوا 26 فوت مدل SN4-2026SS دارای طراحی شیک و خاصی می باشد به‌­ طوری که چهره خاصی را به منزل شما می­‌بخشد. یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید یخچال فریزر اسنوا باید توجه کنید، میزان مصرف انرژی آن می باشد. يخچال فريزر پايين اسنوا 26 فوت مدل SN4-2026SS در رده مصرف انرژی A+ قرار دارد که جزو یخچال فریزر های کم مصرف محسوب می شود.

پهنای این یخچال فریزر اسنوا، 82 سانتی متر است. این محصول دارای کمپرسور قدرتمند نسل جدید Hight Efficiency می باشد. این محصول مجهز به سیستم ضد برفک است. همان­طور که می‌ ­دانید، برفک باعث کاهش راندمان یخچال و افزایش مصرف انرژی می شود. یکی دیگر از ویژگی های این مدل یخچال فریزر اسنوا ، سیستم گردش هوای سه بعدی می باشد. سیستم گردش هوای سه بعدی باعث می شود تا هوای یخچال دائم در حال جا به جایی باشد.

ویژگی های شاخص

  • نوع یخساز: مکانیکی
  • نوع آبسردکن: مخزنی
  • نوع کمپرسور: پربازده HE
  • بر چسب مصرف انرژی: +A

ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی 32 فوت مدل SN8-2034GW

سايد بای سايد اسنوا سری هارمونی 32 فوت مدل SN8-2034GW از با کیفیت ترین محصولات اسنوا می باشد. از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی اسنوا می باشد که شهرت خوبی در این عرصه دارد. این شرکت با ارائه کردن محصولاتی امروزی و مدرن توانسته رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب کند و خود را به عنوان برندی معتبر معرفی نماید.

از جدیدترین ساید بای ساید های این شرکت، ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2034GW می باشد. این محصول دارای طراحی امروزی و عملکردی قدرتمند می باشد که توانسته توجه بسیاری از خریداران را جلب کند.  سايد بای سايد اسنوا سری هارمونی 32 فوت مدل SN8-2034GW  دارای رده انرژی (energy ratings) +A می باشد.

ویژگی های شاخص

  • نوع یخساز: خودکار
  • نوع کمپرسور: اینورتر دیجیتال
  • بر چسب رده مصرف انرژی: +A
  • آبسردکن: قابلیت اتصال به شیر آب
یخچال فریزر اسنوا

یخچال فریزر دوقلو اسنوا سری هایپر 38 فوت مدل SN6-SN5-1319GW

یخچال فریزر دوقلو اسنوا سری هایپر 38 فوت مدل SN6-SN5-1319GW دارای 588 لیتر است. این یخچال فریزر اسنوا دوقلو 38 فوت دارای آبسردکن اتومات متصل به آب شهر می باشد. این یخچال فریزر دوقلو اسنوا سری هایپر 38 فوت مدل sn6-sn5-1319 از کمپرسور نسل جدید High Efficiency برخوردار است. از ویژگی های این کمپرسور می توان به صدای بسیار کم و مصرف انرژی پایین آن اشاره کرد. این فناوری مانند یک ترموستات عمل می کند و دمای یخچال را دائما بررسی می کند تا دمای محیط یخچال با گذاشتن غذاها و نوشیدنی های گرم دچار تغییر نشود.

جادار بودن و در عین حال عملکرد عالی و مناسب از ویژگی های این یخچال فریزر دوقلو اسنوا سری هایپر 38 فوت مدل SN6-SN5-1319GW می باشد. رده مصرف انرژی این یخچال فریزر دوقلو اسنوا به میزان +A می باشد که جزو محصولات کم مصرف می باشد. ابعاد هر کشو به گونه‌ای است که به راحتی می‌ توانید مواد غذایی منجمد را در داخل آن جای دهید. همچنین فریزر این محصول دارای دو طبقه داخل فریزر بوده که برای منجمد کردن مواد ضروری مورد نیاز روزانه است.

ویژگی های شاخص

  • نوع کمپرسور: پربازده HE
  • بر چسب مصرف انرژی: +A
  • نوع یخساز: مکانیکی پرتابل
  • نوع آبسردکن: خودکار تک پدال

ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی 27 فوت مدل SN8-2028SS

ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی 27 فوت مدل SN8-2028SS دارای کیفیت ساخت عالی می باشد. این ساید بای ساید از فناوری بهینه سازی ساختار مواد بهره می برد. این فناوری کاربردی دستگاه را بهتر و عملکرد آن را بالاتر می برد همچنین باعث بیشتر شدن طول عمر دستگاه نیز می شود. این یخچال فریزر اسنوا سری هارمونی 27 فوت مدل SN8-2028SS دارای یخساز بسیار باریک بوده و مجهز به کمپرسور Inverter Digital می باشد.

کمپرسور Inverter Digital بر اساس تغییر دما و کاهش یا افزایش آن سرعت دوران خود را تغییر می‌ دهد و به محض رسیدن دما در حد مطلوب سرعت کمپرسور را در سرعت حداقل حفظ می‌ نماید. از مزایای کمپرسور اینورتر می توان به عملکرد بهینه و کاهش مصرف انرژی، بالا بردن طول عمر دستگاه و کاهش صدا اشاره کرد. این ساید بای ساید اسنوا دارای فیلتر جاذب اتیلن می باشد. این محصول مجهز به سامانه سرمایش هوشمند می باشد.

ویژگی های شاخص

  • نوع یخساز: اتوماتیک
  • نوع آبسردکن: اتوماتیک
  • نوع موتور: دیجیتال اینورتر
  • بر چسب مصرف انرژی: +A

یخچال فریزر دوقلو اسنوا سری کویین 36 فوت مدل SN6-SN5-1018TI

یخچال و فریزر دوقلوی اسنوا مدل SN6-SN5-1018TI از سری کویین این شرکت می باشد که شامل یک دستگاه یخچال 18 فوتی و یک دستگاه فریزر 18 فوتی است که در کنار هم یک محصول 36 فوتی با ظاهری زیبا و شیک را برای مشتریان خود طراحی کرده است. از نکات بسیار مهم در این یخچال فریزر دوقلو اسنوا، مصرف پایین انرژی می باشد. يخچال فريزر دوقلو اسنوا سری کويين دارای مصرف انرژی  +A است که سبب هزینه ی کمتر، همراه با کیفیت بالایی می باشد.

این محصول دارای پنل LCD می باشد که تنظیمات دلخواهتان را می توانید به وسیله ی آن انجام دهید. از ویژگی این یخچال فریزر دوقلو 36 فوت اسنوا می توان به سامانه سنسور های هوشمند تنظیم دما اشاره کرد که سبب پخش یکنواخت سرما می شود. از ویژگی دیگر اینیخچال فریزر اسنوا دوقلو سامانه گردش هوای چندگانه است که هوای یخچال ساکن نمی‌ ماند و این امر باعث جلوگیری از پوسیدگی و خراب شدن مواد غذایی شما می شود.

ویژگی های شاخص

  • بدون برفک
  • ظرفیت: 36 فوت
  • مصرف انرژی: +A
  • نوع موتور: کمپرسور HE

ساید بای ساید اسنوا سری هایپر 35 فوت مدل SN8-2035GW

ساید بای ساید اسنوا سری هایپر 35 فوت مدل SN8-2035GW یکی از جدید ترین یخچال های شرکت اسنوا می باشد. این محصول از سری هایپر بوده که روند پیشرفت خوبی داشته و توانسته از تکنولوژی های برتر و به روز در آن استفاده کند. یخچال ساید اسنوا سری هایپر 35 فوت مدل SN8-2035GW دارای کمپرسور از نوع Inverter Digital می باشد. از مهمترین کاربرد های این کمپرسور می توان به قدرت بالا و عملکرد عالی و همچنین کاهش چشمگیر مصرف انرژی اشاره کرد.

از فناوری های بکار رفته در یخچال ساید بای ساید 35 فوت اسنوا سری هایپر مدل SN8-2035GW می توان به تکنولوژی Metal Cooling، سیستم سرمایش هوشمند Smart Cooling، سیستم حفظ سرمایش vip یا همان Platinium Zone Bar، وجود حسگرهای هوشمند تشخیص دمای داخلی، سیستم کاهش صدا در شب، فن آوری گردش هوای سه بعدی Multi Air Flow اشاره کرد. در سیستم گردش هوای سه بعدی Multiple Air Flow دریچه های متعددی برای جریان یافتن هوا داخل یخچال تعبیه شده است که کمک می‌کند تمامی طبقات یخچال به سرعت و بصورت یکپارچه خنک می شود. سیستم چندگانه گردش هوا باعث می‌شود تا رطوبت و دما در طول روز در تمام سطوح یخچال باقی بماند.

ویژگی های شاخص

  • دارای رده انرژی +A
  • آبسردکن اتوماتیک
  • دارای یخساز اتوماتیک
  • کمپرسور اینورتر دیجیتال

یخچال فریزر 24 فوت اسنوا مدل SN4-0250SW

از جدیدترین یخچال فریزرهای این شرکت یخچال فریزر پایین اسنوا مدل SN4-0250SW می باشد. این محصول که دارای عملکردی عالی و قدرتمند می باشد نمونه ای از یخچال فریزر پایین اسنوا مدل S4-0250SW می باشد که با اعمال تغییراتی جزئی روانه ی بازار شده است.

این مدل از جمله یخچال فریزر اسنوا کم مصرف بازار می باشد که با دارا بودن رده ی مصرفی انرژی +A تا حد زیادی از هدر رفت هزینه  های خانواده جلوگیری می کند. یخچال فریزر 24 فوت اسنوا دارای ظرفیتی معادل 367 لیتر می باشد که آن را به گزینه مناسبی برای استفاده در خانواده های با جمعیت متوسط رو به بالا کرده است. از جمله قابلیت های به کار رفته در یخچال فریزر پایین 24 فوت اسنوا می توان به سیستم سرمایش سریع اشاره کرد که قادر است در مدت زمانی کوتاه یخچال را به دمای مورد نظر برساند.

ویژگی های شاخص

  • رده انرژی +A
  • کنترل پنل لمسی LED
  • کمپرسور نسل جدید HE
  • سامانه سرمایش هوشمند

یخچال فریزر بالا اسنوا سری نیو مورانو 27 فوت مدل SN3-2027SW

یخچال فریزر بالا اسنوا سری نیو مورانو 27 فوت مدل SN3-2027SW از سری محصولات جدید شرکت اسنوا در حوزه لوازم خانگی برودتی می باشد، این یخچال از نوع فریزر بالا بوده و از طراحی بسیار زیبا و جمع و جوری بهره می برد. رده مصرف انرژی در یخچال فریزر بالا اسنوا 27 فوت مدل SN3-2027SW دارای رتبه A+ می باشد. این رده نشان دهنده پایین بودن مصرف انرژی دستگاه است.

وجود 2 محفظه جداگانه مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات که کمک می کند تا کاربر به طور منظم انواع مواد غذایی را در یخچال جا گذاری کند تا تداخل مواد غذایی باعث پایین آمدن کیفیت و تداخل مواد با هم و در نتیجه مانع پایین آمدن کیفیت مواد غذایی می شود. گنجایش این یخچال فریزر اسنوا 27 فوت مدل SN3-2027SW در حدود 27 فوت می باشد و برای یک خانواده متوسط مناسب است. کمپرسور موجود در این یخچال فریزر از نوع نسل جدید High Efficiency می باشد، این کمپرسور دارای قدرت سرما سازی بالا بوده و از گاز های بدون ضرر برای زمین و محیط زیست تغذیه می شود.

ویژگی های شاخص

  • نوع آبسردکن: مخزنی
  • نوع یخساز: مکانیکی
  • بر چسب مصرف انرژی: +A
  • نوع کمپرسور: نسل جدید پربازده

ساید بای ساید اسنوا سری گالری 32 فوت مدل SN8-3320GW

ساید بای ساید اسنوا سری گالری 32 فوت مدل SN8-3320GW یکی از با کیفیت ترین محصولات اسنوا سری Gallery توسط متخصصان شرکت اسنوا ساخته شده است.این سری از یخچال و فریزر دارای قابلیت های فراوانی است. سامانه بار خانگی دسترسی بسیار سریع به مواد غذایی پر مصرف را فراهم کرده و باعث کاهش مصرف انرژی می شود.

از دیگر مزایاییخچال فریزر اسنوا ؛.می توان به  ، کمپرسور Inverter Digital و محفظه مخصوص نگهداری گوشت ، سیستم سرمایش هوشمند و همچنین بهینه سازی ساختار مواد، اشاره کرد. این مدل نسبت به مدل 3350 دارای ابعاد کوچکتری می باشد.درب این مدل از ساید بای ساید اسنوا در حالت اول (Platinume Zone) به دلیل وزن بسیار کم به آسانی باز میشود و برای همه اعضای خانواده حتی فرزندان کوچکتان دسترسی سریع و راحتی به مواد غذایی پر مصرف روزانه به وجود می آورد و بدون نیاز به بازکردن درب اصلی و ورود به بخش داخلی یخچال، مانع هدر رفتن انرژی و کاهش تازگی مواد غذایی میگردد.

ویژگی های شاخص

  • ظرفیت 32 فوت
  • مصرف انرژی +A
  • دارای یخساز اتوماتیک
  • کمپرسور Inverter Digital
  • سیستم سرمایش هوشمند
بهترین مدل یخچال فریزر اسنوا

یخچال فریزر بالا اسنوا 27 فوت مدل S3-0275SW

شرکت اسنوا با سالها تجربه کاری در زمینه تولید لوازم خانگی با کیفیت اقدام به تولید یخچال فریزر بالا اسنوا 27 فوت مدل S3-0275TI کرده است. این یخچال فریزر اسنوا دارای گنجایش 27 فوت (571 لیتر) می باشد که حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای داده و تازه و خنک نگهداری میکند. برچسب انرژی این یخچال +A است که نشان از مصرف انرژی پایین آن می باشد که هزینه های اضافی را برای شما حذف می کند.

همچنین مجهز شدن این یخچال به سیستم سرمایش هوشمند یکی دیگر از مزیت های آن است که باعث می شود سرمای یکنواخت همه‌ی نقاط یخچال را به یک اندازه سرد کند و مواد غذایی در هر نقطه ای از یخچال که قرار داشته باشند تازه باقی می مانند. یخچال فریزر اسنوا از کمپرسور نسل جدید پر بازده بهره میبرد که کم مصرف تر از موتور های معمولی می باشد و دارای بازدهی بالایی می باشد.

ویژگی های شاخص

  • مصرف انرژی +A
  • گنجایش : 27 فوت
  • کمپرسور نسل جدید پربازده
  • صفحه نمايش LED لمسی
  • سیستم سرمایش هوشمند
  • روشنایی ال ای دی
  • سیستم بدون برفک

چکیده

در این مطلب به بررسی انواع مدل ها و ویژگی های یخچال فریزر اسنوا پرداختیم. شما با مطالعه تمام ویژگی ها نقاط قوت و ضعف هر مدل میتوانید بهترین و متناسب ترین یخچال فریزر اسنوا را با نیازهای خود خریداری کنید. همانطور که مطالعه کریدن این یخچال ها از ویژگی های متمایز کننده زیادی برخوردارند. همچنین اگر دنبال یخچال با کیفیت با قیمت مناسب هستین یخچال فریزر اسنوا میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *