بررسی ماشین ظرفشویی اسنوا، بهترین مدل 1403

بررسی ماشین ظرفشویی اسنوا، بهترین مدل 1403

لیلا عبدالهی ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ 1 ماه پیش

کیفیت ساخت ماشین ظرفشویی اسنوا بسیار بالا بوده و همین مسئله نیز باعث می‌شود تا در مقایسه با محصولات مشابه عملکرد بهتری را به شما ارائه دهند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این محصولات صدای پایینی در زمان کارکردن دارند و همین مسئله نیز باعث می‌شود تا در زمان کارکردن با آنها اذیت نشوید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال بهترین لوازم خانگی برای آشپزخانه خود هستید باید بدانید که برند اسنوا یکی از بهترین برندهایی است که در حال حاضر در این زمینه فعالیت می‌کند و محصولاتی بسیار باکیفیت و مرغوب را در اختیار شما قرار می‌دهد. استفاده از محصولات ارائه شده توسط این برند می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

در ادامه به بررسی بیشتر ماشین ظرفشویی اسنوا میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

ویژگی های بهترین ماشین ظرفشویی اسنوا

برای اینکه بهترین مدل ماشین ظرفشویی تولید شده توسط برند اسنوا را انتخاب کنید شما باید معیارهای مهمی را مدنظر قرار دهید که در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این معیارها صحبت کنیم.

ویژگی های بهترین ماشین ظرفشویی اسنوا

کیفیت

کیفیت ساخت این ماشین‌های ظرفشویی بسیار بالا بوده و همین مسئله نیز باعث می‌شود تا در مقایسه با محصولات مشابه عملکرد بهتری را به شما ارائه دهند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این محصولات صدای پایینی در زمان کارکردن دارند و همین مسئله نیز باعث می‌شود تا در زمان کارکردن با آنها اذیت نشوید.

برنامه های شستشو

یک ویژگی بسیار مهم دیگر این محصولات، این است که آنها قادر هستند تا با استفاده از برنامه‌های مختلف عملیات شستشو را برای شما انجام دهند که این ویژگی دست شما را برای شستشوی ظروفتان باز می‌گذارد.

قیمت

این ماشین‌های ظرفشویی در کنار کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. با توجه ‌به این‌ که ماشین‌های ظرفشویی اسنوا تولید داخل هستند قیمت آنها در مقایسه با محصولات خارجی بسیار مناسب‌تر است و این در حالی‌ست که از نظر کیفیت می‌توانند کاملا با محصولات خارجی رقابت داشته باشند.

جنس بدنه

جنس بدنه این ماشین‌های ظرفشویی معمولا بسیار خوب است و به همین علت نیز آنها معمولا دارای طول عمر بالاتری در مقایسه با سایر محصولات هستند. تمامی این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر  باعث می‌شوند تا خرید و استفاده از آنها از نظر اقتصادی کاملا به‌صرفه باشد.

نکات مهم در انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی اسنوا

یکی از سوالات کلیدی و بسیار مهمی که ممکن است برای شما هم به وجود آمده باشد این است که چگونه باید بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا را برای خود پیدا کنیم؟ برای این کار شما باید به چند فاکتور بسیار مهم و کلیدی دقت داشته باشید که در ادامه به این کلید ها اشاره میکنیم.

نکات مهم در انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی اسنوا

نیازسنجی

در اولین قدم شما باید نیازسنجی کرده و بررسی کنید که کدام ‌یک از انواع مختلف این محصولات می‌توانند نیازهای شما را برآورده کنند. برای نیازسنجی بهتر به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از افراد خبره و متخصص کمک بگیرید. شما باید مشخص کنید که ظرفیت دلخواهتان برای ماشین ظرف‌شویی چه تعداد ظرف است و دوست دارید شکل ظاهری آن به چه شکل باشد؟

بودجه

پس از اینکه این موارد را نیز بررسی کردید زمان آن است که بودجه مدنظرتان را مشخص کنید. هر شخصی برای خرید ماشین ظرفشویی دارای محدودیت‌های مالی و بودجه مشخصی است. با مشخص‌کردن این بودجه شما هم می‌توانید محصولی را پیدا کنید که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

عوامل موثر بر قیمت ظرفشویی اسنوا

عوامل مختلفی روی این قیمت اثرگذار هستند که از جمله آنها می‌توان به مشخصات فنی محصولی که شما خریداری کرده‌اید اشاره کرد. هرچه قابلیت‌های فنی این محصولات بیشتر باشد به همان نسبت شما باید هزینه بیشتری را برای خرید این ماشین‌های ظرفشویی بپردازید. پیشنهاد ما به شما این است که حتما تلاش کنید تا ماشین‌های ظرفشویی با مشخصات فنی قوی‌تر را برای خرید انتخاب کنید؛ چرا که این محصولات معمولا می‌توانند عملکرد بهتری را در مقایسه با سایر محصولات مشابه در اختیار شما قرار دهند.

عامل بسیار مهم دیگری که می‌تواند روی قیمت بهترین مدل ماشین ظرفشویی اثرگذار باشد، مسئله ظرفیت ماشین ظرفشویی است؛ هرچه ماشین‌های ظرفشویی دارای ظرفیت بالاتری باشند و بتوانند ظروف بیشتری را به‌صورت هم‌زمان شستشو دهند، شما باید به همان نسبت هزینه بیشتری را نیز برای خرید آنها پرداخت کنید. سایر ویژگی‌های جانبی نیز از دیگر عوامل مهمی هستند که می‌توانند روی این قیمت اثرگذار باشند.

بهترین ماشین ظرفشویی اسنوا

بعد مطالعه ویژگی ها و نکات مهم در انتخاب ماشین ظرفشویی اسنوا مینوانید به بررسی مدل های متفاوت ظرفشویی اسنوا بپردازید و بهترین محصول را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.

بهترین ماشین ظرفشویی اسنوا

ماشین ظرفشویی اسنوا 13 نفره مدل SDW-F353212 و مدل SDW-F353210

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F353212 و ماشین ظرفشویی اسنوا 13 نفره مدل SDW-F353210 برای 13 نفر مناسب است و 152 پارچه داخل آن ظرفیت دارد. صفحه کنترل لمسی این ماشین ظرفشویی نشان دهنده مدرن بودن این محصول می باشد. میزان صدای 48 دسی بل، صدای تولید شده از ماشین ظرفشویی می باشد. متوسط آبی که در هر بار روشن کردن ظرفشویی مصرف می کند، 10 لیتر بوده و سنسور تشخیص نشتی آب از سوخته شدن موتور و خرابی دستگاه جلوگیری می کند.

از امکانات ویژه بکار رفته در ماشین ظرفشویی اسنوا می توان به سیستم عیب یاب هوشمند، برنامه‌ی شستشو با قرص چند منظوره، سنسور تشخیص نشتی آب، شروع شستشو با تاخیر، قابلیت شستشوی میوه و سبزیجات، تنظیم سختی آب، قابلیت شستشوی ظروف بزرگ، قابلیت اضافه کردن ظروف، سیستم هوشمند کنترل نشتی آب اشاره کرد که جلوتر هر کدام را برایتان توضیح خواهم داد. از نظر ایمنی، این ماشین ظرفشویی اسنوا با ویژگی‌ هایی مانند سیستم قفل کودک و سیستم ضد نشت آب، اطمینان خاطر کاربران را فراهم می‌ کند.

ویژگی های شاخص

  • تعداد برنامه: 5 عدد
  • نوع صفحه کنترل: لمسی
  • تعداد سبد شستشو: 3 عدد
  • بر چسب مصرف انرژی: ++A

ماشین ظرفشویی اسنوا 14 نفره مدل SDW-246W

ماشين ظرفشويی اسنوا 14 نفره مدل SDW-246W آب کمی در زمان شستشو مصرف می کند. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به سیستم کنترل هوشمند نشتی آب و برنامه شستشوی سبزیجات و میوه ها و سبد بالایی با قابلیت تنظیم ارتفاع ، شستشوی با تاخیر از 1 تا 24 ساعت و دارای جا پودری کشویی نیز می باشد.

در این مدل ماشین ظرفشویی اسنوا جت پمپ اینورتر دایرکت درایو تعبیه شده که در کنار سایر قطعات ظرفشویی، به عملکرد بهتر این دستگاه کمک می کند. این قطعه قابلیت کنترل آب را دارد و وظیفه ی چرخش آب و شستشوی ظروف را بر عهده دارد و همچنین باعث تنظیم فشار آب و چرخش آب در کاهش مصرف انرژی می شود.

ماشين ظرفشويی اسنوا 14 نفره مدل SDW-246W از جمله ماشین های ظرفشویی با کیفیت تولید شده توسط برند جی پلاس می باشد. ماشين ظرفشويی اسنوا 14 نفره مدل SDW-246W از ظرفیت 14 نفر برخوردار است و از مصرف انرژی ++A بهره می برد. این مدل ظرفشویی اسنوا دارای 6 برنامه اصلی شستشو بهمراه 4 برنامه اضافی تشکیل شده یعنی تعداد برنامه های انتخابی اضافه شستشو آن 4 عدد است. از دیگر مشخصه ی ماشین ظرفشویی اسنوا می توان به برنامه خشک کن اشاره کرد که با استفاده از این سیستم بعد از شستشوی ظروف آن ها را خشک می کنند پنل محصول به صورت لمسی طراحی شده که از نوع LED است.

ویژگی های شاخص

  • تعداد برنامه: 6 برنامه اصلی + 4 برنامه اضافی
  • ظرفیت: 14 نفر
  • دارای صفحه نمایش LED
  • سیستم عیب یاب هوشمند

ماشین ظرفشویی اسنوا 12 نفره مدل SWD-226W

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W از جدیدترین مدل ظرفشویی های با کیفیت تولید شده توسط شرکت اسنوا می باشد. بهبود کیفیت و عملکرد دستگاه و طراحی بهبود یافته از مشخصات این محصول به حساب می آید. ماشین ظرفشویی اسنوا توسط متخصصان شرکت اسنوا ساخته شده و تکمیل شده ی مدل قدیمی SWD-148 می باشد. ظرفشویی 266 اسنوا از ظرفیت بالا برخوردار بوده و مناسب برای 12 نفره می باشد که وسیله ای ایده آل برای خانواده های پر جمعیت به حساب می آید و شما را از استفاده چند باره از دستگاه بی نیاز می کند.

برنامه شستشـوی سـریع ماشین ظرفشویی اسنوا این امکان را فراهم میسـازد تا ظروفی را که بصورت روزانـه مـورد اسـتفاده قـرار میگیرنـد و کثیفـی چندانـی ندارنـد، در زمـان کوتـاه یک ساعته شستشـو دهیـد. ایـن برنامـه، شستشـو در ماشین ظرفشویی، را بـا نهایـت صرفـه جویـی در مصـرف آب و انـرژی انجـام خواهـد داد. با وجود این صرفه جویی شستشوی قدرتمند این مدل از ظرفشویی و صدای کم محصول گزینه مناسبی برای انتخاب شما مصرف کنندگان عزیز باشد.   

این ماشین ظرفشویی اسنوا دارای صدای کم می باشد، به طوری که میزان صدای آن تقریبا به 49 دسی بل می رسد. همچنین مصرف آب این مدل از ظرفشویی حدود 11 لیتر می باشد که نسبت به نمونه های مشابه مصرف کمتری دارد. سیستم ها و برنامه های شستشوی کاربردی زیادی در این مدل از ظرفشویی وجود دارد ، مانند سیستم عیب یاب هوشمند (intelligent troubleshooting) که مشکلات بوجود آمده در دستگاه را بصورت هوشمند اعلام می کند.

ویژگی های شاخص

  • ظرفیت : 12 نفره
  • مصرف انرژی : ++A
  • برنامه شستشو : 6 برنامه
  • سیستم شستشوی سریع: دارد
ماشین ظرفشویی اسنوا

چکیده

شما کاربران عزیز با توجه به مطالب گفته شده میوانید بهترین ماشین ظرفشویی اسنوا را تهیه کنید و با توجه به کیفیت این محصول میتوانید مدت های طولانی از آن استفاده کنید. البته این محصولات نیز همانند دیگر محصولات دارای نقاط قوت و ضعفی هستند. لازم به ذکر است که مزایا و ویژگی‌های ماشین ظرفشویی اسنوا بسته به مدل و نوع ماشین ظرفشویی ممکن است متفاوت باشد که در بالا به بررسی دقیق آنها پرداختیم.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *