بخاری

مناسب ترین بخاری برای خانه شما کدام است؟

لیلا عبدالهی ۰۲ آبان ۱۴۰۲ 12 ماه پیش

امروزه بخاری هایی با مدل، رنگ و کارکرد متفاوتی روانه بازار شده است. اما آیا همه آن ها برای استفاده ما مناسب است؟ البته که انتخاب های ما با توجه به نیازهایمان شکل میگیرند.

در فوصول سرد محصولات گرمایشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نمیتوانیم از آن چشم پوشی کنیم. اما تنوع مدل و قیمت این محصولات انتخاب را سخت میکند. سوالی که پیش می آید این است که بخاری برقی یا بخاری گازی؟

بخاری برقی یا گازی؟

این دو گونه متفاوت از بخاریها دارای مدل های متنوعی نیز می باشد. برای انتخاب مناسب متراژ خانه خیلی مهم میباشد.

اگر خانه بزرگی دارید نمیتوانید از بخاریهای کوچک استفاده کنید چراکه بخاری باید توانایی گرم کردن تمام فضا را داشته باشد. این اصل در هر دو گونه صدق میکند.

اگر خانه نسبتا کوچکی دارید یا برای اتاق خواب خود میخرید بخاریهای بزرگ هم فضای بیشتری میگیرد هم انرژی غیر ضروری مصرف میکند.

بخاری گازی

در انتخاب بخاریهای گازی باید نکاتی را زیر نظر داشته باشیم. یکی از این نکان اندازه آن میباشد. بخاریهای بزرگ برای فضاهای بزرگتر پیشنهاد میشود. بعضی وقت ها برای فضاهای بزرگ دو بخاری هم در نظر گرفته میشود. تا تعادل گرما برقرار شود.

دومین نکته مهم جنس بدنه بخاری میباشد که برای بدنه بخاری فلز آهن مناسب است. البته باید توجه داشته باشد که بیش از حد نازک یا زخیم بودن بدنه پیشنهاد نمیشود.

علاوه بر این ویژگی ها قیمت محصول نیز خیلی مهم میباشد و باید قیمت بخاری های گازی بررسی و سپس انتخاب و خریداری شود.

بخاری برقی

این محصول گرمایشی به برق شهر وصل میشود و دارای کلید خاموش روشن هست. معمولا این مدل گرما را پخش نمیکند و توانایی گرم کردن فضاهای بزرگی را ندارد. البته جدیدا مدل های بهتری روانه باز شده است که نتیجه خوبی را به کاربران میدهد.

اما به طور کلی بخاریهای برقی بیشتر مناسب فضاهای کوچکتری میباشد و پاسخگوی تمامی نیازهایتان خواهد بود.

در انتخاب محصولات گرمایش برقی نکاتی از جمله اندازه کلی، اندازه کابل و برچسب انرژی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. قیمت این محصول نیز با توجه به کیفت و اندازه متغیر است و باید قیمت بخاری های برقی نیز بررسی شود.

محصول گرمایشی

چکیده

تنوع در مدل و قیمت این محصول باعش شده همه کاربران محصول مناسب با نیاز بودجه خود را به راحتی انتخاب کنند و با اسودگی خاطر از آن استفاده کنند.

بررسی و تحلیل مناسب همیشه انتخاب مناسبی را به ارمغان میاورد. برای بررسی محصولات بیشتر به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *