راهنمای انتخاب بهترین یخچال فریزر دوقلو برند دوو+ بررسی 5 مدل

راهنمای انتخاب بهترین یخچال فریزر دوقلو برند دوو+ بررسی 5 مدل

لیلا عبدالهی ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ 7 روز پیش

یخچال فریزر دوقلو برند دوو نسبت به کیفیت و قیمت، ارزش خرید بالایی دارند و می توان آنها را گزینه ای اقتصادی برشمرد. توجه داشته باشید برند، امکانات، کیفیت قطعات و بدنه، طراحی و نوع یخچال قیمت آن را تعیین می کند ضمن اینکه محصولات جدید هر شرکت در ابتدا با قیمت بالاتر عرضه می شوند که به مرور دچار افت خواهند شد. شما می توانید برای خرید یخچال دوقلو اصل کره به فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز سطح شهر مراجعه کنید. این راهی مطمئن برای خرید کالای اصلی می باشد.

دوو یک شرکت خوشه ای کره ای است که توسط فردی بنام کیم وو چونگ در شهر سئول تاسیس شد. این شرکت محصولات متنوعی از جمله: ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون و یخچال فریزر را تولید می کرده است. دوو علاوه بر لوازم خانگی برقی در زمینه ساخت کشتی، خودرو، قطعات خودرو و جنگ افزار فعالیت داشته است. جالب است بدانید این شرکت در سال 1985 کشتی ایران صدر را برای کشور ایران ساخته است.

در حال حاضر شرکت دوو منحل شده اما محصولات آن باکیفیت بالا و مطابق با تکنولوژی روز دنیا در ایران مونتاژ می شوند. یخچال دوو ساخت کشور ایران و در اصل یک برند کره ای می باشد.

در ادامه به بررسی بیشتر یخچال فریزر دوقلو برند دوو میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

کیفیت یخچال فریزر دوقلو برند دوو

یخچال فریزر دوقلو برند دوو بیشتر برای خانواده های پرجمعیت مناسب می باشد. در این بخش کیفیت قسمت های مختلف یخچال فریزر دوقلو برند دوو را بصورت مجزا مورد بررسی قرار می دهیم.

کیفیت یخچال فریزر دوقلو برند دوو

موتور:

یخچال فریزر دوقلو برند دووخود از کمپرسورهای بسیار باکیفیت، برند مطرح و با طول عمر بالا استفاده می کند. استفاده از کمپرسورهای اینورتر و سنسور تشخیص دما و استفاده از لامپ های ال ای دی فوق کم مصرف گرید انرژی یخچال دوقلو دوو را بسیار بهبود بخشیده است تا جایی که نمودار آنها بر روی A+ و A++ می باشد. ضمنا موتورهای جدید اینورتر صدای بسیار کمتری نسبت به مدل های معمولی دارند و آرامش را برای شما به ارمغان می آورند.

طراحی:

یخچال فریزر دوقلو برند دوو تنوع زیادی ندارند و طراحی آنها در حد متوسط ارزیابی می شود. برخی طراحی یخچال های دوقلو این شرکت را از نقاط ضعف آنها می دانند.

سیستم نوفراست:

یخچال ها از لحاظ مقاومت در برابر برفک به دو نوع دیفراست و نوفراست تقسیم می شوند. یخچال های جدید دوقلو دوو کاملا در برابر برفک مقاوم بوده و برفک نمی زنند و دیگر نیاز نیست هر چند وقت یکبار آن را بصورت دستی یخ زدایی کنید. اینکار ممکن است باعث سوراخ شدن و خالی شدن گاز یخچال شود که هزینه های زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد.

طول عمر:

یخچال فریزر دوقلو برند دوو با توجه به قیمت تعیین شده طول عمر خوبی دارند و جزو پرفروش ترین های بازار محسوب می شوند. همانطور که اشاره شد شاید پیدا کردن قطعات یخچال دوو در بازار فعلی کمی چالش برانگیز باشد.

معایب یخچال فریزر دوقلو برند دوو

برند دوو یکی از محبوب ترین برندهای لوازم خانگی برقی در ایران می باشد. اگر قصد خرید یک یخچال دوقلوی باکیفیت و خوش قیمت را دارید بدون شک یکی از گزینه های شما دوو خواهد بود. یخچال فریزر دوقلو برند دوو دارای ویژگی هایی از جمله: قفسه های شیشه ای نشکن و زیبا، کشوهای متعدد، فضای بزرگ و جادارا، مصرف انرژی کم، کشو با قابلیت تنظیم دما و رطوبت می باشند. اما در کنار این مزایا یکسری معایب از آنها گزارش شده که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • اندازه کشوها و طبقات محدود می باشد.
  • در مدل های قدیمی صداهای ناهنجار و بلند شنیده می شود.
  • به عقیده برخی از افراد طراحی یخچال های دوقلو دوو بسیار شبیه به هم بوده و تنوع کمی دارند.
  • در برخی مدل ها متاسفانه طول عمر قطعات پایین گزارش شده است.
  • امکانات آنها نسبت به یخچال های خارجی از جمله سامسونگ و ال جی کمتر می باشد.
  • ممکن است قطعات یخچال دوقلو دوو را براحتی برندهای ایرانی در بازار پیدا نکنید.
  • نبود سیستم سامانه گردش هوای چندگانه در برخی مدل ها باعث شده تا برودت بصورت یکواخت توزیع نشود.

بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو برند دوو

بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو برند دوو

یخچال فریزر دوقلو دوو سری تویین 40 فوت مدل DLRF-2032MW

یخچال فریزر دوقلو دوو سری تویین 40 فوت مدل DLRF-2032MW از محصولات تولید شده در سری هایپر بوده که در ادامه با مشخصات این سری بیشتر آشنا خواهید شد. این یخچال فریزر اسنوا با ظرفیت 673 لیتر یا همان 40 فوت از یخچال فریزر های بزرگ محسوب می شود و مناسب خانواده های پرجمعیت و خانه های بزرگ است. این مدل از یکی از کاملا ترین محصولات دوو می باشد که دارای طراحی زیبا و جادار با کیفیت بالا می باشد.

کمپرسور تعبیه شده در این یخچال فریزر دوقلو برند دوو از انواع کمپرسور های کم مصرف بوده که دارای رده مصرف انرژی +A می باشد.  این یخچال فریزر دوقلو دوو سری تویین 40 فوت مدل DLRF-2032MW دارای فیلتر تصفیه هوای نانو کربن دوگانه می باشد. این محصول دارای سیستم سرمایش هوشمند می باشد.

ابعاد هر کشو به گونه‌ای است که به راحتی می‌ توانید مواد غذایی منجمد را در داخل آن جای دهید. همچنین فریزر این محصول دارای دو طبقه داخل فریزر بوده که برای منجمد کردن مواد ضروری مورد نیاز روزانه است.

ویژگی های شاخص

  • نوع یخساز: اتوماتیک
  • نوع کمپرسور: پربازده
  • بر چسب مصرف انرژی: +A
  • نوع آبسردکن: قابلیت اتصال به شیر آب

یخچال فریزر دوقلو دوو سری تویین 40 فوت مدل DLRF-2036SS

یخچال فریزر دوقلو دوو سری تویین 40 فوت مدل DLRF-2036SS از انواع یخچال تک درب بوده که مجهز به فناوری چشم الکترونیک هوشمند می باشد. در معرفی یخچال هوشمند باید گفت که یخچال هوشمند به کمک سیستم‌های هوشمندسازی، ارتباط بی‌سیم و اینترنت، قابلیت‌های جدیدی را به آشپزخانه شما اضافه می‌کند و آن را به یک آشپزخانه هوشمند تبدیل می‌کند.

یخچال فریزر هوشمند قابلیت‌های متنوعی دارد که به کاربر امکان مدیریت بهتر مواد غذایی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، اطلاعات در مورد محتویات داخل یخچال را می‌ دهد. چشم الکترونیک هوشمند در یخچال، یک ویژگی هوشمند است که اجازه می‌ دهد تا درب یخچال به صورت خودکار باز و بسته شود. این ویژگی بر اساس تکنولوژی تشخیص حرکتی که با استفاده از سنسورها، تصاویری را از کاربر در مقابل درب یخچال گرفته و با تحلیل تصاویر، محل دست و یا بدن کاربر را تشخیص می‌ دهد، عملکرد می‌ کند.

کمپرسور قرار گرفته در این یخچال فریزر دوقلو برند دوو  کمپرسور پربازده یا همان High Efficiency می باشد. سامانه سرمایش هوشمند یکی از سیستم های کاربردی یخچال فریزر محسوب می شود.

ویژگی های شاخص

  • نوع یخساز: اتوماتیک
  • نوع کمپرسور: پربازده
  • بر چسب مصرف انرژی: +A
  • نوع آبسردکن: قابلیت اتصال به شیر آب
مدل های یخچال فریزر دوقلو برند دوو

یخچال فریزر دوقلو دوو سری تویین 40 فوت مدل DLRF-2032MW

یخچال فریزر دوقلو برند دوو سری تویین 40 فوت مدل DLRF-2032MW از محصولات تولید شده در سری هایپر بوده که در ادامه با مشخصات این سری بیشتر آشنا خواهید شد. این یخچال فریزر اسنوا با ظرفیت 673 لیتر یا همان 40 فوت از یخچال فریزر های بزرگ محسوب می شود و مناسب خانواده های پرجمعیت و خانه های بزرگ است. این مدل از یکی از کاملا ترین محصولات اسنوا می باشد که دارای طراحی زیبا و جادار با کیفیت بالا می باشد.

کمپرسور تعبیه شده در این یخچال فریزر اسنوا از انواع کمپرسور های کم مصرف بوده که دارای رده مصرف انرژی +A می باشد.  این یخچال فریزر دوقلو برند دوو سری تویین 40 فوت مدل DLRF-2032MW دارای فیلتر تصفیه هوای نانو کربن دوگانه می باشد. این محصول دارای سیستم سرمایش هوشمند می باشد.

ابعاد هر کشو به گونه‌ای است که به راحتی می‌ توانید مواد غذایی منجمد را در داخل آن جای دهید. همچنین فریزر این محصول دارای دو طبقه داخل فریزر بوده که برای منجمد کردن مواد ضروری مورد نیاز روزانه است.

ویژگی های شاخص

  • نوع یخساز: اتوماتیک
  • نوع کمپرسور: پربازده
  • بر چسب مصرف انرژی: +A
  • نوع آبسردکن: قابلیت اتصال به شیر آب

یخچال فریزر دوقلو دوو سری تویین 40 فوت مدل SR/SF-21SS

 بر روی درب یخچال فریزر دوقلو دوو سری تویین 40 فوت مدل SR/SF-21SS، آبسردکن به صورت اتوماتیک طراحی شده که قابلیت اتصال به آب شهری را دارد و به فیلتر قدرتمند تصفیه آب مجهز شده است. سیستم  سرمایش هوشمند Digital Cooling در این مدل یخچال فریزر دوقلو برند دوو دما را در داخل و خارج از یخچال به وسیله ی سنسور های هوشمند تشخیص دما، دریافت می کند و نتیجه را به کمپرسور ارسال می کند تا کمپرسور سرمای لازم را به تمام نقاط یخچال برساند. کمپرسور تعبیه شده در این یخچال نیز از نوع نسل جدید پر بازده (HE) است.

یخچال فریزر دوقلو برند دوو سری تویین به سنسور هوشمند مجهز شده است. این سنسور باعث می شود در زمان تاریکی با نزدیک شدن به یخچال صفحه نمایشگر و آبسردکن را روشن می کند.سامانه گردش هوای چندگانه از سامانه های کاربردی در این دستگاه به شمار می آید. این سامانه سرما را به صورت یکنواخت در تمامی بخش های یخچال پخش می کند.

ویژگی های شاخص

  • نوع یخساز: اتوماتیک
  • بر چسب مصرف انرژی: +A
  • نوع کمپرسور: پر بازده (HE)
  • نوع آبسردکن: قابلیت اتصال به آب شهری
یخچال فریزر دوقلو برند دوو

یخچال فریزر دوقلو دوو سری تویین 40 فوت مدل DLRF-2032SS

یخچال فریزر دوقلو دوو سری تویین 40 فوت مدل DLRF-2032SS از بزرگترین محصولات تولید شده توسط دوو بوده که مناسب خانواده های بزرگ و پر جمعیت می باشد. در ادامه شما را با مشخصات این سری بیشتر آشنا خواهم کرد. محفظه خنک کننده ویژه که در این یخچال فریزر قرار گرفته شده است، باعث سالم ماندن مواد غذایی می شود.

اگر شما زیاد به سفر می روید، سیستم سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر برای شما کارآمد خواهد بود که هنگامی که در سفر هستید، انرژی مصرفی شما کاهش یابد و در انرژی و هزینه ها صرفه جویی شود. نوار درزگیر آنتی باکتریال تعبیه شده در این محصول، قابلیت تعویض هم دارد تا در صورت کثیف شدن با کمترین هزینه یخچال خود را نو کنید. روشنایی LED قرار گرفته در این یخچال فریزر تعبیه شده است.

ویژگی های شاخص

  • نوع یخساز: اتوماتیک
  • نوع کمپرسور: پربازده
  • بر چسب مصرف انرژی: +A
  • نوع آبسردکن: قابلیت اتصال به شیر آب

چکیده

در این مطلب از انتخاب سنتر با معرفی و بررسی بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو برند دوو شما را با محصولاتی باکیفیت و مناسب برای خانواده های ایرانی آشنا کنیم. کیفیت یخچال های دوو واقعا مناسب و قدرتمند هستند. این محصولات میتوانند گزینه هایی جذابی برای خرید و استفاده باشند. ظرفیت بالا، کارایی عالی، استفاده از قطعات باکیفیت، استفاده از تکنولوژی های روز و… از جمله ویژگی های خاص این محصولات هستند.

برچسب ها: دوو یخچال و فریزر
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *