بررسی بهترین محصولات شرکت داتیس

بررسی بهترین محصولات شرکت داتیس

لیلا عبدالهی ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ 6 ماه پیش

کارخانه داتیس در شهرک صنعتی ایوانکی قرار دارد‌. نزدیک صدها تن از بهترین کارگران و مهندسین و طراحان ایرانی مسئول طراحی و ساخت لوازم خانگی داتیس می باشد. محصولات شرکت داتیس با کیفیت بالایی ساخته شده است به نحوی که هم دیزاین طراحی و هم کیفیت کارایی عمر بالایی این محصولات دارند.

برخی از ویژگی های محصولات شرکت داتیس آن باعث شده کاربران با خیال راحت از آن خریداری کنند. از جمله این ویژگی ها:

  • اولين دارنده استاندارد رضايت مندي مشتري ازTUV ايتاليا در اين صنعت
  • دارنده استاندارد مديريت كيفيت ازTUV ايتاليا
  • دارنده استاندارد CE اروپا ازTUV ايتاليا كسب عنوان نمونه استاني در سال91، 95 و 96 در استان سمنان
  • داراي نشان استاندارد اجباري جمهوري اسلامي ايران در اجاق گاز صفحه اي
  • داراي نشان استاندارد اجباري جمهوري اسلامي ايران در هود
  • داراي استاندارد 14628 برچسب انرژي گريد A
  • دارای نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران در فر توکار گاز و برق
  • دارای نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران در فر توکار برقی

در ادامه به بررسی بیشتر محصولات شرکت داتیس میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

محصولات شرکت داتیس

محصولات شرکت داتیس

کارخانه تولیدی صنعتی داتیس تولید کننده محصولاتی همچون انواع اجاق گاز صفحه ای ( توکار) ، هود و فر توکار و سینک می باشد که در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را بصورت حرفه ای در منطقه صنعتی ایوانکی در ۵۵ کیلومتری شرق تهران و در مساحتی بالغ بر ۱۶ هزار متر مربع شروع نمود. از جمله محصولاتی که در شرکت داتیس تولید میشود.

  • تولید اجاق گازهای مبله
  • اجاق گازهای صفحه ای توکار
  • فرهای توکار
  • انواع هودهای خانگی

اجاق گازهای مبله داتیس

اجاق گازهای مبله شرکت داتیس در چند مدل مختلف روانه بازار میشوند. همچون اجاق گاز فردار: همانطور که میدانید این اجاق گازها مجهز به فر هستند. و پاسخگوی بیشتر نیازهای شما میشوند. تنها ایراد این مدل ها که باعث شده همه نتوانند به راحتی به خرید آن فکر کنند اندازه بزرگ این محصول هست. که جای زیادی را نیز میگیرد.

اجاق گازهای بدون فر: این اجاق گازها نیز با توجه به دوام و کیفیت زیاد جای زیادی را نیز اشغال میکنند. این اجاق گازها معمولا از4 تا 6 شعله ای تولید میشوند. که 5 شعله ای ها بیشترین طرفدار را دارد. چرا که این اجاق ها یک شعله بزرگ هم دارند.

اجاق گازهای صفحه ای توکار داتیس

اجاق گاز های صفحه ای داتیس نیز از جمله پر طرفدار ترین های شرکت داتیس هستند.اجاق گاز صفحه ای استیل: همانطور که از اسمش مشخص هست جنس بدنه این اجاق گاز صفحه ای استیل هست. استیل مقاوم در برابر گرما و ضد زنگ.

اجاق گاز صفحه ای شیشه ای: از ظاهری بسیار زیبا برخوردار هستند. همچنین جنس شیشه این مدل ها مقاوم در برابر گرما هستند و با مواجعه با شعله گرم ترک ورنمیدارند.

فرتوکار شرکت داتیس

فرهای توکار داتیس

فرهای توکار داتیس نیز در دو مدل مختلف روانه بازار میشود. فر توکار تمام برق: که تنها کافیت به یک پریز برق وصل باشد تا بکار بیوفتد. این فرها با گرم شدن المنت های گرما فقط با وصل بودن به برق شهری میتوانند عملکرد خوبی را ارائه دهند.

فر توکار تمام گازی و برقی: به گاز شهری و همچنین برق وصل میشوند. و با شعله های موجود گرمای مورد نظر را به وجود میاورند. هر دو مدل از این فر های عملکرد فوق العاده ای را ارائه میدهند.

انواع هودهای خانگی داتیس

هودهای خانگی داتیس نیز در مدل ها و جنس های مختلفی تولید میشوند تا کاربران به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

محصولات داتیس

چکیده

در این مطلب خواستیم بهترین محصولات شرکت داتیس را که پرطرفدار نیز هستند را معرفی کنیم. این محصولات علاوه بر اینکه از کیفیت قابل قبولی برخوردارند. قیمت مناسبتری نیز دارند. همچنین تنوع در مدل ها باعث میشود کاربران بتوانند با سلیقه خودشان خرید کنند و با اجزای دیگر خانه ست کنند.

البته شرکت داتیس محصولات دیگری را نیز تولید و روانه باز میکند. ولی همانطور که گفته شد پر طرفدار ترین آنها محصولات مزکور هستند.

برچسب ها: داتیس
دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *