بررسی محصولات برند سام+ معرفی بهترین آنها

بررسی محصولات برند سام+ معرفی بهترین آنها

لیلا عبدالهی ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ 2 هفته پیش

محصولات برند سام جدیدی است که جایگزین برند سامسونگ در ایران شده است.این شرکت بیشترین هدف خود را بر روی تولید تلویزیون های سام گذاشته است.با توجه به این که شنیدن نام لوازم خانگی سام برای بسیاری از خریداران لوازم خانگی تازگی دارد،احتمالا کیفیت محصولات سام نیز برای افراد زیادی مشخص نیست. در ادامه به معرفی محصولات سام و با کیفیت ترین ها میپردازیم.

بعد از اعمال تحریم های مجدد ،دو شرکت معتبر کره ای که سال های زیادی با ارائه محصولات با کیفیت توانسته بودند بخش زیادی از بازار لوازم خانگی ایران رادر اختیار داشته باشند، مجبور شدند بازار ایران را ترک کنند. بر خلاف اخباری که بعضی از رسانه ها و تعدادی از افراد مختلف منتشر میکردند،مهم ترین دلیل این اتفاق محدودیت های بانکی و مشکلاتی که در انتقال پول بین شرکت های ایرانی و این شرکت های معروف و صاحب برند بوده است.

در این شرایط برند سام الکترونیک با ضمانت سام سرویس که سال های زیادی نماینده رسمی لوازم خانگی سامسونگ در ایران بود،جایگزین محصولات سامسونگ در ایران شد. برند سام که سالهای زیادی به عنوان زیر مجموعه این شرکت فعالیت میکرد جایگزین سامسونگ شد.بعد از تمام مشکلاتی که تحریم هابرای برند صاحب نام خارجی ایجاد کرد،و همینطور بالا رفتن. نرخ دلار موجب شد برند های مشهور نتوانند با قیمت های مناسب محصولات خود را به هموطنان ایرانی به بازار عرضه کنند.در نتیجه شرکت های داخلی از این خلا استفاده کردندو محصولات خود را به بازار ارائه دادند.

در ادامه به بررسی بیشتر محصولات برند سام میپردازیم. برای بررسی مطالب بیشتر میتوانید به بلاگ انتخاب سنتر مراجعه کنید.

محصولات برند سام

محصولات برند سام از تنوع بالایی برخوردار است که هر کدام از کیفیت و ویژگی های خوبی برخوردار هستند در ادامه به بررسی محصولات برند سام میپردازیم.

محصولات برند سام

تلویزیون های سام الکترونیک

شاید بتوان تلویزیون برند سام را جزء موفق ترین محصولات این برند ایرانی دانست. به خصوص تلویزیون هوشمند سام با امکانات جذاب خود توانسته به گزینه ای محبوب در میان خانواده های ایرانی تبدیل شود. تلویزیون سام الکترونیک تنوع سایز قابل قبولی دارد، با این حال مدل های 50 اینچ آن طرفداران بیشتری دارند. همچنین این دستگاه ها با رزولوشن های 4K، Full HD و HD عرضه شده اند که متناسب با بودجه و نیاز خود می توانید مدل مورد نظرتان را از میان آنها انتخاب کنید. توجه داشته باشید که قیمت تلویزیون سام با رزولوشن 4K از مدل های دیگر بیشتر است.

ضمن اینکه مجهز بودن به امکانات هوشمند نیز بر روی قیمت این دستگاه ها مؤثر است. پس اگر نیازی به امکاناتی مانند اتصال به وای فای یا اجرای برنامه های اندروید تی وی ندارید، می توانید با خرید تلویزیون سام در مدل های معمولی، در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

برند سام الکترونیک با خروج برندهای کره‌ای، به صورت جدی وارد بازار ایران شد. تلویزیون‌های برند سام، جایگزینی ایده‌آل برای تلویزیون‌های کره‌ای سامسونگ و ال جی تلقی می‌شوند و می‌توان آن‌ها را در اندازه‌های مختلف ۳۲ تا ۶۵ اینچ تهیه و خریداری کرد.

اکثر قطعات لازم برای ساخت تلویزیون‌های برند سام در ایران تولید می‌شوند و تنها بخشی از قطعات دیگر آن از کشورهای شرق آسیا مثل تایوان، کره و چین وارد می‌شوند. البته ناگفته نماند که این تلویزیون‌ها به صورت کامل در داخل ایران مونتاژ می‌شوند و ساخت داخل هستند.

با توجه به اینکه برند سام الکترونیک، در تولید تلویزیون‌های هوشمند هم دستی بر آتش دارد، مسئولیت طراحی، ساخت و توسعه تمامی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای تلویزوین‌های آن هم بر عهده ایرانیان است. متخصصات و مهندسان ایرانی با توسعه نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مورد نیاز تلویزوین‌های سام، به پیشرفت روزافزون تلویزیون‌های سام کمک می‌کنند.

برند سام

مزایا و معایب تلویزیون های سام الکترونیک

برای اینکه بتوانیم از راهنمای خرید تلویزیون برند سام به صورت کامل و جامع بهره‌مند شویم، لازم است تا علاوه بر معرفی مزایا، به معایب این تلویزیون‌ها هم اشاره کنیم. ما در ادامه این مطلب تلاش کردیم تا تمامی ویژگی‌های مثبت و منفی تلویزیون‌های سام الکترونیک را در اختیار شما قرار بدهیم:

مزایای تلویزیون های سام الکترونیک

  • پشتیبانی از سیستم‌ عامل اندروید و امکان اتصال پوشی‌های موبایل هوشمند به تلویزیون
  • امکان اتصال به اینترنت و مودم وایفای
  • پشتیبانی از ریموت کنترلر برای کنترل تلویزیون از راه دور
  • پشتیبانی از سیستم پخش صدای دالبی
  • پشتیبانی از خروجی اپتیکال
  • پشتیبانی از سیستم بلوتوث
  • برخورداری از گیرنده‌های دیجیتال DVB-T2 و پشتیبانی از شبکه‌های HD ایرانی
  • دارای قابلیت Smart View برای پخش برنامه‌های تلویزیونی از گوشی موبایل
  • برخورداری از فناوری ماشین زمان یا Time Shift برای ضبط برنامه‌های در حال پخش و به عقب برگرداندن زمان برنامه مورد نظر
  • برخورداری از قفل کودک
  • امکان ضبط برنامه‌های تلویزیونی روی هارد اکسترنال

معایب تلویزیون های سام الکترونیک

  • عدم برخورداری از سیستم ساب ووفر در تلویزیون‌های 4K و هوشمند سام
  • عدم برخورداری از فناوری‌های لازم برای کیفیت تصویر
یخچال فریزر برند سام

یخچال فریزر سام

برای تکمیل کردن لوازم خانگی خود، می توانید بر روی یخچال فریزر سام حساب ویژه ای باز کنید. اغلب مدل های این دستگاه از نوع ساید بای ساید هستند. پس قبل از خرید یخچال فریزر سام ابتدا فضایی را که برای قرارگیری یخچال در آشپزخانه تان تعبیه شده، اندازه گیری کنید تا با مشکل مواجه نشوید. از امکانات مدل های مختلف یخچال سام الکترونیک می توان به مجهز بودن به آبسرد کن و یخساز اشاره کرد.

یخچال و فریزر دوقلو ۴۰ فوت سام مدل RR۶۰-RZ۶۰/W

یخچال و فریزر دوقلو ۴۰ فوت سام مدل RR۶۰-RZ۶۰/W، محصولی جادار و با کیفیت بالاست که برای خانواده‌های بزرگ یا کسانی که فضای ذخیره‌سازی زیادی نیاز دارند، ایده‌آل به نظر می‌رسد. این یخچال فریزر دارای دو محفظه جداگانه، یکی برای یخچال و دیگری برای فریزر است. برای قسمت یخچال این محصول، قفسه‌های قابل تنظیم، کشوها و محفظه‌های درب درنظر گرفته شده‌ است؛ فریزر آن نیز قفسه‌های قابل تنظیم و کشوهای مختلفی دارد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید ۳۲ فوت سام مدل ROSSO ۳/W

یخچال و فریزر ساید بای ساید ۳۲ فوت سام مدل ROSSO ۳/W، چنان‌که از اسمش معلوم است، ۳۲ فوت ظرفیت دارد و با دو محفظه جداگانه، قفسه‌های قابل تنظیم، کشو، محفظه‌های درب، یخ‌ساز و آبریز، انجماد عمیق، پنل کنترل لمسی، طراحی استیل ضدزنگ و…، محصولی ایده‌آل به نظر می‌رسد. یخچال و فریزر ساید بای ساید ۳۲ فوت سام مدل ROSSO ۳/W رتبه‌بندی‌های مثبتی نیز از کاربران دریافت کرده است.

با خروج برند معتبر سامسونگ از بازار یخچال ایران متقاضیان این برند به دنبال جانشینی برای محصولات سامسونگ بودند، شرکت سام سرویس که نماینده مستقیم برند سامسونگ در ایران بود با استفاده از قطعاتی که شرکت سامسونگ تولید و مصرف می کند توانست محصولات با کیفیتی را تحت عنوان لوازم خانگی سام به بازار معرفی کند، اما به دلیل عدم تبلیغات مناسب هنوز بسیاری از خریداران یخچال در بازار نمی دانند که کیفیت یخچال های سام چطور است.

جاروبرقی سام

برند سام الکترونیک چند مدل جاروبرقی را نیز تولید کرده است. کیفیت جاروبرقی سام تنوع رنگی قابل توجهی دارد و به خوبی با مجموعه لوازم خانگی شما ست می شود. لازم به ذکر است که توان مصرفی جاروبرقی برند سام الکترونیک ۲۰۰۰ وات است که برای مصارف معمولی خانگی مناسب است.

جاروبرقی برند سام

جاروبرقی سام مدل VC-۹۰۲۵

جاروبرقی سام مدل VC-۹۰۲۵، قدرت مکش ۲۰۰۰ واتی دارد و ظرفیت مخزن آن نیز به ۵ لیتر می‌رسد. این محصول به فیلتر HEPA مجهز شده است و محدوده صدای آن موقع کارکرد، ۷۵ دسی‌بل است. لوازم جانبی جاروبرقی سام مدل VC-۹۰۲۵ شامل لوله تلسکوپی، برس فرش و موکت، برس جاروبرقی سطوح صاف، مبدل گوشه‌ای و فیلتر اضافه هستند.

ماشین لباسشویی سام

ماشین لباسشویی سام با ظرفیت های 8 و 9 کیلوگرم راهی بازار شده است. این دستگاه موفق به کسب رده بندی انرژی A++ و A+++ شده است و مصرف برق کاملاً بهینه ای دارد. به این ترتیب خرید ماشین لباسشویی سام باعث بالا رفتن هزینه قبض برق شما نخواهد شد! شرکت سام الکترونیک ماشین لباسشویی های خود را با موتورهای اینورتر، یونیورسال و دایرکت درایو به بازار عرضه کرده و قابلیت هایی مانند شستشوی سریع در ۱۵ دقیقه یا اضافه کردن لباس حین شستشو را در آنها گنجانده است. با توجه به این امکانات، قیمت ماشین لباسشویی سام را باید کاملاً منصفانه و حتی عالی دانست.

ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-Q۱۴۷۵I ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-Q۱۴۷۵I دارای ظرفیت ۸ کیلوگرم است و ارتفاع، عرض و عمق به ترتیب ۸۵ در ۶۰ در ۵۵ سانتی‌متر دارد. این محصول از برنامه‌های شست‌وشوی معمولی، سریع، دستی، پشمی، ورزشی، ضدحساسیت و خودکار بهره می‌برد. ازجمله سایر ویژگی‌های آن می‌توان به موتور Inverter BLDC، قفل کودک، صفحه نمایش LED، مصرف آب و انرژی پایین و قابلیت اضافه کردن لباس حین شست‌وشو اشاره کرد.

ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-P۱۴۶۵I ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-P۱۴۶۵I با ظرفیت ۹ کیلوگرم، دارای موتور تسمه‌ای BLDC است. سیستم عیب‌یابی هوشمند، قفل کودک، قابلیت اضافه‌کردن لباس حین شست‌وشو و…، از جمله ویژگی‌های این محصول به‌حساب می‌آیند. رتبه‌بندی انرژی این ماشین لباسشویی نیز A+++ است.

ماشین لباسشویی برند 
سام

چکیده

در این مطلب از بلاگ انتخاب سنتر به بررسی برند سام و محصولات پرطرفدار آن پرداختیم. همچنین برجسته ترین مدل های هر محصول را باهم بررسی کریم. شما با مطالعه دقیق این مطلب میتوانید به این نتیجه برسید که محصولات برند سام مناسب شما هستند یا نه همان‌طور که در بالا مشاهده کردید، پرفروش‌ترین محصولات برند سام سرویس در تنوع کالایی بالایی قرار دارند. این برند توانسته است در حوزه لوازم خانگی برقی بسیار موفق ظاهر شود و محصولاتی با ویژگی‌ها و کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب را به بازار عرضه کند.

شما تا به‌ حال کدام ‌یک از محصولات برند سام سرویس را خریداری کرده‌اید؟ تا چه اندازه از عملکرد آن رضایت داشتید؟ در صورت تمایل، دیدگاه و تجربیات خود را در بخش نظرات وب‌سایت با ما و دیگر کاربران ما به بحث و اشتراک بگذارید.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *